Harmittaako kun ostit viime kesänä sen kalliin ilmastointilaitteen?
Kommentit (36)
30 astetta ja yli ollut koko kesän.
laitteen käyttöikä on todella pitkä. Aikaa ei lasketa kalenterista, vaan käyttötunteina. Tilankäyttö on huomioitu jo ostettaessa. Jokainen myös määrittelee ostostensa tarpeellisuuden itse.
Viime kesä olikin sietämättömän kuuma, tämän kesän sää erinomainen.
Laitoin ilmastointilaitteen kiertoon jo pari vuotta sitten.
Ei harmita ja on ollut kyllä käyttöä. Plus sillä voi myös poistaa kosteutta. Mutta miksi sua harmittaa niin kovasti muiden laitteet?
Ostimme laitteen tänä kesänä eikä ollut kovin kallis, noin 700 euroa. On ollut kiva kun on voinut etätöissä työhuoneen lämpötilan siinä 20 asteen paikkeilla. Hyvä ostos oli.
Vierailija kirjoitti:
Ostimme laitteen tänä kesänä eikä ollut kovin kallis, noin 700 euroa. On ollut kiva kun on voinut etätöissä työhuoneen lämpötilan siinä 20 asteen paikkeilla. Hyvä ostos oli.
Eikö tuo ole liian kylmä? Itse pidän lämpötilan 23 asteessa.
Ostettiin viime kesänä ilmalämpöpumppu eikä harmita yhtään.
Laitettiin ilmalämpöpumppu jälkikasvun pieneen opiskelija-asuntoonkin.
Omassa kodissa on 2 kpl ilmalämpöpumppuja. Olivat käytössä melkein joka päivä ihan viimepäiviin asti.
heh, ostin jo ekan 2019 ja on tullut monena vuotena käytettyä, nice try trolliuuno
Oli niin tehokas, kun kesäkuussa näppäs päälle ei tullut lämmintä koko kesänä. Ei ainuttakaan hellepäivää heinäkuussa,
eikä elokuussa.
Ensi kesänä ei taida uskaltaa edes laittaa masiina päälle.
mun mielestä tää lällättelijä trolli on paskimpia palstalaisia, sen r*zzä fanin kanssa jolla on teksti hymiöitä täynnä, näille voisi antaa banaania
Ei todella. Koko kesän ollut käytössä ja tuossa se edelleen tälläkin hetkellä yläkerrassa puhisee. Tää kämppä lämpenee kesällä aina sinne +24 tai jotain, oli ulkona helle tai ei. Se on liian lämmin nukkumiseen. Tykkään 21-22c. Eli ei missään nimessä ollut huono sijoitus.
Ei harmita, sillä en ostanut ilmastointilaitettani viime kesänä vaan jo aiemmin. Kesän 2025 helleputken aikana sitä sai pitää päällä useamman viikon peräkkäin. Tänä kesänä olen tarvinnut kolmena päivänä, mutta ensi kesästähän ei tiedä. Tuossa keittiön työtason alla se talvehtii eikä vie tilaa miltään.
Ostin 5 vuotta sitten. On kyllä ollut käytössä.
Harmittaisi jos olisin haksahtanut yksiputkiseen huutavaan helvetinkoneeseen.
Mutta minä hankin oikean ilmastoinnin eli ilmalämpöpumpun.
Se on päällä aina ja pitää asunnossa valitsemani lämpötilan.
Suurimman ilon tuottaa se että ei koskaan tarvitse stressata kuumasta kodista, aina varma ilo kotiintulosta ;-)
Kyllä sille vielä käyttöä tulee.