Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä kuulin leikkipuistossa??? Yksi yh-mamma kertoi....

Vierailija
05.07.2014 |

että tulivat juuri Turkin lomalta 6v tyttärensä kanssa, mamma lojui puiston penkillä mikroshortseissa ja pikku topissa oranssinruskeana miehekkäässä, leveässä haara-asennossa. Hän kertoi, että tyttärensä näki hänet hotellissa suihkussa ja kysyi että mikä tuo naru on äiti mikä roikkuu sun pimpistä. Mamma sanoi : "Mä olen niin avoin ja sanoin tytölle sitten että kato! ja vedin narusta ja roikuttelin veristä tamponia tytön naaman edessä ja kysyin että no, näetkö nyt, naisille tulee veripäivät kerran kuussa ja sitten pinppiin laitetaan tulppa!" Tyttö sanoi yök eikä kysellyt enää.

En voinut uskoa korviani, tuollaistako kerrotaan vieraille leikkipuistossa ja se oli ihan selvin päin.

Tekisittekö itse noin jos lapsenne näkisi teillä tamponinnarun alapäässä? :o

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Mutta miten yksinhuoltajuus liittyy tähän? 

Vierailija
22/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että opetetaan jo lapsille , miten PYHÄ NAISEN VULVA on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

O_o

Vierailija
24/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä saa kertoa totuutta. Parempi sanoa, että siitä vedetään äitiin lisää virtaa jos väsyttää.

Vierailija
25/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta toisaalta 6-vuotiaalle pitää olla jo ihan selvä, että naisilla on kuukautiset. Sekä tytöille että pojille.

Vierailija
26/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen tytöille sanonut, että kilteillä tytöillä ei ole kuukautisia ollenkaan. Huorilla vain

Vierailija
27/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisparka luuli olevansa vapaamielisten av-mammojen parissa ja siksi kertoi ehkä mielestään hauskan tarinan lomalta. Mutta paikallahan olikin sitten ainakin yksi tiukkapipo, joka katsoi asiakseen kirjoittaa siitä heti aloituksen palstalle. Ja närkästys oli suorastaan kukkahattutätiluokkaa!

Vierailija
28/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi 3 kommentille!!

Mun tytär pian 7 v ja oon kuumeisesti pohtinut, että pian tulee Selityksen Aika.

Tytär ei tiedä mitään kuukautisista. Kavereita on mutta eivät taida tietää hekään vielä mitään Naisen Salaisuuksista.

Kiitos siis, narulla lisää virtaa äitiin säästää minut kertomasta Elämän Totuuksista, vähäksi aikaa. Koulu ja kaverit hoitanee loput.

Vierailija
29/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pointti tässä provossa oli pilkata yh-äitejä?

Vierailija
30/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, täällä ei taida olla muita kuin sinä ja minä, jotka pitävät asiaa kummallisena. Voihan lapselle näyttää siteitä ja kertoa kuukautisista, mutta ei HEILUTELLA VERISTÄ TAMPONIA naaman edessä????

Menee kauan ennen kuin tyttö edes voi käyttää tamponia. Eiköhän siteillä oo hyvä aloittaa.

"Mä oon niin avoin." Rajansa kaikella.

Vierailija
31/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helekatti miks sitä pitää omia jätteitä tytön naaman eessä ravistella? Tottakai voi kertoa mitkä on kuukautiset ja että voi käyttää siteitä tai tamponeja mutta mä oisin tytön sijassa varmaan oksentanut

Vierailija
32/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi mä en ole vielä kertonut mun 10-vuotiaalle tytölle kuukautisista enkä usko että ihan tietää vielä tai on puhunut kavereitten kanssa kun ei ole tullut mulle puhumaan. Olis varmaan aika jos täällä ollaan sitä mieltä että 6-vuotiaankin pitäisi jo tietää?

Vierailija
33/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 10:04"]

Voi vitsi mä en ole vielä kertonut mun 10-vuotiaalle tytölle kuukautisista enkä usko että ihan tietää vielä tai on puhunut kavereitten kanssa kun ei ole tullut mulle puhumaan. Olis varmaan aika jos täällä ollaan sitä mieltä että 6-vuotiaankin pitäisi jo tietää?

[/quote]toki 10 vuotiaalle voi jo kertoa. Ei sun tarvi haarojen välistä vetää tamponia esiin. Missä pimennossa pidät 10 vtuotiasta. No onkos älykännykkää tytöllä????

Vierailija
34/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10- vuotiaalla voi olla jo kuukautiset. Kannattaa ruveta nyt puhumaan.

Vierailija
35/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blääh. Täällä on 85%  näitä oksettavan vastenmielisiä WT-juttuja. Mutta eihän noi osaa mitään hävetä, elukat.

Vierailija
36/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI HITTO YH-ÄIPÄT JUST TOLLASIA. YÖK YÖK YÖK.  KAIKKI YYHOOT JUST TOLLASIA. ONNEKS NE ISÄT ON AINA PRIIMAA EIKÄ YHTÄÄN WT, KAIKKI YHOOOT WT. PAITSI ISUKIT HOT HOT HOT.

Vierailija
37/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 10:15"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 10:04"]

[/quote]toki 10 vuotiaalle voi jo kertoa. Ei sun tarvi haarojen välistä vetää tamponia esiin. Missä pimennossa pidät 10 vtuotiasta. No onkos älykännykkää tytöllä????

[/quote]

On älykännykää. Kyllä on kysellyt kai joskus siteistä ja olen sanonut että sellaisia naisten juttuja mutta kun ei kysellyt enempää niin siihen jäi. Itse en ikinä halunnut puhua äitini kanssa "näistä" jutuista. Kuulin kaiken kyllä tarpeeksi ajoissa kavereilta ja koulusta. Mielummin siis kavereiden kesken itse puhuin nämä asiat. Ei olisi tulllut mileenkään käydä läpi vaikka sukupuoliasioita vanhempien kanssa.

Täytyykin kysellä häneltä. Voi olla tietenkin että on jo kuullut jotain kavereilta. Ei kyllä tarkkaan olla käyty sitäkään mistä vauvat tulee. Ihmetteli juuri tuossa yksi päivä että miten ne vauvat on aina myös isän näköisä. Sen että on äidin näköinen ymmärtää kun on äidin vatsassa mutta että miksi myös isän näköisiä... En nyt vaan tohtinut alkaa selittämään siemenistä sun muista. Eikö lapset enää puhu toisilleen näistä juttuja. Tai sitten lapsellani on "kiltit" kaverit.

Vierailija
38/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helv... ettekä oikeasti kerro lapsillenne kuukautisista tai seksistä mitään, vaan oletatte että kuulee muilta? Voi morjes....

Vierailija
39/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vieläkin oman äitini vastanneen samaiseen kysymykseen, että johtuu sun syntymästä. Hirveä syyllistäminen jäi kalvamaan. Tapauksesta yli 40v. Eli kannattaa mieluummin kertoa totuudenmukaisesti, kuin traumatisoida lasta. Eivät ne unohdu.

Suomalaisilta äideiltä tuntuu puuttuvaan tunneäly ja rehellisyys  lapsiaan kohtaan. MOT.

Vierailija
40/45 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kertonut 4v tytölleni kuukautisista. On tulut vessaan kun olen vaihtanut sidettä ja tampoonia ja kysynyt miksi pimpasta tulee verta, satutinko itseni. Kerroin että aikuisilla naisilla tulee kerran kuussa kuukautiset ja hän näki käytetyn tampooninkin. En kyllä heilutellut sitä naaman edessä. Nyt 5-vuotiaana tietää myös ettei kuukautisia tule silloin kun on vauva mahassa. Myös poikani tiesi nämä asiat varhain. En siis tuomitse tätä puistomammaa kuukautisten kertomisesta tyttärelleen, ehkä tapa millä kertoa ei ollut kaikista paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi