Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina palaan samaan ajatukseen:"Onneksi mulla ei ole lapsia!"

Vierailija
05.07.2014 |

Joka kerta kun on sukulaislapset kylässä, olen vierailulla lapsellisten kavereiden luona tai muuten vaan kuuntelen perheellisten juttuja, niin huokaisen helpotuksesta ettei minulla ole lapsia. Vaikka kyseiset lapset ovatkin ihan kivoja, niin en voisi kuvitella eläväni itse sellaista elämää. Kaaosta, huutoa, kitinää, sotkua, ei hetkeäkään rauhaa koskaan. Olen onnekas.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 17:12"]Ap, mikä tarve sinulla on todistella, että onneksi ei ole lapsia? Hienoa, että olet tyytyväinen elämääsi :). Vai oletko kuitenkin pilkuisen onneton? Aika rientää :).

[/quote]

Onneton olisin jos olisi lapsia. :) Se on vaan kumma miten se on joillekin käsittämätön ajatus, että joku nauttii elämästä ilman lapsia. Tuo on vanha klassikko tuo elämän tyhjyyden tuputus meille vapaaehtoisesti lisääntymättömille.

Ap

[/quote]

Ei se ole yhtään sen käsittämättömämpää kuin se, ettet sinä ymmärrä sitä, että on ihmisiä, jotka eivät toisten valintoja ymmärrä tai hyväksy, eikä sille voi mitään. Anna jo olla ja mene elämään omaa elämääsi.

Vierailija
42/44 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 17:59"]

Eikö nämä molemmat ole itsestäänselvyyksiä? Ja voisimme kaikki olla tyytyväisiä tahoillamme.

[/quote]

En minä ainakaan kirjoita lapsettomuudestani teille äideille vaan ihmiselle, joka vasta harkitse, omistaako elämänsä vanhemmuudelle vai ei. Minun nuoruuteni olisi ollut paljon helpompi, jos olisin voinut lukea muista ihmisistä, jotka ovat lapsettomia ja onnellisia. Aika monta vuotta vietin murehtien tulevaisuuttani ja sitä, olenko jotenkin viallinen, kun en halunnut lapsia. -15

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 17:46"]Good for you! Vaikea ymmärtää miksi lapsettomat aina haluaa keskustella kyseisestä aiheesta, jos kerran ovat tyytyväisiä elämäänsä.

[/quote]

Niinpä, ja vielä Vauva4902-lehden keskustelupalstalla. Yhtä hullulta tuntuisi mennä kuntosalipalstalle julistamaan: "Minä en koskaan käy salilla, juokseminen ja pyöräily riittävät minulle. Iltalenkilläkin aina mietin, että siellä ne jotkut punnertaa haisevalla salilla, ja täällä minä vain nautin raikkaasta ulkoilmasta. Olen tyytyväinen elämääni ilman lihaskuntotreeniä!". Sitten vielä odottaisi jotain järkeviä vastauksia kuntosaliharrastajilta.

Vierailija
44/44 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 17:00"]

Minusta lapsettomien kirjoituksissa on sellainen veikeä ajatus, että ne lapset olisivat ikuisesti kiljuvia ja huutavia tenavia. Mutta eihän se niin ole:kyllä ne siitä kasvavat nopeasti

[/quote]

Uskomaton valhe.