Miten iskeä exä?
Aluksi sanon, että en kaipaa nyt kommentteja exät on exiä tms. Olen ennen itsekin ollut sitä mieltä, mutta nyt tilanne on muuttunut. Erosimme noin puoli vuotta sitten. Mitään sen kummempaa syytä ei ollut, oltiin ikään kuin kasvettu kavereiksi kahden yhteisen vuoden aikana yhteisen ajanpuutteen vuoksi. Nyt kun olemme olleet erossa, tuntuu, että kipinä välillämme on vain vahvistunut ja olen entistä varmempi siitä, että hän on minulle se oikea. Molempien elämäntilanne on nyt muuttunut, joten uskon vahvasti, että yhteistä aikaa löytyisi nyt. Olemme harrastaneet seksiä muutaman kerran eromme jälkeen ja muutenkin olemme hyvissä väleissä edelleen. Antakaa apuja miten saan miehen takaisin itselleni? En haluaisi paljastaa suoraan tunteitani ja alkaa kinuamaan miestä takaisin, vaan toivon, että hän itse tajuaisi haluavansa minut takaisin. Mammat, nyt jos koskaan tarvitsen teitä! Mies on tulossa luokseni kylään lähipäivinä. Vinkkejä? :)
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 20:59"]
Onko mies mitenkään vihjaillut että haluaisi sinut takaisin? Tai osoittanut käytöksellään?
[/quote]Jos mies panee ap:tä, niin eikö se jo osoita aika paljon?
[/quote] Kyllä. Se kertoo sen, ettei halua seurustella vai vaan panna. Ja eihän ole järkeä alkaakaan seurustella kun saa muutenkin.
Anna miehen tuntea itsensä tärkeäksi, virittele hänelle joku homma, esim lampun vaihto.
Oletko aivan varma, että exäsi haluaa sinua myös takaisin? Ettei tunne vain ole yksipuolinen?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:06"]
Oletko aivan varma, että exäsi haluaa sinua myös takaisin? Ettei tunne vain ole yksipuolinen?
[/quote] Niin...sehän tässä pitää selvittää.
Vihjaile jotenkin yhteenpalusta ja ole samalla surkean oloinen. Jos exälläsi on yhä tunteita, hän alkaa säälimätön sinua.
Minulla on sama tilanne kuin ap:lla! Auttakaa siis minuakin!
Sinun täytyy puhua suoraan. Miehet eivät ymmärrä vihjailuja.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 20:20"]
Aluksi sanon, että en kaipaa nyt kommentteja exät on exiä tms. Olen ennen itsekin ollut sitä mieltä, mutta nyt tilanne on muuttunut. Erosimme noin puoli vuotta sitten. Mitään sen kummempaa syytä ei ollut, oltiin ikään kuin kasvettu kavereiksi kahden yhteisen vuoden aikana yhteisen ajanpuutteen vuoksi. Nyt kun olemme olleet erossa, tuntuu, että kipinä välillämme on vain vahvistunut ja olen entistä varmempi siitä, että hän on minulle se oikea. Molempien elämäntilanne on nyt muuttunut, joten uskon vahvasti, että yhteistä aikaa löytyisi nyt. Olemme harrastaneet seksiä muutaman kerran eromme jälkeen ja muutenkin olemme hyvissä väleissä edelleen. Antakaa apuja miten saan miehen takaisin itselleni? En haluaisi paljastaa suoraan tunteitani ja alkaa kinuamaan miestä takaisin, vaan toivon, että hän itse tajuaisi haluavansa minut takaisin. Mammat, nyt jos koskaan tarvitsen teitä! Mies on tulossa luokseni kylään lähipäivinä. Vinkkejä? :)
[/quote]
Ero tulee siitä jos suhde ei toimi ja niihin on omat syynsä. Jos noi syyt eivät ole poistuneet mihinkään niin ei mikään exä juttu toimi sen enempää kuin aiemminkaan.
Ap:han kirjoitti tuossa, että erkanivat toisistaan ajanpuutteen vuoksi ja että se tilanne on nyt muuttunut, niin mitä vouhkaat 30?
Tarkkaile miestä sängyssä. Haluaako hän sinullekin nautintoa vai välittääkö vain omasta jalkovälistään. Jos ensimmäinen, hänellä luultavasti tunteita sinua kohtaan ja voit aloittaa liehittelyn kiehnäämällä lähellä. Jos vastaa kiehnäykseen vielä parempi.
Iske joku uusi (tai väitä iskeneesi) niin alkaa kummasti exää kuin exää kiinnostaakin! Vaikka olisi ollut itse jättäjä...
Kyllä routa porsaan kotiin ajaa, jos on ajaakseen.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:59"]
Sinun täytyy puhua suoraan. Miehet eivät ymmärrä vihjailuja.
[/quote]
Tai ymmärtävät mutta ihan väärin. Niinku mä :(
Mieti itsesi kymmenen vuoden päähän unelmien miehesi kanssa. Onko hän exäsi vai joku muu? Mieti tarkoin haluatko oikeasti olla exäsi kanssa vai olla vain yhdessä jonkun kanssa. Jos mietit unelmiesi miestä, onko hän tosiaan exäsi? Yleensä ihmiset haluavat exänsä kanssa yhteen vain, koska kaiholla muistelevat menneitä aikoja ja haluavat vain jonkun rinnalleen.
Vaikka aloitus onkin saanut paljon alapeukkua, niin ap; tiedän tapauksia, joissa ero on tehnyt pelkästään hyvää ja sen jälkeen suhde onkin kukoistanut aivan uudella tavalla!
Jos erossa on syynä jokin tietty iso tekijä ja syy myönnetään,puidaan läpi ja korjataan, niin paluu entistä vahvempana on hyvin mahdollista. Jos kaiken takana vielä on rakkautta niin kaikki on mahdollista.
Itse aloin seurustelemaan parikymppisenä, ero tuli 7 vuoden jälkeen(syynä alko,masennus,taloudelliset huolet) omilla teillämme olimme 2 vuotta jonka aikana kumpikin kokeili uusia suhteita, vaan eipä toiminut ja palasimme yhteen hieman vahingossa kun baarissa törmäsimme. :)
Jos olette sen oikean löytäneet niin älkää antako periksi helpolla, ogelmat on tehty korjattaviksi ja usein vanhan korjaaminen on järkevämpää kuin uuden hankkiminen.
Tähän voisin laittaa soimaan Nopsajalan Lupaan olla.
Jos olette edelleen väleissä, niin mielestäni tässä tilanteessa ei tarvitse/kannata lähteä pelaamaan mitään pelejä. Kaikki kyllä tapahtuu luonnostaan jos on tapahtuakseen.
Niinkuin joku jo aiemmin sanoi, lähtisin iskemään ihan kuin ketä tahansa miestä. Toki tunnet exäsi niin on helppo vedellä oikeista naruista. Mieti mitä puolia kumppanisi sinussa arvostaa ja yritä korostaa niitä kun näette.