Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa että ysyävystyn hänen "hoitonsa" kanssa

KMNe
03.07.2021 |

Sanokaapa olenko aivan hullu ja mustasukkainen idiootti kun tunnen ärsytystä siitä, että mieheni haluaa minun tapaavan ja jopa ystävystyvän naisen kanssa jota hän on tapaillut / ollut intiimissä kanssakäymisessä noin vuosi sitten kun meillä oli omassa suhteessa tauko?

Eli teimme eroa ja kumpainenkin tahollaan teki mitä teki. Minäkin tapailin muita ja elin hetken railakasta sinkkuelämää pohtien mitä haluaa ja kenen kanssa. Päädyimme sitten takaisin yhteen ja kävimme terapiassakin joka oli erittäin hyvä juttu, mutta näköjään jotakin asioita jäi käsittelemättä.

Nyt on käynyt ilmi, että mies pitää yhteyttä erääseen naiseen tältä meidän taukoajalta, haluaa häntä tavata kaverina ja esitellä minullekin. Tunnen asiasta ahdistusta ja ärsytystä. En niinkään mustasukkaisuutta, vaan enemmänkin vain tuntuu oudolta, miksi miehen täytyy pitää tähän naiseen yhteyttä ja vielä oikein haluta tätä elämäämme ystäväksi kutsuen. Kuulemma nainen on mukava ja hieno ihminen. Pystyykö muka mies ja tämä nainen unohtamaan sen että heillä on ollut seksiä ym.ja olla puhtaasti kaveri? En itse koe tarpeelliseksi pitää erityistä yhteyttä miehiin joiden kanssa olen joskus heilastellut, olivatpa he kuinka huippuja tahansa. Tokk kuulumiset tms voi aina vaihtaa mutten erityisesti kaveeraa.

Ollaan keskusteltu asiasta ja riideltykin. Mies ei ymmärrä ja pitää minua ahdasmielisenä ja sitä minä kai olenkin. Olen muuten menneisyyden kanssa ok, mutta tämä nainen kummittelee. Nyt mies on kutsumassa naista kylään mökillemme ja mietin mitä tehdä, lähdenkö karkuun vai selviänkö tästä kohtaamisesta?

Kokemuksia? Ajatuksia?

Kommentit (142)

Vierailija
101/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdiskelin asiaa ja osittain näiden viestien pohjata sai ainakin vahvistuksen sille että suurin osa pitää tuollaista toimintaa outona ja epäkunnioittavana niin että siitä nyt ei kannata tuntea huonoa omaa tuntoa.... Että laittaa ne omat rajansa. Aloin tosissani pohtimaan onko minun ja mieheni arvomaailma ja ajatukset esim näissä suhde kuvioissa kuitenkin niin erilaiset, ettemme me voi olla enää yhdessä. Mies tarvitsisi ehkä rinnalleen naisen jolle sopii ne kolmen kimpat tai aukaistut suhteet tai vaikka polyamoria... Kun taas itse olenkin perinteiseen parisuhdekuvioon kallistuva vaikka avoin ja ennakkoluuloton yritänkin olla.

Ap

Vierailija
102/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap! Nyt kun sinulle on tuotu täällä hyvin selvästi esiin, että olet vain yksi hoito pitkässä kavalkadissa, miltä se tuntuu?

Haha olisinpa vaan pelkkä hoito miehelleni, sekin olisi parempi kuin tämä. Mies haluaa olla minun kanssa mutta omilla säännöillään, niihin sääntöihin sisältyy siis se että ebtiset heilat pyörii kuvioissa... Ainakin hänen. Omiani en ole tuomassa tähän koska ne ovat menneitä juttuja..

Ap

Haha. Siis olet vain tämän hetkinen hoito 😂

Kai sinä ymmärrät, että nykyinen hoito on aina parempi kuin entinen, väliaikainen tai tuleva. Ai, mutta tämän nykyknen hoitohan oli myös entinen. No, mutta joka tapauksessa parempi ihminen kuin tuleva hoito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

scrote

Vierailija
104/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdiskelin asiaa ja osittain näiden viestien pohjata sai ainakin vahvistuksen sille että suurin osa pitää tuollaista toimintaa outona ja epäkunnioittavana niin että siitä nyt ei kannata tuntea huonoa omaa tuntoa.... Että laittaa ne omat rajansa. Aloin tosissani pohtimaan onko minun ja mieheni arvomaailma ja ajatukset esim näissä suhde kuvioissa kuitenkin niin erilaiset, ettemme me voi olla enää yhdessä. Mies tarvitsisi ehkä rinnalleen naisen jolle sopii ne kolmen kimpat tai aukaistut suhteet tai vaikka polyamoria... Kun taas itse olenkin perinteiseen parisuhdekuvioon kallistuva vaikka avoin ja ennakkoluuloton yritänkin olla.

Ap

Hyvä ap!

Itseään kannattaa kuunnella, muuten vain rikkoontuu ja katuu myöhemmin.

Olet vielä nuori, elämää ei kannata haaskata sellaisen kanssa jolla eri arvot.

Vierailija
105/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet oikeassa. Täällä on ollut vuosien aikana kymmeniä ketjuja, että toisten ystävyyttä ei saa rajoittaa ja mustasukkaisuuteen pitää hakea hoitoa.

Vierailija
106/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät, että mies on koko ajan siitä tsuosta lähtien ollut sivusuhteessa sen toisen naisen kanssa? He panevat edelleen. Miehesi valehtelee sinulle asiasta, pettäjät ovat valehtelijoita. Lisäksi mies taitaa olla jonkinsortin persoonallisuushäiriöinen, kun hän manipuloi sinua noin.

Vierailija
107/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Miehesi ei ole puhunut (sinun itsesi mukaan) mistää avoimesta suhteesta tai kolmen kimpasta, vaan haluaa, että sinä tutustut hänen ystäväänsä. Nyt sinä kuvittelet jo näiden olevan miehesi arvoja. Todellakin teidän on parempi erota.

Vierailija
108/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Narsissit kukkii vielä näin kesälläkin

Vierailija
109/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap! Miehesi ei ole puhunut (sinun itsesi mukaan) mistää avoimesta suhteesta tai kolmen kimpasta, vaan haluaa, että sinä tutustut hänen ystäväänsä. Nyt sinä kuvittelet jo näiden olevan miehesi arvoja. Todellakin teidän on parempi erota.

Tämä. Vai muuttuuko tarinasi sen edetessä? Nytkö mies onkin jo ehdottanut polyamoriaa?

Vierailija
110/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen oma exäni, joka ties millä tekosyyllä oli aina auttelemassa työkaverinaistaan ja tosiaan raahasi välillä naisen meillekin minua tervehtimään. Itse on ihmeissäni, mutta niin naivi, että kun mieheni sitten myöhemmin kertoi, että se nyt oli kaikille selvää, että heillä oli silloin suhde, niin tosiaan minulle totuus valkeni vasta silloin myöhemmin. Ai hitto, että muuten korpesi ja päätin, että mun osalta ei enää ikinä tule käymään näin. Ihmettelen kovasti tätä naista myös, että on tosiaan suostunut tulemaan myös minuun tutustumaan, kun siinä kotona puuhailen lasten kanssa. Mitä ihmisten päässä liikkuu?

Ja juu, ERITTÄIN HYVIÄ ystäviä olivat kuulemma.

Vierailija
111/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä olisko sille ok jos tapais sun hoidon jos sellanen olis ollut.

Vierailija
112/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat kyllä outoja eläjiä. Ei voi muuta sanoa.

Vierailija
113/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti koska olet tuollaisen miehen kanssa edelleen yhdessä!

Vierailija
114/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt takaisin sinne terapiaan!  Kunnon keskustelut voitteko jatkaa yhdessä?

Se että toisella on erisukupuolisia ystäviä ei automaattisesti ole suhteelle mikään uhka.  Meitä sinkkujakaan kun ei kaikkia paneta kaikkien kanssa!

Se on uhka suhteelle ellei luottamusta (ja sen rajoja) ole.

Eli jos rakastatte toisianne aidosti, puhukaa kunnes asiat selviää.

Koska olette niin nuorina menneet yhteen, ette ole kumpikaan nähneet suhteiden olevan monin tavoin heikkoja ja raadollisia, nyt on sen oppimisen aika.  Ja sen että yhdessä voitte olla vahvoja jos niin päätätte.  (Sitä ei päätä vauvapalsta).

Vierailija
115/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset on taas sekasin. Kumpikin tässä tapauksessa.

Vierailija
116/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä! Vietät 3 tuntia VAUVA-palstalla ja teet sen mukaan johtopäätökset. Tsemppiä elämään. Hyvin tulee menemään 👍

Vierailija
117/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tää kokemuksia ajatuksia homma paljastaa taas tän Porvoon satutädin. Kun ei vaan mitenkään opi eri tavalla kirjoittamaan. Kaikki stoorit samasta kynästä, eli HV.

Vierailija
118/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiset hoidot eivät saa olla edes kavereita silloin, kun seurustelee. Heitä ei tavata eikä heille viestitellä. Eihän tuossa miehesi ideassa ole MITÄÄN järkeä!

Vierailija
119/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan monelle miehelle tuollainen muutaman naisen haaremi olisi ok, jos sen vain jotenkin pystyisi järjestämään?

Monelle.

Vierailija
120/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä voin ymmärtää tuota miestä. Olette molemmat hänelle tärkeitä ja haluaa pitää jatkossakin molemmat elämässään.

En olisi mustasukkainen, koska miehellä oli niin "helppo sauma" vaihtaa naista, mutta päätyi työstämään asiat sinun kanssasi eli aivan selvästi valitsi sinut. Ja tälle naisellekin on aika selvä merkki tästä vielä se, että haluaa esitellä hänet sinulle jotta ei jää sellaisia harhakuvitelmia, että heidän juttunsa vielä jatkuisi.

Mene avoimin mielin, mutta ei sinun tarvitse naisen kanssa ystäviksi alkaa jos ei tunnu hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi