Velana elämä on kyllä paljon rikkaampaa
Nytkin saan rauhassa nauttia kesäpäivästä terassilla ja nauttia sangriaa ilman kakaroiden kitinää.
Kommentit (205)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:06"]
Aloitus on vähän provosoiva, mutta olen kyllä samaa mieltä sen kanssa. Elämäni on kyllä paljon parempaa näin lapsettomana kuin se olisi, jos olisin vanhempi. Tätä on kyllä joidenkin vanhempien täysin mahdotonta käsittää.
[/quote]
Kuten moni on sanonutkin, loogisesti tämä väittämä ei päde, sen tajuaa jokainen, joka hetkenkin ajattelee. Vela ei voi tietää onko elämä rikkaampaa/parempaa, koska ei ole kokemusta siitä vaihtoehdosta eikä voi vertailla. Arvata voi, mutta arvaus nyt on aina arvaus, melko tyhjänkanssa se.
Terveisin toinen lapseton.
[/quote]
Höpsistä.
Kyllä minä tiedän ilman kokemustakin millaista olisi elää naamatatuoinnin kanssa.
Jos lapsia ei halua niin elämä lapsen kanssa olisi kamalaa.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:09"]
Voin sanoa omasta puolesta, ettei vela voi oikeasti tajuta toista puolta.
[/quote]
Mitä tajuamista siinä on? Kaikki eivät vain nauti vanhemmuudesta tai toivo sitä itselleen. -5
[/quote]
Ei voi tietää nauttiiko vanhemmuudesta, jos ei ole sitä kokenut :). Sori.
[/quote]
Sama anaaliseksissä. Ja silti monet naiset eivät edes suostu kokeilemaan!
M31
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 11:35"]
Aloitus on vähän provosoiva, mutta olen kyllä samaa mieltä sen kanssa. Elämäni on kyllä paljon parempaa näin lapsettomana kuin se olisi, jos olisin vanhempi. Tätä on kyllä joidenkin vanhempien täysin mahdotonta käsittää.
[/quote]
Kuten moni on sanonutkin, loogisesti tämä väittämä ei päde, sen tajuaa jokainen, joka hetkenkin ajattelee. Vela ei voi tietää onko elämä rikkaampaa/parempaa, koska ei ole kokemusta siitä vaihtoehdosta eikä voi vertailla. Arvata voi, mutta arvaus nyt on aina arvaus, melko tyhjänkanssa se.
[/quote]
Höpsistä.
Kyllä minä tiedän ilman kokemustakin millaista olisi elää naamatatuoinnin kanssa.
[/quote]
Mulla ei ole lapsia eikä tule, ahdistaa pelkkä ajatuskin.
Ja jos nyt kuitenkin tulisin raskaaksi, en voi vannoa tekeväni aborttia, koska en ole koskaan raskaana ollut enkä tiedä millaista se olisi. En myöskään voi vannoa, että mikäli päätyisin lapsen pitämään enkä sitä oppisi rakastamaan ja hänestä iloitsemaan. Itse asiassa veikkaan, että mä oisin jopa ihan hyvä äiti.
Mutta en ole kokeilemassa moista vaihtoehtoa, koska ei vaan ole mun juttu, en siltikään voi vannoa miten äitiyden kokisin, koska en ole sitä kokenut.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 11:35"]
[/quote]
[/quote]
Höpsistä.
[/quote]
Mulla ei ole lapsia eikä tule, ahdistaa pelkkä ajatuskin.
Ja jos nyt kuitenkin tulisin raskaaksi, en voi vannoa tekeväni aborttia, koska en ole koskaan raskaana ollut enkä tiedä millaista se olisi. En myöskään voi vannoa, että mikäli päätyisin lapsen pitämään enkä sitä oppisi rakastamaan ja hänestä iloitsemaan. Itse asiassa veikkaan, että mä oisin jopa ihan hyvä äiti.
Mutta en ole kokeilemassa moista vaihtoehtoa, koska ei vaan ole mun juttu, en siltikään voi vannoa miten äitiyden kokisin, koska en ole sitä kokenut.
[/quote]
No sinä olet sinä. Minä puolestani tiedän, etten lasta koskaan halua enkä myöskään tästä syystä nauttisi raskaudesta enkä äitiydestä. Tunnen itseni hyvin.
[/quote]