Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heinäkuun Livbox

Vierailija
04.07.2014 |

Hei! Joko heinäkuun livboxin sisältö löytyy jostain? Tilasin livboxin alekoodilla ja kovasti jännään mitä tulee. ..

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:36"]

Sain ekan livboxini mutta missä lasku on?

[/quote]Tosi jees että alapeukutetaan mutta ei kerrota vastausta, ihme touhua.

Vierailija
82/130 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää maksoin tilatessa. Kortin tiedot piti antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankohan boxia pitää tilata, että saa niitä extrajuttuja? Nyt esim. oli joillekin pitkäaikaisille tilaajille tullut terre d'ocin voide, joku aika sitten essien kynsilakka... 

Vierailija
84/130 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa jättää hakematta koko boksin postista, kuulostaa surkealta. Eihän näitä pakko ole pitää, palautusoikeus on ihan normaali.

Vierailija
85/130 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun boksissa oli Herbinan letitys- ja rakennesuihke, Rich shampoo, Avenen After-sun, Australian Gold huulirasva, Dermosilin kynsilakka + parjattu CK:n tuoksunäyte, Richin näyte ja pari alekoodia. Mä oon kyllä ihan todella tyytyväinen! Ootteko täyttänyt ne profiilin tiedot? Luulisin, että Livboxilla muodostetaan jokaisen boksin sisältö kyseisen profiilin mukaan tai ainakin kauneusprofiili ohjaa boksin sisältöä.

Vierailija
86/130 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin itse boxia melkein alusta asti. Mutta lopetin nyt viime talvena. Viimeiseen boxiin oli laitettu extrana vielä Essien kynsilakkaa ja lappu jossa toivottiin että jatkaisin tilausta. Vaan empä jatkanut.
Huomasin että näyte purtiloita alkoi kertyä kylppäriin ja vain muutamat tuotteet tulivat päivittäiseen käyttöön, myös niistä täysi kokoisista :(
Alkuun jännitti että mitähän täältä löytyy eikä ne marketti vartalovoiteetkaan tuntuneet pahalta kun muuten tuottenäytteet olivat laadukkaita. Mutta kun sain ensimmäisen boxin jossa oli pelkästää näytteitä (hajuvesi) ja lähes neon pinkki luomiväri niin eipä enää tuntunut vastaavan maksettua summaa.
Suunnittelin tilaavani taas boxin kun löysin koodin Tyyliä metsästämässä Veeran Blogista (ps. koodi on TYYLIÄ) 3kk tilaukseen. Mutta luettuani nämä kommentit taidan jättää väliin.
Olisin myös kiinnostunut noista ulkomaisista boxeista tai vaikka kotimaisestakin jos vaikka ilmestyisi vain joka toinen kuukausi (jos ei pystytytä joka kk tuottamaan vastinetta rahalle) ja OLISI LAADUKAS, voisin vaikka vähän enemmänkin maksaa...

Lisäksi on mielestäni epäreilua ja väärin että kaikki boxit eivät sisällä samoja tuotteita.

Vierailija
87/130 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 18:13"]

Boksi tuli. Herbinan suolasuihke, Avenen pieni after sun, Australian gold huulirasva ja Richin pieni shampoo ja argan öljy. Ai niin ja Dermosil kultainen kynsilakka. On pettymys mutta after sun tulee käyttöön ja ei tuo Richin shampoo niin pieni ole.

Haluaisin jatkaa tilaustas jos ensi kuussa tulisi parempi....

Terveisin Ap

[/quote]

Sä maksoitkin vain 5,9e. Mietis niitä jotka maksoi kympin enemmän.

Vierailija
88/130 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:17"]

olisko lisää alennuskoodeja?

[/quote]vadelma -20% heinäkuun loppuun asti

[/quote]

Kiitos alennuskoodista!

Vierailija
89/130 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko elokuun boksi on tullut jollekin? Lähettivät ne perjantaina.

Terveisin Ap

Vierailija
90/130 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan ole saanut koskaan Dermalogican primeriä ??????
Enkä invisibboblesseja

MIKSI KAIKKI EI SAA SAMOJA ?????

Vierailija
91/130 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Cliniquen silmänympärysvoide on ollut kaikkien aikojen suosituimpien LivBox-tuotteiden joukossa ja sen takia se päätettiin ottaa boxiin mukaan, jotta uudetkin tilaajat saisivat ilahtua sekä mahdollisuuden testata tätä suosittua tuotetta.

Kannattaa ehdottomasti laittaa palautetta myös osoitteeseen asiakaspalvelu@livbox.fi, jotta se tulee varmasti meille perille.

Aurinkoisin terveisin, Sanna LivBox-tiimistä

Vierailija
92/130 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, että millä näiden tuotteitten suosituimmuus on määritelty? Kyselyillä? Blogipalautteilla? Ja sitten, jos noissa bokseissa on jotain personoituja eroavaisuuksia, niin olisiko sen voiteen voinut sitten lähettää tosiaan vain niille uusille tilaajille?

Aurinkoisin terveisin, av-palstalainen

Vierailija
93/130 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 15:15"]

Jaha, että millä näiden tuotteitten suosituimmuus on määritelty? Kyselyillä? Blogipalautteilla? Ja sitten, jos noissa bokseissa on jotain personoituja eroavaisuuksia, niin olisiko sen voiteen voinut sitten lähettää tosiaan vain niille uusille tilaajille?

Aurinkoisin terveisin, av-palstalainen

[/quote]

Ilmeisesti aikaisempi  sy-voide oli hieman eri tuote, All About Eyes Rich. Eli ei täysin sama tuote. Livboxin tilaajille tulee aina sähköpostiin kysely, jossa voi antaa pisteitä boksin tuotteille ja kirjoittaa lisäpalautetta jos haluaa.

Itse tykkäsin elokuun boksista, en ole tilannut niin kauan että olisi saanut aikaisemmin mitään cliniquen voidetta. Mutta en pistäisi pahakseni jos tuon nyt tulleen lisäksi saisin vielä sen rich-version, saisi sitten testata kumpi sopii paremmin :)

Vierailija
94/130 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:01"]

Oliko teillä muillakin hirmuinen määrä jotain ihme alekuponkeja boksissa?

[/quote]

Oli varmasti kaikilla, mutta ne alekupongit ei onneksi korvaa mitään toista tuotetta.

Itse olen kesäkuusta asti tuota boksia tilannut ja tämä elokuun boksi on ollut paras, joskaan ei innosta tullut hihkuttua. Kuka tykkää mistäkin, mutta tosiaan heinäkuun boksi oli lähinnä pellenä pitämistä :(.

Vierailija
95/130 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:29"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 16:48"]"96% tilaajista suosittelee LivBoxia ystävilleen (asiakaskysely 5/2014). " heidän mainontansa mukaan. Kuulostaa kovin eri sanomalta kuin yllä oleva keskustelu...

Tosin moni on maininnut roikkuvansa mukana "jos vaikka taso paranisi..." mikä kuulostaa hölmöltä. Paras viesti on tilauksen lopettaminen ja sitä ennen rakentava palaute.

[/quote]

Tuo kysely oli ilmeisesti sen hetkisille tilaajille, eli ne jotka ei tykkää oli lopettanut jo tilauksen eikä vastanneet kyselyyn ;)

[/quote]

Olin itse "sen hetkinen" tilaaja, enkä saanut kyselyä. Olin todella pettynyt, koska en todellakaan olisi antanut huippuarvostelua.

[/quote]

Myös minä olin tuolloin tilaajana, kysely tuli ja vastasin heinäkuun boxin osalta kuten asiat olivat, eli mitä helv... niitä pahviläpysköitä laitetaan toisille raaputettavaksi? Eihän siitä edes haistanut kunnolla mitään ja ihan pokkana laitettu oikein tuote-esittelyynkin, niinkuin kyse olisi ollut jostain suihkutettavastakin näytteestä. Hyvää arvostelua ei saanut moni muukaan tuote, vastasin kaikkiin etten aio ostaa jatkossa.

Vierailija
96/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livbox lähetetään aina viimeistään 5 pvä, joten ei kannata siitä alkaa reklamoimaan, muistaakseni perjantaina tuli facebookkiin ilmoitus, että boksit ovat matkalla. Tänään tulevat varmaan suurimmalle osalle. Mutta sisältöasiasta olen samaa mieltä! Kaksi ensimmäistä boksia sisälsivät selektiivistä kosmetiikkaa ja täysikokoisia tuotteita, enää boksin sisältö koostuu markettiroinasta, näytekokoisina. Nyt edellisen boksin kohdalla, koin itse parannusta, tuotteita oli enemmän ja mukana muistaakseni parikin täysikokoista. Silti toivoisin itsekin laadukkaampaa kosmetiikkaa, enkä juurikaan niitä teinikorviksia, vaikka oma ikäni siis "vasta" 23. Boksiin ei myöskään mielestäni kuulu nämä hiusvalkit tai muut ravintolisät, kun on kyse kosmetiikasta. Eriarvoisuus on toinen asia, mikä saa vereni kiehumaan melkein joka kerta. Toinen saa juurikin jonkun täysikokoisen laatutuotteen, toisen saadessa tilalle muutaman näytekokoisen purkin. En myöskään sulata näitä ilmaisia hajuvesinäytteitä, joita saa kuka tahansa vaikka sokoselta, kun pyytää. Suomesta löytyy kyllä toinenkin boksi, joka on pari euroa kalliimpi, muistaakseni 20€, nimeltänsä cleopatras secret, mutta toistaiseksi en ole uskaltanut tilata, kun pelkään senkin jäävän pettymykseksi. Harmittaa suuresti, kun livbox saa tätä palautetta JOKA ikinen kuukausi, mutta ei pysty vastaamaan järkevin perustein, miksi esimerkiksi eriarvoisia tuotteita löytyy edelleen tai miksi ei pystytä tarjoamaan parempia tuotteita. Odottelen silti suurella innolla boksia saapuvaksi, koska jaksan aina toivoa, että tämän kuun boksi on mieleisempi.

Vierailija
97/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketti on hyvä jos perheessä äiti sekä teini-ikäinen tytär ja mummo. Harmittaa myös eriarvoisuus, tai ainakin tytärtä harmittaa kun kaveri saanut parempia tuotteita.

Vierailija
98/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cleopatras secret boxia ei jostain syystä voi tilata. Mikähän siellä lie ongelma... :( Olisin ollut siitäkin kiinnostunut kun tuotteet ei ollut markettikrääsää. Terveisin Ap

Vierailija
99/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä cleopatras secret lopettelee toimintaansa sitten..

Vierailija
100/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä sinänsä miten selektiivistä kosmetiikkaa maahantuovat eivät ole huomanneet Livboxin mainosarvoa. Tuo saa paljon bloginäkyvyyttä, ja yritysten kannattaisi lahjoittaa hyvä tuote mainostemppuna.