Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinäkuun Livbox

Vierailija
04.07.2014 |

Hei! Joko heinäkuun livboxin sisältö löytyy jostain? Tilasin livboxin alekoodilla ja kovasti jännään mitä tulee. ..

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 10:40"]Jännä sinänsä miten selektiivistä kosmetiikkaa maahantuovat eivät ole huomanneet Livboxin mainosarvoa. Tuo saa paljon bloginäkyvyyttä, ja yritysten kannattaisi lahjoittaa hyvä tuote mainostemppuna.

[/quote] samaa mieltä! Mutta livboxille ne pari ensimmäistö boksia, joissa oli sitä selektiivistä kosmetiikkaa, oli vain mainoskikka, saada ostajat koukkuun. Harmi sinänsä, koska vaikka itse maksain hintaa 13,90, suuri osa maksaa 15,90 ja sillä luulisi tekevän jo hyvän katteen vaikka laittaisikin parempia tuotteita asiakkaille..

Vierailija
102/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli facebookissa kommenttia boksista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain juuri boksin.. Suuuuuren suuri pettymys. Pieniä ja näytekokoisia tuotteita, merkkeinä favora, dermosil, rich.. Mukana invisibobble ponnareita ja kalliimman merkin, eli calvin kleinin näytetuoksut, eivät edes suihkepullossa. Taisi olla niin, että pariin edelliseen boksiin panostettiin, jotta saatiin tilaukset jatkumaan ja nyt taso palaa edelliseen. Harmi T: 3.

Vierailija
104/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mikä paketti tuli, hajuvesinäyte CK:lta oli paperi jota voi raaputtaa, kuitenkin oli yksi paketin tuotteista josta oli kuvaus oikein esitteessä... Lisäksi kynsilakka, uv-naamarasva, huulirasva, näyte hiustenhoitoaineesta (ei riitä edes yhteen kokeiluun) sekä pienoiskoossa shampoo. En taida enää jatkaa vaikka tarkoitus oli..

Vierailija
105/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 10:58"]

Itse sain juuri boksin.. Suuuuuren suuri pettymys. Pieniä ja näytekokoisia tuotteita, merkkeinä favora, dermosil, rich.. Mukana invisibobble ponnareita ja kalliimman merkin, eli calvin kleinin näytetuoksut, eivät edes suihkepullossa. Taisi olla niin, että pariin edelliseen boksiin panostettiin, jotta saatiin tilaukset jatkumaan ja nyt taso palaa edelliseen. Harmi T: 3.

[/quote]Viitsitkö kertoa tarkan sisällön? terv alempi joka sai paperi näytteen Calvin Kleinin hajuvesistä, raaputtamalla voi haistaa vähän millainen haju olisi (jos olisi).

Vierailija
106/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
107/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boxin idea on hyvä, mutta toteutus haiskahtaa enempi huijaukselta/rahastukselta. En tilaa kun en saa rahoilleni vastinetta. Onneksi on blogit joista nähnyr sisältöä, niin ei mene rahat hukaan.

Vierailija
108/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:07"]

[/quote]Viitsitkö kertoa tarkan sisällön? terv alempi joka sai paperi näytteen Calvin Kleinin hajuvesistä, raaputtamalla voi haistaa vähän millainen haju olisi (jos olisi).

[/quote]  mulla oli siis ne calvin kleinin näytetuoksut (aivan naurettavaa), rich shampoo (ei täysikokoinen), rich argan oil elixir (naurettava näytepussi), dermosil kynsilakka(täysikokoinen), favora aurinkovoide kasvoille (ilmeisesti täysikokoinen) ja ne invisibobblet.. Täydellinen riman alitus.. :( elokuun boksi on viimeinen, en usko että jatkan enää tilausta..

Vierailija
109/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:07"]

[/quote]  mulla oli siis ne calvin kleinin näytetuoksut (aivan naurettavaa), rich shampoo (ei täysikokoinen), rich argan oil elixir (naurettava näytepussi), dermosil kynsilakka(täysikokoinen), favora aurinkovoide kasvoille (ilmeisesti täysikokoinen) ja ne invisibobblet.. Täydellinen riman alitus.. :( elokuun boksi on viimeinen, en usko että jatkan enää tilausta..

[/quote]ok, meille ei tullu ees ponnareita ja hajuvesi ei ollut näyte vaan paperinpala.

Vierailija
110/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 2 täysikokoista tuotetta edullisista sarjoista :O järkyttävää. Musta nuo näytteet on lähinnä kettuilua.

Vierailija
111/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin aikoinani kaksi LivBoxia. Innostuin ideasta, mutta suuria pettymyksiä olivat. Mitä järkeä on tilata näytteitä?

Vierailija
112/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten mitään. Musta 15,90 e on sen verran paljon, ja tosiaan Livboxilla mainosarvoa yrityksille, että pitäisi tulla useampi tuote - etenkin kun mainostavat että heillä "ammattilaiset valitsee" tuotteet. Nyt tulee lähinnä paha mieli ellei tuo kynsilakka ja aurinkorasva ole tosi hyvää kamaa - koska käytännössähän muuta boksi ei ilmeisesti sisällä? Maksoin koodilla vain 5,9 euroa, ja nyt tuntuu että sillä rahalla olisin itse saanut ostettua jotain mukavampaa.

Odotan kommenttia Livboxin tiimiltä jatkosta, tai perun tilauksen.

Harmi sinänsä, tämä ei ole rahasta kiinni - maksaisin boksista enemmänkin kuin 15,90 jos sisältö ilahduttaisi.

T. Ap

Vierailija
113/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis no, paperinpala minullakin. yritin hieroa tuoksua iholle, mutta ei siitä irtoa. on todellakin vain sitä varten, että voit haistaa miltä tuoksu tuoksuisi..

Vierailija
114/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan vitsi! Eli alkaa nyt vaikuttamaan siltä, että tilaan ko boksia työkavereilleni. Kannan aina työpaikalle tuotteet mitä en itse käytä ja niitä on viime aikoina alkanut olemaan aika paljon. Ja taas huulirasva! En ole ehtinyt edellistäkään avata. Annan vielä yhden mahdollisuuden ja sitten loppuu jos ei ala laatu paranemaan. Todella harmi =(

Vierailija
115/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:51"]

No voihan vitsi! Eli alkaa nyt vaikuttamaan siltä, että tilaan ko boksia työkavereilleni. Kannan aina työpaikalle tuotteet mitä en itse käytä ja niitä on viime aikoina alkanut olemaan aika paljon. Ja taas huulirasva! En ole ehtinyt edellistäkään avata. Annan vielä yhden mahdollisuuden ja sitten loppuu jos ei ala laatu paranemaan. Todella harmi =(

[/quote]

mikä huulirasva? mulla ei ollut.. mitä muuta sinun boksista löytyi?

Vierailija
116/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa:

Luettuani kesäkuun boksista ajattelin, että jos tulee halpaa markettikrääsää niin voin ainakin ilahduttaa kavereita tai saada jotain käyttökelpoista kylppäriin - mutta kesäkuun boksi sisälsi kuitenkin useampaa tuotetta.

Nyt jos sisältönä on kaksi edullista tuotetta ja pikkunäytteitä, on se tosi iso pettymys kun siitä ei ole oikein eteenpäinkään annettavaksi asti.

Ennen tilausta katsoin kaverini kanssa edellisiä bokseja ja mietittiin että tuotteiden määrä on välillä kompensoinut laatua. Tässä kuussa ei tainnut olla niin?

Vierailija
117/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä muillakin hirmuinen määrä jotain ihme alekuponkeja boksissa?

Vierailija
118/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
119/130 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 16:48"]"96% tilaajista suosittelee LivBoxia ystävilleen (asiakaskysely 5/2014). " heidän mainontansa mukaan. Kuulostaa kovin eri sanomalta kuin yllä oleva keskustelu...

Tosin moni on maininnut roikkuvansa mukana "jos vaikka taso paranisi..." mikä kuulostaa hölmöltä. Paras viesti on tilauksen lopettaminen ja sitä ennen rakentava palaute.

[/quote]

Tuo kysely oli ilmeisesti sen hetkisille tilaajille, eli ne jotka ei tykkää oli lopettanut jo tilauksen eikä vastanneet kyselyyn ;)

Vierailija
120/130 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoisin terveisin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi