Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa että ysyävystyn hänen "hoitonsa" kanssa

KMNe
03.07.2021 |

Sanokaapa olenko aivan hullu ja mustasukkainen idiootti kun tunnen ärsytystä siitä, että mieheni haluaa minun tapaavan ja jopa ystävystyvän naisen kanssa jota hän on tapaillut / ollut intiimissä kanssakäymisessä noin vuosi sitten kun meillä oli omassa suhteessa tauko?

Eli teimme eroa ja kumpainenkin tahollaan teki mitä teki. Minäkin tapailin muita ja elin hetken railakasta sinkkuelämää pohtien mitä haluaa ja kenen kanssa. Päädyimme sitten takaisin yhteen ja kävimme terapiassakin joka oli erittäin hyvä juttu, mutta näköjään jotakin asioita jäi käsittelemättä.

Nyt on käynyt ilmi, että mies pitää yhteyttä erääseen naiseen tältä meidän taukoajalta, haluaa häntä tavata kaverina ja esitellä minullekin. Tunnen asiasta ahdistusta ja ärsytystä. En niinkään mustasukkaisuutta, vaan enemmänkin vain tuntuu oudolta, miksi miehen täytyy pitää tähän naiseen yhteyttä ja vielä oikein haluta tätä elämäämme ystäväksi kutsuen. Kuulemma nainen on mukava ja hieno ihminen. Pystyykö muka mies ja tämä nainen unohtamaan sen että heillä on ollut seksiä ym.ja olla puhtaasti kaveri? En itse koe tarpeelliseksi pitää erityistä yhteyttä miehiin joiden kanssa olen joskus heilastellut, olivatpa he kuinka huippuja tahansa. Tokk kuulumiset tms voi aina vaihtaa mutten erityisesti kaveeraa.

Ollaan keskusteltu asiasta ja riideltykin. Mies ei ymmärrä ja pitää minua ahdasmielisenä ja sitä minä kai olenkin. Olen muuten menneisyyden kanssa ok, mutta tämä nainen kummittelee. Nyt mies on kutsumassa naista kylään mökillemme ja mietin mitä tehdä, lähdenkö karkuun vai selviänkö tästä kohtaamisesta?

Kokemuksia? Ajatuksia?

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tutustua.

Ystäväni mies yritti ihan samaa, eli tutustuttaa vaimonsa ja rakastajatterensa ja väitti, että sitten voivat olla kaikki ystäviä, kuin yhtä perhettä.

Onneksi ystäväni teki stopin sellaisille ehdotuksille. Miten loukkaavaa ehdottakaan sellaista.

Mies sitten lähti ja saikin lähteä.

Vierailija
42/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että mies syyllistää sinua. Kyseessä on kuitenkin melko tuore seksikumppani, eikä mikään teiniaikojen hoito, joka on jo vuosia ollut vain kaveri. Jos mies sinua rakastaa, kyllä hänen pitää ymmärtää, että tuollainen satuttaa ja loukkaa. Näytä nämä vastaukset miehellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tutustua.

Ystäväni mies yritti ihan samaa, eli tutustuttaa vaimonsa ja rakastajatterensa ja väitti, että sitten voivat olla kaikki ystäviä, kuin yhtä perhettä.

Onneksi ystäväni teki stopin sellaisille ehdotuksille. Miten loukkaavaa ehdottakaan sellaista.

Mies sitten lähti ja saikin lähteä.

Ei varmaan sovi kaikille tyypeille tuo. Mutta joillekin sopii. Tapasin pitkän tauon jälkeen miesystävän jonka kanssa oli silloin tällöin seksiä. Hän on naimisissa ja vaimonsa tiesi aina, kun tapasimme niissä merkeissä. Harvinaista se on.

No nyt mies kertoi, että hänen ja vaimonsa seksi meinas loppua ja siihen tuli pelastus kun ottivat " kolmannen" mukaan. Eli kaksi naista ja yksi mies.

Kuulema hyvin mennyt ja harrastaneet sitä silloin tällöin. Kysyin, että entäs jos vaimosi haluaa toisen miehen mukaan, niin ei kuulema halua sellaista.

Pääasia lienee että kaikki ovat tyytyväisiä.

Vierailija
44/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei ap tarvitse ajatella yhtään miten pitäisi ” nykyään” reagoida tai että nykyään avoimet suhteet ja mitä pskaa. Unohda kaikki tuo.

Sulla on oikeus tuntea mitä tunnet ja et edes voi tunteitasi muuttaa.

Sanoisin että tässä on vielä lisänä se että hoito oli miehellä ” välissä” kun olitte tauolla. Hoito ei ole vain joku menneisyydestä, vaan on kumminkin ollut miehellä hänen jo tavattua sinut ja oltua sinun kanssasi. Joku merkitys tälläkin.

Kenen idea tauko ja muiden tapailu oli? Miehen? Kannattaako mies ns. avointa liittoa, kun otit sen kirjoituksessasi esille? Mistä nämä ajatukset tulevat? (= pitäisi muka hyväksyä jotain mitä ei sisimmässään hyväksy.)

Vierailija
45/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teidän perusarvot poikkeavat niin, ettei teidän kannata jatkaa yhdessä. Sinulle teidän parisuhde on tärkein? Miehellesi kaikki suhteet ovat tärkeitä etkä sinä ole siinä erityinen, jota pitäisi kunnioittaa enemmän kuin muita. Sinua voi loukata, jotta itsellä on kivaa. Julmaa, mutta ansaitset parempaa.

Vierailija
46/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä kiertokulli vapaaksi niin pääsee luvan kanssa naimaanhuoraansa.

Vierailija
47/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen kiitos vastauksista! Siksi tänne kirjoitinkin koska olen omien ajatusten ja tunteiden kanssa solmussa. Kun on miehen sana vastaan ja myös se, että jatkuvasti näkee kirjotuksia ja pohdintaa netissä siitä, miten avoimet suhteet tuovat onnea ja autuutta, ketään ei saa omistaa, mies ja nainen voivst olla kavereita jne. Tunnen olevani jotenkin huonompi ihminen kun en tätä tilannetta pystykään avoimin mielin kohtaamaan...

Mies ei halua siis mitään avointa suhdetta ja tauko suhteessamme oli yhteinen päätös sillä 6 vuoden suhteessa oli ehtinyt jo tulla niitä alamäkiä sen verran, että oli pakko ottaa tilaa kun nuoresta asti yhdessä oltu. Kuitenkin myös yhteenpaluu oli tarkkaan harkittu ja yhteinen päätös, kumpikin totesi että yhdessä on parempi olla. Tämä nainen tuli ilmi joskus talven aikaan, ensin sivulauseissa kerran taifi paristi. Yhteydenpito oli kai alkanut keväällä uudelleen kun oli jtn yhteisiä harrastusjuttuja ja sitä varten pitäneet yhteyttä. Ei kuitenkaan nähneet kasvotusten kunnes nyt kesällä mies alkoi puhumaan näistä tapaamisista.

Mies sanoi, että olisi vaan ollut parempi valehdella naisen olevan "pelkkä kaveri" ilman muuta historiaa kun vedin herneet nenään. Huoh.

Ap

Vierailija
48/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista!

Mies siis tosiaan sanoo ettei ole mitään intohimoa naista kohtaan ja vain kavereita ovat. Ei ole käynyt naista panemassa/pettämässä meidän parisuhteen aikana.

Mies sanoo, että jos pyytettömästi hänestä välitän, ymmärrän että hän haluaa pitää tämän kaverisuhteen elossa ja siksi myös meidät tutustuttaa. Että yritän vetää niin tiukkia rajoja jotka tappaa meidän suhteen. Tässä kohtaa tuleekin se mitä pohdin kun nykyaikana on näitä avoimia yms.suhteita....että kuuluuko ihmisen ns. Antaa parisuhteessa vapautta ja kuinka paljon... Että onko niin ettei tuollainen hoito menneisyydestä ole sen kummempaa...? Itse en vain osaa asiaa niin ajatella vaikka kuinka olen yrittänyt itseäni ja ennakkoluulojani tarkastella.

Ap

Että sun ”tiukat rajat ” oikein tappaa teidän parisuhteen!

Luulisi kenen tahansa n o r m a a l i j ä r j e l l ä varustetun ymmärtävän, että yhteydenpito entisiin seksikumppaneihin on epämiellyttävää nykyiselle puolisolle, loukkaa häntä ja aiheuttaa tarpeetonta mielipahaa sekä että sellaiset kaverit on syytä jättää taakseen!

Nuo miehen kommentit ja vaatimukset( jopa uhkailu?)sen sijaan ovat ihan realistinen uhka teidän parisuhteelle.

Olen tätä yrittänyt sanoa miehelle, että hänen toiminta tekee huonoa meidän välille, mutta tokikaan mies ei suostu sitä niin näkemään vaan vetoaa aina tuohon, että jos olen liian "tiukka" se on parisuhteelle huonoksi. Yritän myös kertoa, että mun näkemys asiasta on todellakin eri kuin hänellä koska mulla ei ole mitään tarvetta/tunne yhteyttä tähän naiseen enkä sellaista koe haluavani tehdä ja mun mielestä miehen pitää sitä kunnioittaa tässä tilanteessa. Täytyy varmaan laittaa mies valinnan eteen, kaveeratkoon sitten tämän naisen kanssa jos se on niin tärkeää.

Mies itse sanoo ettei häntä häiritsi tavata minun kumppaneita tms. Hoitoja menneisyydestä. Päinvastoin kuulemma. Mutta enpä tiedä onko sekin vain manipulointia jotta tuntisin itseni huonoksi ihmiseksi kun en itse siihen kykene.

Ap

Vai oikein parisuhteelle huonoksi!

Onko mies käynyt sieltä terapiasta hakemassa vinkkejä miten manipuloida sua?

Vierailija
49/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäys vielä.... Lähtökohtaisesti mielestäni miehet ja naiset voivat olla vaikka parhaita ystäviä, avoimet suhteet varmasti toimii joidenkin kohdalla jne. Perusarvomaailmassani kuitenkin omalla kohdalla nämä ex-heilat kuuluvat historiaan varsinkin jos lähimenneisyydestä kyse.

Yritän tässä kovasti haastaa omaa näkemystä ja sitä, mistä tämä ärsytys/ällötys kumpuaa ja voiko siitä päästä yli tai tarvitseeko edes?

Tämä nainen on ihan mielissään kai tulossa kylään enkä oikein ymmärrä hänenkään pointtia kaveerata mieheni kanssa... Paitsi jos sitten tosiaan heillä joku ennennäkemätön kaveruus, jota eivät halua lopettaa.. Enkä toki minäkään haluaisi kenellekään asettaa mitään ehtoja kuka saa olla kaveri tai kuka ei. Mutta mutta... Tässä kohtaa omat tunteet ovat vastassa, luotan mieheen kyllä sen verran ettei hän pettämässä ole....

Vierailija
50/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, etteihuoralla ole mitään asiaa mökille. Ole tiukkana asiassa. Itsehän eroaisin jo tuollaisen ehdottelusta-liian suuri ero arvomaalmassa.

Vierailija
51/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen kiitos vastauksista! Siksi tänne kirjoitinkin koska olen omien ajatusten ja tunteiden kanssa solmussa. Kun on miehen sana vastaan ja myös se, että jatkuvasti näkee kirjotuksia ja pohdintaa netissä siitä, miten avoimet suhteet tuovat onnea ja autuutta, ketään ei saa omistaa, mies ja nainen voivst olla kavereita jne. Tunnen olevani jotenkin huonompi ihminen kun en tätä tilannetta pystykään avoimin mielin kohtaamaan...

Mies ei halua siis mitään avointa suhdetta ja tauko suhteessamme oli yhteinen päätös sillä 6 vuoden suhteessa oli ehtinyt jo tulla niitä alamäkiä sen verran, että oli pakko ottaa tilaa kun nuoresta asti yhdessä oltu. Kuitenkin myös yhteenpaluu oli tarkkaan harkittu ja yhteinen päätös, kumpikin totesi että yhdessä on parempi olla. Tämä nainen tuli ilmi joskus talven aikaan, ensin sivulauseissa kerran taifi paristi. Yhteydenpito oli kai alkanut keväällä uudelleen kun oli jtn yhteisiä harrastusjuttuja ja sitä varten pitäneet yhteyttä. Ei kuitenkaan nähneet kasvotusten kunnes nyt kesällä mies alkoi puhumaan näistä tapaamisista.

Mies sanoi, että olisi vaan ollut parempi valehdella naisen olevan "pelkkä kaveri" ilman muuta historiaa kun vedin herneet nenään. Huoh.

Ap

Kukaan ei takaa etteikö mies voisi valehdella nytkin. Just saying.

Usein omaa rehellisyyttään korostetusti alleviivaavat toimivat niin.

Vierailija
52/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäys vielä.... Lähtökohtaisesti mielestäni miehet ja naiset voivat olla vaikka parhaita ystäviä, avoimet suhteet varmasti toimii joidenkin kohdalla jne. Perusarvomaailmassani kuitenkin omalla kohdalla nämä ex-heilat kuuluvat historiaan varsinkin jos lähimenneisyydestä kyse.

Yritän tässä kovasti haastaa omaa näkemystä ja sitä, mistä tämä ärsytys/ällötys kumpuaa ja voiko siitä päästä yli tai tarvitseeko edes?

Tämä nainen on ihan mielissään kai tulossa kylään enkä oikein ymmärrä hänenkään pointtia kaveerata mieheni kanssa... Paitsi jos sitten tosiaan heillä joku ennennäkemätön kaveruus, jota eivät halua lopettaa.. Enkä toki minäkään haluaisi kenellekään asettaa mitään ehtoja kuka saa olla kaveri tai kuka ei. Mutta mutta... Tässä kohtaa omat tunteet ovat vastassa, luotan mieheen kyllä sen verran ettei hän pettämässä ole....

Siis ymmärsinkö oikein että mies on J O P Y Y T Ä N Y T entisen hoitonsa mökillenne j u t t e l e m a t t a asiaa ensin selväksi sinun kanssasi? 😳

Vierailija
53/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava mies. Sinuna jättäisin nuo kaksi keskenään, ovat ansainneet toisensa. Hanki parempaa seuraa itsellesi.

Vierailija
54/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin....

En minäkään välittäisi vastaanottaa mieheni eksää mökillemme.

Mutta kyllä entisen seksikumppanin kanssa VOI olla jälkeenpäin ihan ystävä. Siis ilman mitään seksuaalisia värinöitä. Minäkin olin toistakymmentä vuotta työtoveri ja ystävä entisen suhteeni kanssa, ja todellakin ilman, ettå yhtään teki mieli viritellä uudelleen seksiä. Se ovi oli jo kiinni ja miehestä hävinnyt kaikki mielenkiinto.

Minä voisin kuvitella, että miehellesi ap tuossa on kyse sun luottamuksen mittaamisesta jollakin tasolla. Että hän siis testaa sitä, luotatko sinä hänen lopettaneen seksusuhteensa ja olevan uskollinen.

Minusta sinun kannattaa nyt jutella avoimesti ja rauhallisesti miehesi kanssa. Sano, että et voi kieltää häntä olemasta ystävä entisen rakastajattarensa kanssa ja et voi väittää ko. mimmistä mitään, voi olla hyväkin tyyppi. Ja että kun miehesi sanoo, että he ovat vain ystäviä, sinä luotat siihen.

Mutta on liikaa vaadittu, että hän tuo entisen rakastajattarensa mökillenne. Jos meinaatte jatkaa yhdessä ja pitää romanttisen suhteenne voimissa, siihen ei kuulu mustasukkaisten tunteiden tahallinen lietsominen tuohon tapaan. Ei miehesikään varmasti tuntisi oloaan kovin rennoksi, jos sinä roudaisit entisen miessuhteesi mökille ja hän tietäisi kahvipöydässä istuvansa vastapäätä jotakuta, joka on harrastanut seksiä hänen vaimonsa kanssa.

Sinulla ON oikeus vetää raja sille, mitä siedät. Kutsukoon miehesi sitä ahdasmieliseksi tai ei, anna kutsua ihan rauhassa ja pysy silti linjassasi.

Teidän elämänne - mökki ja koti mukaanlukien - on teidän, ei sun, sun miehesi ja miehesi entisen rakastajattaren.

Olen tästä täysin samaa mieltä. Olen ystävä muutaman miehen kanssa, joiden kanssa on kokeiltu myös seksiä sinkkuaikoina, mutta se ovi on laitettu kiinni ja siten pysyy. Joidenkin kanssa ei vaan sytytä, vaikka miten muuten tuntuis että on sielujen sympatiaa ja olisi siksi kiva pysyä ja pitää toinen jollain tavalla mukana elämässä.

Jos, jos päädyt joskus omasta harkinnastasi tapaamaan naisen, niin ehdottomasti neutraalille maaperälle, tyyliin ulos syömään kaikille uuteen ravintolaan, kokeilemaan porukalla suppailua tms, missä on tekemistä tarjoten helppoa puheenaihetta ja voit tarkkailla rauhassa tilannetta ja omaa oloasi ja helposti myös lähteä pois.

Sinänsä kannatan avoimuutta, että tällainen kaveri on. Eksälläni oli suhteemme ajan salainen ystävä, jota oli deittaillut ennen minua. Heistä kumpikin päätyi silti tahoilleen suhteisiin, mutta pitivät koko ajan yhteyttä esittelemättä koskaan meitä kaikkia. Kun nainen erosi, alkoi eksäni puhelin piippailla koko ajan ja tulla outoja äkkilähtöjä kauppaan yms. Tämä ei ollut eron syy ja kuulemma eksä ei pettänyt, mutta ei myöskään monen vuoden aikana koskaan kertonut ystävästään!

Muista, sinulla on oikeus valita elämästäsi ja päätät mitä haluat. Ota aikaa äläkä niele syytöstä ahdasmielisyydestä. Kyse on luottamuksesta molemmin puolin.

Vierailija
55/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ymmärsinkö oikein että mies on J O P Y Y T Ä N Y T entisen hoitonsa mökillenne j u t t e l e m a t t a asiaa ensin selväksi sinun kanssasi? 😳

Asiasta on puhuttu pariin otteeseen ja kyllä, alustavasti mies on jo naisen kutsunut käymään erään harrastusasian varjolla.... Tietenkin kun tämän kuulin niin tuli riita asiasta ja sanoin, että koska mies tietänyt kantani ja tekee näin silti, on nyt mietinnän paikka mulla haluanko edes suhdetta jatkaa.

Nyt yritän vain saada tolkkua tähän omaan mieleen eli lähinnä siihen voiko tuollainen tilanne tai tilaisuus ollakin pelkkää plussaa vai kiusaanko vain itseäni?

Vierailija
56/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä trolli tai harvinaisen sokea ihminen. Tuollainen mies nauttii yhä luottamustasi? 😂

Vierailija
57/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huhhuh, laittasin tommosen ukon pihalle ja äkkiä. 

Vierailija
58/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä entiset seksit ovat yhtäkkiä näin iso juttu? Tasoteoriaketjuissa aina selostetaan, miten entiset kumppanit ovat merkityksettömiä.

Vierailija
59/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde menemään ja hanki täysijärkinen mies. Kyllä jotkut on näköjään vietävissä, ei hemmetti.

M30

Vierailija
60/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta on puhuttu pariin otteeseen ja kyllä, alustavasti mies on jo naisen kutsunut käymään erään harrastusasian varjolla.... Tietenkin kun tämän kuulin niin tuli riita asiasta ja sanoin, että koska mies tietänyt kantani ja tekee näin silti, on nyt mietinnän paikka mulla haluanko edes suhdetta jatkaa.

Nyt yritän vain saada tolkkua tähän omaan mieleen eli lähinnä siihen voiko tuollainen tilanne tai tilaisuus ollakin pelkkää plussaa vai kiusaanko vain itseäni?

Miten tuollainen tilanne voisi olla plussaa? Olet ennenkin nauttinut ryhmäseksistä?

Vaikea nähdä miehessäsi mitään muuta kuin miinuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme