Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa että ysyävystyn hänen "hoitonsa" kanssa

KMNe
03.07.2021 |

Sanokaapa olenko aivan hullu ja mustasukkainen idiootti kun tunnen ärsytystä siitä, että mieheni haluaa minun tapaavan ja jopa ystävystyvän naisen kanssa jota hän on tapaillut / ollut intiimissä kanssakäymisessä noin vuosi sitten kun meillä oli omassa suhteessa tauko?

Eli teimme eroa ja kumpainenkin tahollaan teki mitä teki. Minäkin tapailin muita ja elin hetken railakasta sinkkuelämää pohtien mitä haluaa ja kenen kanssa. Päädyimme sitten takaisin yhteen ja kävimme terapiassakin joka oli erittäin hyvä juttu, mutta näköjään jotakin asioita jäi käsittelemättä.

Nyt on käynyt ilmi, että mies pitää yhteyttä erääseen naiseen tältä meidän taukoajalta, haluaa häntä tavata kaverina ja esitellä minullekin. Tunnen asiasta ahdistusta ja ärsytystä. En niinkään mustasukkaisuutta, vaan enemmänkin vain tuntuu oudolta, miksi miehen täytyy pitää tähän naiseen yhteyttä ja vielä oikein haluta tätä elämäämme ystäväksi kutsuen. Kuulemma nainen on mukava ja hieno ihminen. Pystyykö muka mies ja tämä nainen unohtamaan sen että heillä on ollut seksiä ym.ja olla puhtaasti kaveri? En itse koe tarpeelliseksi pitää erityistä yhteyttä miehiin joiden kanssa olen joskus heilastellut, olivatpa he kuinka huippuja tahansa. Tokk kuulumiset tms voi aina vaihtaa mutten erityisesti kaveeraa.

Ollaan keskusteltu asiasta ja riideltykin. Mies ei ymmärrä ja pitää minua ahdasmielisenä ja sitä minä kai olenkin. Olen muuten menneisyyden kanssa ok, mutta tämä nainen kummittelee. Nyt mies on kutsumassa naista kylään mökillemme ja mietin mitä tehdä, lähdenkö karkuun vai selviänkö tästä kohtaamisesta?

Kokemuksia? Ajatuksia?

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa paljon vihaisia vastauksia! Ei taida olla muita naisia kuin minä, jonka mielestä kolmen kimppa jonkun mukavaksi todetun naisen kanssa olisi tosi kivaa. Haaveeksi jää, jos enemmistön mielipiteet ovat tällaisia...

Tässä ei nyt ole kyse tuosta vaan rajattomuudesta, kumppanin jyräämisestä ja painostuksesta.

Vierailija
142/142 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tää on hyvä ja kerrot myös, että vaikka kokeilitte kaikki mahdolliset asennot ja moneen kertaan, niin päätitte silti olla vaan ystäviä. hän on niin ihana tyyppi ja sulle tärkeä.

Ja sano, että olit niiden hoitojen kanssa pelkästään vain hyvän seksin takia, eikä se ollut siis mitään vakavaa.

Oikeesti, lemppaa pettävä miehesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi