Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heinäkuun Livbox

Vierailija
04.07.2014 |

Hei! Joko heinäkuun livboxin sisältö löytyy jostain? Tilasin livboxin alekoodilla ja kovasti jännään mitä tulee. ..

Kommentit (130)

Vierailija
61/130 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas joku bloggaaja oli saanut jonkun kalliimman tuotteen boxinsa mukana. Suitsutti facessa.

Vierailija
62/130 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te oikein kuvittelette tuolla rahalla saavanne? Boksin hinnasta arviolta noin 5 euroa menee jo postikuluihin, jolloin tuotteisiin jää noin 10 euroa. Esimerkiksi tässä kuussa boksissani ollut favoran täysikokoinen aurinkorasva on arvoltaan hieman päälle 18 euroa eli se on jo yksinään arvokkaampi kuin boksin hinta. En ymmärrä mitä te ainaiset valittajat boksilta odotatte. Eikö kannattaisi lopettaa sen tilaaminen, jos boksi ei miellytä ja aina tulee paha mieli? Voihan sen myöhemmin tilata uudelleen, jos sisällöt muuttuvat teitä miellyttävämpään suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/130 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tämä oli ensimmäinen boksini.

On kummallista että puhut ainaisista valittajista. Aiempien boksien perusteella tilasin, koska ne vaikutti mielenkiintoisilta.

Itse en saanut favoraa, vaan pienen putkilon avenea, huulirasvan ja kynsilakan.

Ei ollut 15 e arvoinen saati yli.

Terveisin Ap

Vierailija
64/130 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa; niin ja herbinan suolasuihkeen.

Vierailija
65/130 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

The body shop on uusi yhteistyökumppani. Onko noilta kaikilta yhteistyökumppaneilta tullut bokseihin jotain?

Vierailija
66/130 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla tuo Avenen aftersun ärsyttänyt ihoa? Mulla kirvelee kasvoja aina tuon laiton jälkeen.

Se Australian gold huulirasva maistuu tosi pahalle.

En saanut tuosta boksista mitään irti.

Vierailija
67/130 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:29"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 16:48"]"96% tilaajista suosittelee LivBoxia ystävilleen (asiakaskysely 5/2014). " heidän mainontansa mukaan. Kuulostaa kovin eri sanomalta kuin yllä oleva keskustelu...

Tosin moni on maininnut roikkuvansa mukana "jos vaikka taso paranisi..." mikä kuulostaa hölmöltä. Paras viesti on tilauksen lopettaminen ja sitä ennen rakentava palaute.

[/quote]

Tuo kysely oli ilmeisesti sen hetkisille tilaajille, eli ne jotka ei tykkää oli lopettanut jo tilauksen eikä vastanneet kyselyyn ;)

[/quote]

Olin itse "sen hetkinen" tilaaja, enkä saanut kyselyä. Olin todella pettynyt, koska en todellakaan olisi antanut huippuarvostelua.

Vierailija
68/130 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 15:51"]

Ei löydy mistään vielä livboxia saaneita. Eikö tuon olisi jo pitänyt jollekin tulla jos lähetettiin perjantaina?

[/quote]

Samaa mietin. Jotenkin jäin ajattelemaan, että näinköhän sittenkään lähtivät perjantaina matkaan.

Vierailija
69/130 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 10:00"]

Vasta tämän ketjun luettuani, tajuan, että en ole koskaan saanut niitä minunmielestä kivoimpia tuotteita: invisbbobble, dermalogican primeriä , hiusöljyö, essien kynsilakkoja. Tilalla ilmeisesti vain jotain pieniä ilmaisnäytteitä. EI jumalauta, nyt alan seuraamaan asiaa ja valittamaan joka kerta Millä hiton perusteeel osa saa hyviä tuotteita ja osa ei

[/quote]Onko sun sukunimi loppupäässä tai joku viimeisin asiakasnumero?

Vierailija
70/130 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tykkäsin ihan hirveästi heinäkuun boksista ja muutenkin olen ollut useimmiten tyytyväinen. 

Kyllä niiden tuotteiden hinta kuitenkin on paljon enemmän kuin 15,90, joten miten kallista tavaraa teidän sitten pitäisi saada sillä rahalla?! 

Vierailija
71/130 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 15:06"]Hei,

Cliniquen silmänympärysvoide on ollut kaikkien aikojen suosituimpien LivBox-tuotteiden joukossa ja sen takia se päätettiin ottaa boxiin mukaan, jotta uudetkin tilaajat saisivat ilahtua sekä mahdollisuuden testata tätä suosittua tuotetta.

Kannattaa ehdottomasti laittaa palautetta myös osoitteeseen asiakaspalvelu@livbox.fi, jotta se tulee varmasti meille perille.

Aurinkoisin terveisin, Sanna LivBox-tiimistä

[/quote]

Aurinkoisin terveisin, se rasva oli samaa viime vuoden erää. Kuten moni jo facebookissa ihmetteli, oli purkki mahdoton avata; kuin liimautunut kiinni. Se rasvahan siellä oli kuivunut.

Vierailija
72/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:36"]

Boxi sisälsi siis Invisibobbleja, aurinkovoiteen kasvoille, kynsilakan, tuoksunäytteen, minikokoisen shampoon ja näytekokoisen hiustenhoitoaineen ? Aika tylsä boxi, ei hintansa väärti. :/

[/quote]Ilmeisesti näin mutta kaikille ei tullut ponnareita vaan niiden tilalle UV- huulivoide, vaiko saiko koku huulivoiteen sekä ponnarit?

Vierailija
73/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:43"]

Tuota.. ei se boxi nyt ollut niin kamala, Favora on itseassa todella hyvä merkki, itse sain boxini juuri äsken. Ja invisibobblet, noh olen 40 ja käytän niitä, muut lenksut putoilee, niin herkästi. Ja kynsilakka, well naisella ei ole koskaan niitä liikaa :D Rich on merkki jota en koskaan ostaisi kaupasta tai muualta, mielikuva on aivan kauhea... eli kokeilen innolla. Ja en, en saanut muuta, kuin raaputustuoksun niitä inhoan, samoin kuin pussituoksuja. Jos tuoksua ei saa edes pienessä ns "vialissa" en välitä ollenkaan. 

[/quote]

minä tykkään kyllä myös noista ponnareista, aiemmin omistamani eivät ole invisibobbleja vaanjotain halpamerkkiä, mutta laatu sama, hinta eri ja toimivat hyvin. tässä oli kyse siitä, että jos tilaan kosmetiikkaboksia, en ole valmis maksamaan näistä tuotteista, jotka eivät ole kosmetiikkaa.

[/quote]

Livbox ei mainosta itseään muuten kosmetiikkatuotteilla (haepa googlella ja lue esittely) vaan kauneustuotteilla, huom. ero ja kaiketi vielä tyylittelee itseään lifestyle tuotteisiin eli siihen kuuluu nämäkin tuotteet. Ja nimenomaan mainostaa näytteitä, eli ei edes ole mitään huijausta. Minäkin olen pettynyt kauneusprofiilin olemattomuuten ;) en kaipaa akneihon näytteitä enää tässä iässä, en edes silloin teininä niitä tarvinnut :D Ja on niissä muissakin ulkomaisissa boxeissa oheiskrääsää, se vain kuuluu asiaan, hyväksyi sen tai ei, ilmaisia lounaita ei ole ;)

Vierailija
74/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku oli saanut kai favoran tilalla aftersunin? aika hyviä kommentteja alkanut tippumaan tuonne facebookin puolelle, että boksi oli näköjään muidenkin mielestä pettymys. kyllä ainakin silloin, kun itse aloin boksia tilaamaan, sitä mainostettiin kosmetiikalla, nyttemmin en ole enää kuvauksia lukenut, kun boksi boksilta olen antanut sille vain jatkoaikaa..

Vierailija
75/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:41"]

Mä tilasin aikoinani kaksi LivBoxia. Innostuin ideasta, mutta suuria pettymyksiä olivat. Mitä järkeä on tilata näytteitä?

[/quote]

Samaa olen minäkin netistä lukenut näistä boxeista että näytteitä sisältävät... En ihan ymmärrä, mitä järkeä maksaa näytteistä? Itse ainakin jos haluan ostaa uuden tuoksun tai muun kosmetiikkatuotteen, pyydän pienen näytteen mukaani esim. Sokokselta (yleensä 2-3 vaihtoehtoa) ja kun olen saanut tuotetta tai paria testailla kotona pari päivää niin käyn sitten ostamassa sen parhaan. Haluan vain ensin aina kokeilla ja varmistaa, että tuoksu tai muu ihotuote sopii minulle varmasti, tullut aiemmin valkattua huonosti tuoksu tai meikkivoide tms. jos on kaupassa vain nuuhkinut ja testannut. Tuollainen ylläriboxi ideana varmaan ihan kiva jos sisältö olisi rahan arvoista, mutta tosiaan ehkä helpommalla vain pääsee kun kääntyy ammattilaisten puoleen kosmetiikkaosastolla ja löytää sitten sopivimmat tuotteet, ei mene rahaakaan sitten mihinkään turhiin juttuihin.

Vierailija
76/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko perivät maksun raaputettavasta tuoksunäytteestä? Tilaaja joutuu maksamaan paperin palasta, joka haisee hetken? Jos "upeat kauneustuotteet" ovat tuota luokkaa, niin eipä tarvitse enää edes harkita tuon boksin tilaamista.

Vierailija
77/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 15:14"]

Oikeastiko perivät maksun raaputettavasta tuoksunäytteestä? Tilaaja joutuu maksamaan paperin palasta, joka haisee hetken? Jos "upeat kauneustuotteet" ovat tuota luokkaa, niin eipä tarvitse enää edes harkita tuon boksin tilaamista.

[/quote]

Kyllä vaikuttaa suurelta huijaukselta, koska ei näytekokoisista tuotteista missään peritä maksua. Kamalaa asiakkaiden huijausta.

Vierailija
78/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tilannut boksia jo 1.5 vuotta, mutta alkaa kyllä niin k*rpiä ettei boksissa oo juuri koskaan mitään, mitä viitsisin edes käyttää. Jos joskus joku täyskokonen tuote tuleekin, se on jotain surkeeta Essien kynsilakkaa tai joku Herbinan tuote. Joskus ihan alussa boksissa sentään oli jotain Cliniquen ripsiväriä tmv jonka takia pakkausta viitsikin tilata. Mutta nyt... Taitaa meikäläisenkin tilaus loppua!

Vierailija
79/130 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boksi tuli. Herbinan suolasuihke, Avenen pieni after sun, Australian gold huulirasva ja Richin pieni shampoo ja argan öljy. Ai niin ja Dermosil kultainen kynsilakka. On pettymys mutta after sun tulee käyttöön ja ei tuo Richin shampoo niin pieni ole.

Haluaisin jatkaa tilaustas jos ensi kuussa tulisi parempi....

Terveisin Ap

Vierailija
80/130 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:36"]

Sain ekan livboxini mutta missä lasku on?

[/quote]Tosi jees että alapeukutetaan mutta ei kerrota vastausta, ihme touhua.