Uimari Ida Hulkko esittää paljaan takapuolensa. " – Siinä se nyt on. Koko komeudessaan. Ei täydellinen mutta hoitaa hommansa mainiosti, Hulkko kirjoittaa julkaisuun sosiaalisessa mediassa."
Kommentit (349)
Saara Särmän kuva on suosikkini, koska muistuttaa av-mammoista ja tästä palstasta :)
Vierailija kirjoitti:
Saara Särmän kuva on suosikkini, koska muistuttaa av-mammoista ja tästä palstasta :)
Eli siis oma vartalotyyppisi on lähellä Saara Särmän vartalotyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävytöntä näyttää tuolla tavalla p**settään ihmisille lehdessä.
Eli se, joka on kuvassa, on hävytön, ei toimittaja eikä kuvaaja, eikä päätoimittaja, joka vastaa lehden sisällöstä?
Niin. Eiköhän se joka paljastaa pyllynsä, ole se jonka kuuluu hävetä.

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se, joka on kuvassa, on hävytön, ei toimittaja eikä kuvaaja, eikä päätoimittaja, joka vastaa lehden sisällöstä?
Miksi hänen kuuluu hävetä? Kuuluuko kaikkien tuossa sarjassa esiintyneiden ihmisten hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika moni mies varmaan nykyisin on samoissa mitoissa, itse en onneksi :D
Voisiko muiltakin naisuimareilta saada samanlaisia otoksia, ja mielellään myös etupuolelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika moni mies varmaan nykyisin on samoissa mitoissa, itse en onneksi :D
Miksi se sitten muistuttaa sua AV-mammoista, jos itse et näytä siltä? En mä ainakaan kuvittele tietäväni, miltä kanssapalstailijani näyttävät. Onhan täällä monia vuosia sitten ollut ketjuja, joihin palstalaiset ovat omia kuviaan laitelleet (minäkin), mutta musta kuulostaa aika kummalliselta luulla tietävänsä, miltä jonkun nimettömän viestin kirjoittaja näyttää. Mistä tuo on sulla oikein lähtenyt?
Vierailija kirjoitti:
Iltspaskossa typerä otsikko.
Mutta kyllä on aivan upea, vahva vartalo nuorella naisella.
N45
Vahva on tietenkin, sen upeudesta tietenkin jokaisella on oma mielipiteensä. Moni mies varmasti allekirjoittaa oman mielipiteeni, eli että lihaksikkaat naiset eivät ole mieleeni. Näkyvät lihakset eivät ole naisellisia.
Omaan makuun on ihan tavallisen naisellisen vartalon omaavat naiset, joilla ei ole näkyviä lihaksia, vaan naisellista pehmeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko muiltakin naisuimareilta saada samanlaisia otoksia, ja mielellään myös etupuolelta?
Sulla on ilmeisesti jonkinlainen nettiyhteydellä varustettu laite käytettävissä? Sillä löytää ihan käden käänteessä mitä erilaisimpia alastonkuvia, ei kun vain selaamaan. Onko tämä nyt sitä uusavuttomuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vastaa omasta pyllystään ja se myös saa luvan hävetä ihan itse, jos julkisesti näyttelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vastaa omasta pyllystään ja se myös saa luvan hävetä ihan itse, jos julkisesti näyttelee.
Okei, mutta voisitko selittää, miksi sitä pitää hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hänen kuuluu hävetä? Kuuluuko kaikkien tuossa sarjassa esiintyneiden ihmisten hävetä?
No siksi että näyttää takapuoltaan julkisesti, kyllä minä ainakin häpeäisin. Ei ole ihan asiallista toimintaa.
Kiilii jos ovat näyttäneet perceensä. 
Pahoin vain pelkään ettei ihmiset jotka näin tekevät, osaa hävetä. Häpeä on aliarvostettu tunne nykyään, sille olisi paljon enemmän käyttöä nykyään.
Töyhkeys on korvannut häpeän, ja huonot käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siksi että näyttää takapuoltaan julkisesti, kyllä minä ainakin häpeäisin. Ei ole ihan asiallista toimintaa.
Kiilii jos ovat näyttäneet perceensä.
Pahoin vain pelkään ettei ihmiset jotka näin tekevät, osaa hävetä. Häpeä on aliarvostettu tunne nykyään, sille olisi paljon enemmän käyttöä nykyään.
Töyhkeys on korvannut häpeän, ja huonot käytöstavat.
Ok. No entä vaikka alastomat patsaat? Vaikka eduskuntalalon istuntosalin kikkelit ja perse, kenen niitä pitäisi hävetä?
Ja sitten naiset ihmettelevät kun miehet ovat epäasiallisia heitä kohtaan ja saavat seksistisiä viestejä ym. mutta kun on niin voimaannuttavaa keikistellä alasti kameran edessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska p**seen näyttäminen ihmisille on ruma tapa.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten naiset ihmettelevät kun miehet ovat epäasiallisia heitä kohtaan ja saavat seksistisiä viestejä ym. mutta kun on niin voimaannuttavaa keikistellä alasti kameran edessä!
Mutta kun mies tekee saman – eli esiintyy HS:n sielu ja ruumis -palstalla alastomana – niin häntä ei kuulu rangaista epäasiallisella käytöksellä ja seksististen viestien lähettelyllä, vaikka hän on keikistellyt kameran edessä alasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että se on pylly, ei ole normaalia esitellä pyllyä. Jos tämä pitää vääntää rautalangasta, niin sinulta on joku ruuvi tippunut eikä rautalanka enää auta.
Saunassa olemme nakuina, siellä on normaalia nähdä pyllyjä ja eri mallisia vartaloita, alastomuudessa ei ole mitään pahaa, mutta sille on aikansa ja paikkansa, eikä ole normaalia että joku kakkaviiva kuvataa julkisuuteen, se on aina yhtä noloa.
Ihminen on todellakin hyvin nisäkäs, kiinnostaa tuo alapää niin kauheesti, ihme etteivät ole keksineet miten myös perceen haju saataisiin kuvaan, jokainen nisäkäs saisi ruudun takana nuuskutella mielin määrin ihania pakaroita joiden sisästä tursuaa pökkylää ja pierua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska p**seen näyttäminen ihmisille on ruma tapa.
Oletko sitä mieltä, että alastomat patsaat ja maalaukset pitäisi myös sensuroida tai poistaa näytiltä?
Täällä moni pystyy ilmeisesti katsomaan kuvat ja kirjoittamaan niiden pohjalta jonkinlaisen tuhnauksen.