Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heinäkuun Livbox

Vierailija
04.07.2014 |

Hei! Joko heinäkuun livboxin sisältö löytyy jostain? Tilasin livboxin alekoodilla ja kovasti jännään mitä tulee. ..

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"96% tilaajista suosittelee LivBoxia ystävilleen (asiakaskysely 5/2014). " heidän mainontansa mukaan. Kuulostaa kovin eri sanomalta kuin yllä oleva keskustelu...

Tosin moni on maininnut roikkuvansa mukana "jos vaikka taso paranisi..." mikä kuulostaa hölmöltä. Paras viesti on tilauksen lopettaminen ja sitä ennen rakentava palaute.

Vierailija
122/130 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson nyt tämän boksin. Toivottavasti livbox korjaa boksiesittelyt vastaamaan oikeasti saatuja tuotteita! On ihan eri asia saada esim. 3 ml arganöljynäyte kuin boksiesittelyiden täysi pullo. Luin nyt vähän tarkemmin blogiesittelyitä, ja niissäkin on muutama pieni näyte (esim. kesäkuun neutrogena kuorinta, 50 ml) mennyt mulle mielikuvana isommasta tuotteesta. Oma moka, mutta mistä asiallista tietoa voi löytää ilman tuntien googletusta?

Mulle sopii näytteetkin, mutta kavereille boksia en suosittele ja itsekin lopetan tilaamisen jos ainoat täysikokoiset tuotteet on herbinaa, huulirasva ja Dermosil kynsilakka (3,90 euroa).

Avenen aftersun oli heinäkuussa näytekokoa. Osa tilaajista sai tuon tilalla Favoran täysikokoisen tuotteen. Olisi vähintäänkin kohtuullista että kaikki tilaajat saavat edes saman määrän täysikokoisia tuotteita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, onko joku saanut jo tänään elokuun boxia?

Vierailija
124/130 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä

Vierailija
125/130 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy mistään vielä livboxia saaneita. Eikö tuon olisi jo pitänyt jollekin tulla jos lähetettiin perjantaina?

Vierailija
126/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota.. ei se boxi nyt ollut niin kamala, Favora on itseassa todella hyvä merkki, itse sain boxini juuri äsken. Ja invisibobblet, noh olen 40 ja käytän niitä, muut lenksut putoilee, niin herkästi. Ja kynsilakka, well naisella ei ole koskaan niitä liikaa :D Rich on merkki jota en koskaan ostaisi kaupasta tai muualta, mielikuva on aivan kauhea... eli kokeilen innolla. Ja en, en saanut muuta, kuin raaputustuoksun niitä inhoan, samoin kuin pussituoksuja. Jos tuoksua ei saa edes pienessä ns "vialissa" en välitä ollenkaan. 

Vierailija
127/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:43"]

Tuota.. ei se boxi nyt ollut niin kamala, Favora on itseassa todella hyvä merkki, itse sain boxini juuri äsken. Ja invisibobblet, noh olen 40 ja käytän niitä, muut lenksut putoilee, niin herkästi. Ja kynsilakka, well naisella ei ole koskaan niitä liikaa :D Rich on merkki jota en koskaan ostaisi kaupasta tai muualta, mielikuva on aivan kauhea... eli kokeilen innolla. Ja en, en saanut muuta, kuin raaputustuoksun niitä inhoan, samoin kuin pussituoksuja. Jos tuoksua ei saa edes pienessä ns "vialissa" en välitä ollenkaan. 

[/quote]

minä tykkään kyllä myös noista ponnareista, aiemmin omistamani eivät ole invisibobbleja vaanjotain halpamerkkiä, mutta laatu sama, hinta eri ja toimivat hyvin. tässä oli kyse siitä, että jos tilaan kosmetiikkaboksia, en ole valmis maksamaan näistä tuotteista, jotka eivät ole kosmetiikkaa.

Vierailija
128/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä muuten ymmärrä, miksi näitä invisibobbleja mainostetaan uutuustuotteina? johan niitä on saanut kaupoista vaikka kuinka ja kauan.. :(

Vierailija
129/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boxi sisälsi siis Invisibobbleja, aurinkovoiteen kasvoille, kynsilakan, tuoksunäytteen, minikokoisen shampoon ja näytekokoisen hiustenhoitoaineen ? Aika tylsä boxi, ei hintansa väärti. :/

Vierailija
130/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin eka livboxini ja yllätyin positiivisesti, pelkäsin että kaikki tuotteet ovat näytekokoja mutta mulle sattuikin paljon täysikokoisia tuotteita! :) Australian gold suojakertoimellinen huulirasva ja avenen aftersuni oli ihan napakymppi näin kesää ajatellen ja ne oli muutenkin ostoslistalla tulevaa ulkomaanreissua varten niim nyt ei tarvitse ostaakkaan, hih !