Mitä mä kuulin leikkipuistossa??? Yksi yh-mamma kertoi....
että tulivat juuri Turkin lomalta 6v tyttärensä kanssa, mamma lojui puiston penkillä mikroshortseissa ja pikku topissa oranssinruskeana miehekkäässä, leveässä haara-asennossa. Hän kertoi, että tyttärensä näki hänet hotellissa suihkussa ja kysyi että mikä tuo naru on äiti mikä roikkuu sun pimpistä. Mamma sanoi : "Mä olen niin avoin ja sanoin tytölle sitten että kato! ja vedin narusta ja roikuttelin veristä tamponia tytön naaman edessä ja kysyin että no, näetkö nyt, naisille tulee veripäivät kerran kuussa ja sitten pinppiin laitetaan tulppa!" Tyttö sanoi yök eikä kysellyt enää.
En voinut uskoa korviani, tuollaistako kerrotaan vieraille leikkipuistossa ja se oli ihan selvin päin.
Tekisittekö itse noin jos lapsenne näkisi teillä tamponinnarun alapäässä? :o
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 10:51"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 10:45"]
No mites kerrotte että miten ne vauvat tehdään vaikka 10-vuotiaalle jolle ei voi lässyttää mutta ei ole kiva vetäistä kaikkea ihan suoraan tyylilin penis ja emätin ja siemenneste vai nänkö puhutte?
[/quote] Olen kertonut rehellisesti että miehen pippelistä tulee siemen äidin vatsaan ja alkaa siellä kasvamaan. Ei se sen kummempaa vaadi.
[/quote]
Toivottavasti et tosiaan ole sanonut että se siemen kasvaa äidin vatsassa.
Meillä kolme ja puoli vuotias tietää, että kerran kuukaudessa äiti joutuu käyttämään vaippoja, koska vauvan pesä pitää putsata, kun sinne ei ole tullut vauvaa kasvamaan. Lapsi tietää myös, että naisilla on kolme reikää: pissareikä, vauvareikä ja kakkareikä. Tällä hetkellä on hyvin tyytyväinen näihin vastauksiin, eikä ole joutunut kokemaan häpeää minun kieltäessä kysymästä näistä asioista mitään.
Minulle ei kotona kerrottu asioista mitään, tehtiin vain hyvin selväksi, että kaikki on häpeällistä ja asioita joista ei voi kysyä tai puhua.
Kamalaa, jos jonkun 10-vuotias ei vielä tiedä mitkä ovat kuukautiset o_O
Ap:n kuvailema tapaus on kyllä varmaan provokaatiota. En usko, että kukaan on niin tyhmä, että vetää verisen tampponin alapäästään ja esittelee sitä kellekkään, varsinkaan omalle pienelle lapselleen. Kyllä kuusi vuotiaalle pitää kertoa kuukautisista, mutta tapa voi olla hienotunteisempi.
Eikö teillä eskarissa kerrota lapsille näistä asioista? Meillä tytön eskariryhmässä kerrottiin tänä keväänä kaikille lapsille mistä vauvat tulee ja niihin liittyvistä asioista. Onko muka Suomessa eskareita, joissa näitä asoita ei vielä käydä lävitse vai miten muuten on mahdollista ettei 7v vielä tiedä mistä vauvat tulee?
xD