Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä kuulin leikkipuistossa??? Yksi yh-mamma kertoi....

Vierailija
05.07.2014 |

että tulivat juuri Turkin lomalta 6v tyttärensä kanssa, mamma lojui puiston penkillä mikroshortseissa ja pikku topissa oranssinruskeana miehekkäässä, leveässä haara-asennossa. Hän kertoi, että tyttärensä näki hänet hotellissa suihkussa ja kysyi että mikä tuo naru on äiti mikä roikkuu sun pimpistä. Mamma sanoi : "Mä olen niin avoin ja sanoin tytölle sitten että kato! ja vedin narusta ja roikuttelin veristä tamponia tytön naaman edessä ja kysyin että no, näetkö nyt, naisille tulee veripäivät kerran kuussa ja sitten pinppiin laitetaan tulppa!" Tyttö sanoi yök eikä kysellyt enää.

En voinut uskoa korviani, tuollaistako kerrotaan vieraille leikkipuistossa ja se oli ihan selvin päin.

Tekisittekö itse noin jos lapsenne näkisi teillä tamponinnarun alapäässä? :o

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites kerrotte että miten ne vauvat tehdään vaikka 10-vuotiaalle jolle ei voi lässyttää mutta ei ole kiva vetäistä kaikkea ihan suoraan tyylilin penis ja emätin ja siemenneste vai nänkö puhutte?

Vierailija
2/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"HYI HITTO YH-ÄIPÄT JUST TOLLASIA. YÖK YÖK YÖK.  KAIKKI YYHOOT JUST TOLLASIA. ONNEKS NE ISÄT ON AINA PRIIMAA EIKÄ YHTÄÄN WT, KAIKKI YHOOOT WT. PAITSI ISUKIT HOT HOT HOT."

Muotoilin viestini hieman huonosti. en siis tarkoittanut, että yh-äidit olisivat wt-elukoita. En mitenkään. Löytyy vastaavaa kaikissa ryhmissä. päivittelin vain sitä, että kaikenlaista sukan kuluttajaa sitä onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 10:32"]

Muistan vieläkin oman äitini vastanneen samaiseen kysymykseen, että johtuu sun syntymästä. Hirveä syyllistäminen jäi kalvamaan. Tapauksesta yli 40v. Eli kannattaa mieluummin kertoa totuudenmukaisesti, kuin traumatisoida lasta. Eivät ne unohdu.

Suomalaisilta äideiltä tuntuu puuttuvaan tunneäly ja rehellisyys  lapsiaan kohtaan. MOT.

[/quote]

Sun äitis on käyttäytynyt tuolla tavalla ja naps - kätevästi yleistät että suomalaisilta äideiltä puuttuu tunneäly ja rehellisyys? Voi järjen köyhyyttä...

Vierailija
4/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 10:45"]

No mites kerrotte että miten ne vauvat tehdään vaikka 10-vuotiaalle jolle ei voi lässyttää mutta ei ole kiva vetäistä kaikkea ihan suoraan tyylilin penis ja emätin ja siemenneste vai nänkö puhutte?

[/quote] Olen kertonut rehellisesti että miehen pippelistä tulee siemen äidin vatsaan ja alkaa siellä kasvamaan.  Ei se sen kummempaa vaadi.

Vierailija
5/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut kuukautisista mutta en ole antanut lasten tulla katselemaan verisiä siteitä/tamppooneja. Joskus nähneet kun vaihdan puhtaan siteen.  

Itse olen noin 5-vuotiaana käynyt repäisemässä uimahallissa jonkun naisen "hännän" minkä seurauksena tuli hiemän verinen tamppooni ulos. Luulin että se oli hännän juuri... no asia selitettiin minulle.

Vierailija
6/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatehan on, että ikätason mukaisesti. Eikä laverralla, vastataan ytimekkäästi. Jos lapsi kysyy siis. Vastataan kysymykseen. Kuukautisiin pätee Se, et jos ei ole vauvaa masussa, tulee verta. Ei siinä hetkessä tarvii jaaritella seksistä ! Ellei lapsi kysy.

Hämmentää liika info kerralla.

Kyllä ne vauvansiementenlaitot ehtii seuraavalla kerralla perustella.

Lastentarhanopettaja -Sosionomi AMK

Vierailija
7/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö.. Mä lukisin itseni mieluummin äitien konservatiivisimpaan päätyyn kuin vapaamieliseen/avoimeen.. Mutta kun mun vajaa viisivuotias tuli tässä joku päivä ihmettelemään mun sidepakettia ja mitä mä vessassa räpistelen, niin kerroin vaan lyhyesti että naisilla on sellaiset kuin kuukautiset, jotka alkaa sitten teini-iässä. Tyttö vain kohautti olkapäitään ja alkoi puhua muusta... Ei edes tullut mieleen, ettei asiaa voisi vielä kertoa. Jos jonkun mielestä ei voi, niin voisiko ihan ilman sarvia ja hampaita kertoa, miksi? Ei kait nyt kuukautisissa ole mitään kummallista.

tuo sen sijaan mitä ap:n esimerkin äiti oli tehnyt , niin se oli kyllä jo älytöntä. Eiköhän niiden käyttämättömien tamponien esittely ja asiallinen kertominen aiheesta olisi riittäny :D

Vierailija
8/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh ja kertonut lapsille kuukautisista, mutta vähän hienotunteisemmin. En halua, että heillä on ihoasenne niihin ennen kuin ne edes alkavat. 

Vierailija
9/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan näkeehän tämän näistä vastauksistakin täällä.. MOT. ;)

Vierailija
10/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 10:45"]

[/quote]

No ei tietenkään puhuta asioista niiden oikeilla nimillä! Itse kerron aina näin: "Miehen TIEDÄT KYLLÄ MIKÄ, kröhöm, laitetaan naisen SINNE. Eli ollaan SILLAI. Niin niitä vauvoja sitten syntyy naisen SIELTÄ."

Vierailija
11/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi vittu mikä ämmä.

Vierailija
12/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset yh äidit näyttää olevan äärimmäisen v ttumaista väkeä..

Vierailija
13/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika lailla samoilla linjoilla kuin moni muukin täällä: kuukautisista voi kertoa jo varhain, mutta tamponin heiluttelu naaman edessä ei ehkä ole se ystävällisin tapa. :D

Itse en kyllä lähtisi asiaa pimittämäänkään - kuukautiset nyt on sen verran tavallinen ja luonnollinen asia, ettei niitä ole syytä alkaa salailemaan. Olen itse ollut aika pieni, kun olen ensimmäisen kerran kuullut kuukautisista. Löysin sidepaketin ja tiedustelin äidiltä, mikä tämä on. Äiti muistaakseni sitten selitti, että naisten täytyy käyttää tällaisia aina silloin tällöin. 

Vierailija
14/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattomalta kyllä kuulostaa! En voi mitenkään uskoa, että joku sanoo "pinppi", kun pitäisi sanoa "pimppi"!

Vierailija
15/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 11:13"]Olen kertonut kuukautisista mutta en ole antanut lasten tulla katselemaan verisiä siteitä/tamppooneja. Joskus nähneet kun vaihdan puhtaan siteen.  

Itse olen noin 5-vuotiaana käynyt repäisemässä uimahallissa jonkun naisen "hännän" minkä seurauksena tuli hiemän verinen tamppooni ulos. Luulin että se oli hännän juuri... no asia selitettiin minulle.

[/quote]

Ja tuo nainen ei käynyt enää koskaan menkkojen aikaan uimassa...

Vierailija
16/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ujo lapsi, enkä kehdannut kysellä äidiltäni intiimiasioista. Käytiin jo ala-asteella läpi kuukautiset/seksi/mistä lapset tulevat, ja naapurin isommat tytöt valistivat minua ja kaveriani jo varhain.

Jossain 8-9v paikkeilla tulin koulusta kotiin ja äiti oli jättänyt mun sängylle niitä nuorten "esitteitä", missä valistetaan murrosiästä yms. Illalla kysyi, luinko ne, onko kysyttävää, onko koulussa käyty asioita läpi... en silti koskaan saanut äidin kanssa asioista puhuttua kun nolona lähdin tilanteesta pois.

Kun itsekin saan lapsia, aion käyttää noita esitteitä apuna jos lapsi on ujo eikä kehtaa asioista keskustella. Siitä tulee vaan kiusaantunut fiilis kummallekin jos äiti rupeaa väkisin selittämään "näin me sinutkin tehtiin!". Yhh.

Vierailija
17/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua! Tottakai lapselle pitää jollain tavalla saada selitetyksi mitä on kuukautiset, mutta että repäisee verisen tampoonin nokan eteen heilumaan. Yök! En varmaan koskaan alkaisi käyttämään tampooneja jos olisin tuo lapsi. :D

Vierailija
18/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Turkin lomalta", "mamma lojui", "puiston penkillä", "mikroshortseissa", "pikku topissa", "oranssinruskeana", "miehekkäässä", "leveässä haara-asennossa".

Oletko varma, että halusit äitiä paheksuttavan tamponin narun vetäisemisestä ennen kuin pääsit asiaan? 

Vierailija
19/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua lähinna ihmetyttää, miksi tämän äidin ulkonäkö ja asu piti noin tarkkaan kuvailla?

Vierailija
20/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvailu liittyy varmaan siihen että tajuaa millainen mamma on kyseessä, esittelee alapäätäkin leveässä haara-asennossa leikkipuistossa, välissä peitteenä vain pienen pienet micro shortsit...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän