Mies haluaa että ysyävystyn hänen "hoitonsa" kanssa
Sanokaapa olenko aivan hullu ja mustasukkainen idiootti kun tunnen ärsytystä siitä, että mieheni haluaa minun tapaavan ja jopa ystävystyvän naisen kanssa jota hän on tapaillut / ollut intiimissä kanssakäymisessä noin vuosi sitten kun meillä oli omassa suhteessa tauko?
Eli teimme eroa ja kumpainenkin tahollaan teki mitä teki. Minäkin tapailin muita ja elin hetken railakasta sinkkuelämää pohtien mitä haluaa ja kenen kanssa. Päädyimme sitten takaisin yhteen ja kävimme terapiassakin joka oli erittäin hyvä juttu, mutta näköjään jotakin asioita jäi käsittelemättä.
Nyt on käynyt ilmi, että mies pitää yhteyttä erääseen naiseen tältä meidän taukoajalta, haluaa häntä tavata kaverina ja esitellä minullekin. Tunnen asiasta ahdistusta ja ärsytystä. En niinkään mustasukkaisuutta, vaan enemmänkin vain tuntuu oudolta, miksi miehen täytyy pitää tähän naiseen yhteyttä ja vielä oikein haluta tätä elämäämme ystäväksi kutsuen. Kuulemma nainen on mukava ja hieno ihminen. Pystyykö muka mies ja tämä nainen unohtamaan sen että heillä on ollut seksiä ym.ja olla puhtaasti kaveri? En itse koe tarpeelliseksi pitää erityistä yhteyttä miehiin joiden kanssa olen joskus heilastellut, olivatpa he kuinka huippuja tahansa. Tokk kuulumiset tms voi aina vaihtaa mutten erityisesti kaveeraa.
Ollaan keskusteltu asiasta ja riideltykin. Mies ei ymmärrä ja pitää minua ahdasmielisenä ja sitä minä kai olenkin. Olen muuten menneisyyden kanssa ok, mutta tämä nainen kummittelee. Nyt mies on kutsumassa naista kylään mökillemme ja mietin mitä tehdä, lähdenkö karkuun vai selviänkö tästä kohtaamisesta?
Kokemuksia? Ajatuksia?
Kommentit (142)
Luuletko ap että voit sitten väkisin olla kaveria tämän naisen kanssa? Mahtaa olla vaivautunut tunnelma kahvipöydässä!
Jos mies kaikesta huolimatta kutsuu naisen, menisin ehkä paikalle ja ilmoittaisin kun hoito kurvaa pihaan, että minä en ole sinua kutsunut, heippa!
Mitä h*lvettiä taas!? Onko ihmiset nykyään ihan ääliöitä!? Vai pitäisi sinun vielä ystävystyä miehen hoidon kanssa!? Toivottavasti sinussa on sen verran naista sanomaan miehelle että mitä ajattelet...ja tunnet.
Joku tuossa yhtälössä ei täsmää nyt. Jos on ollut vähämerkityksetön hoito niin sellaisen tyypin ystävyys ei ole niin tärkeää, että pitää parisuhde riskeerata. Mikäli tyyppi olisi oikeasti tosi hyvä ystävä niin tämä asia olisi jo puitu yhteenpalatessa. Luulen, että mies kokee yhteenpaluun virheenä - tai jotenkin haluaa järkyttää ap:ta tai ravistella suhdetta. Ehkä yhteenpaluu ei ollutkaan oikea päätös?
Itselläni muinoin eräs varattu mies yritti leipoa minusta vaimon silmissä ystävää, että oltaisiin päästy yhdessä saunomaan ja paljuilemaan heidän mökkijuhlissaan. Todellakin härski ukko, mutta näitä häntäheikkejä piisaa varatuissa.
Lisäksi aloin miettimään, että kertooko ap nyt asian sellaisena kun se todellisuudessa on?
Tälleen kauempaa katsottuna tuo asetelma näyttää siltä, että miehellä on nyt tärkeämpi ihmissuhde kuin suhde aloittajaan. Ehkä se kuusi vuotta oli teidän suhteellenne tarpeeksi?
Ei ainakaan sitä vaihtoehtoa että potkit pakoon ja annat miehen mökkeillä hoitonsa kanssa!
Silloin sikamies olisi todella voittanut!
Oikein väistäisit ja antaisit hoidon luikerrella elämäänne ja mökillenne.🤮
Vierailija kirjoitti:
Mulle sun miehen käytös ei olisi okei, joten en yhtään ihmettele jos ärsyttää.
Mies saisi varsin nopeasti kadota sen toisen kanssa mökille, tai ihan mihin tahansa. En edes riitelisi asiasta. Että äijä kehtaa, mokoma typerys. Sorry AP, sinuna antaisin miehen höpöttää. Jätä mökkeily näillä eväillä, ei onnistu. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan sitä vaihtoehtoa että potkit pakoon ja annat miehen mökkeillä hoitonsa kanssa!
Silloin sikamies olisi todella voittanut!
Oikein väistäisit ja antaisit hoidon luikerrella elämäänne ja mökillenne.🤮
Ja samalla antaisit miehen kävellä täysin ylitsesi asiassa.
Mmm. Mun miehellä on eksiä kavereina, harrastavat yhdessä, joku oli meidän häissäkin. Kaikki sellaiset jotka on mulle esitelty on ihan ok, joku kaappi-eksän paljastuminen ei olisi.
Oletko ap jo näyttänyt ketjun miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Onko se hoitonainen ihan terve jos tulee teidän mökille?
Kuulostaa oudolta.
Tämä. Naistahan käytetään aina letun lypsämiseen, ei niistä muuhun ole.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap jo näyttänyt ketjun miehelle?
Mies lukis vaan ne viestit, joissa häntä tsempataan ja ap:tä syytetään.
Vierailija kirjoitti:
Noin osa pettäjistä toimii. Tuovat sen hoitonsa avoimesti elämäänne mukaan "ystävänä". Saahan sitä ystävän kanssa viettää aikaa.
Tämä.
Jotkut ovat niin röyhkeitä, että ei ikinä uskoisi, ellei tietäisi.
Eräs tuttuni petti puolisoaan pitkään ja otti sen sivusuhteen mukaan hänen ja puolisonsa etelänmatkalle "lapsenvahdiksi". Tämä siis oikeasti tapahtui. Olivat kolmistaan siellä matkalla, puoliso ei silloin vielä tiennyt tuosta pettämisestä, luuli, että se toinen oli oikeasti tullut mukaan auttamaan lasten kanssa.
Ap:lle sanoisin, että alkuperäinen eronne oli oikea ja yhteenpaluu virhe. Korjaa virhe ja lähde kesäterassille sinkkuna jo tänään.
Onko mies kovastikin kipeä kun tarvitsee noin paljon hoitoa? On entinen hoito, nykyinen hoito, harrastus hoito ja kaveri hoito? 🤣
Ap! Nyt kun sinulle on tuotu täällä hyvin selvästi esiin, että olet vain yksi hoito pitkässä kavalkadissa, miltä se tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Minun tuttavalle kävi samoin. Ensin löytyi kavereista vikaa ja pikku hiljaa tapaamiset väheni. Sitten alkoivat sukulaiset ärsyttää ja pikku hiljaa tapaamiset väheni. Sitten tuli avun pyytö turvakodista.
Tämä. Näytä ap. tämä nykyisellesi.
Vierailija kirjoitti:
Ap! Nyt kun sinulle on tuotu täällä hyvin selvästi esiin, että olet vain yksi hoito pitkässä kavalkadissa, miltä se tuntuu?
Haha olisinpa vaan pelkkä hoito miehelleni, sekin olisi parempi kuin tämä. Mies haluaa olla minun kanssa mutta omilla säännöillään, niihin sääntöihin sisältyy siis se että ebtiset heilat pyörii kuvioissa... Ainakin hänen. Omiani en ole tuomassa tähän koska ne ovat menneitä juttuja..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksikäs sitä sanottiinkaan sellaista persoonaa, joka etäännyttää toisen ystävistään? 🤔
Narsissipenkissä kasvaa aina vain yksi kukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha olisinpa vaan pelkkä hoito miehelleni, sekin olisi parempi kuin tämä. Mies haluaa olla minun kanssa mutta omilla säännöillään, niihin sääntöihin sisältyy siis se että ebtiset heilat pyörii kuvioissa... Ainakin hänen. Omiani en ole tuomassa tähän koska ne ovat menneitä juttuja..
Ap
Haha. Siis olet vain tämän hetkinen hoito 😂
Taisi kulliotuksella jäädä vapaudenkaipuu tuosta väliajasta. En luottaisi tuollaiseen pätkääkään ja oletan, että sinulle selviää myöhemmin näiden kahden panosuhde. Jos (toivottavasti) eroat tuosta, ei mene kuin hetki niin nämä ovat yhdessä. Voisin lyödä vetoa tuosta.