Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heinäkuun Livbox

Vierailija
04.07.2014 |

Hei! Joko heinäkuun livboxin sisältö löytyy jostain? Tilasin livboxin alekoodilla ja kovasti jännään mitä tulee. ..

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut tänään.. toivottavasti huomenna sitten.

Vierailija
42/130 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, boxi saapui. Ihan ok tavaraa (tosin taas silmänympärysvoide..) Listaan tuotteet kohta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko laittaa myös tuotteiden koon :) ?

Uskoisin että taas tulee eri tuotteita eri tilaajille, joten toivottavasti mahdollisimman moni kertoo boksinsa sisällön.

Terveisin Ap

Vierailija
44/130 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

D&G suihkugeeli -ihan hyvän tuoksuinen, annostelu tuosta on kuitenkin vaikeaa. Koko 100 ml

Batiste kuivashampoo -näitäkin on jo muutama tullut, ei tule käytettyä itse. Koko 50 ml

Clinique silmänympärysvoide -olen mielestäni saanut saman tuotteen jo aikaisemmin, pitää tarkastaa? Koko 5 ml

TBS body butter -tuoksuna hunaja, ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa. Koko 50 ml.

Lumene aurinkopuuteri -Mukavaa, oma meni rikki keväällä enkä ole ostanut vielä uutta :) Koko 10 g.

Olen tilannut boxia 1,5 vuotta ja silmänympärysvoiteita+kuivashamoita on kertynyt aikamoinen läjä. Ripsareita olen saanut yhden(!!!) näytekokoisen. Kun nykyinen tilaus päättyy lopetan tämän homman. 

Vierailija
45/130 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minun mielestä todella noloa, livbox NOLOA, kierrättää noita vanhoja tuotteita! Etenkin, jos aiemmin ei ole saanut jotain toivomaansa tuotetta kauneusprofiilin perusteella, niin kun sen saa myöhemmin, tietää saaneensa jotain huonompaa kuin muut, koska niillä yleensä korvataan joku parempi tuote. Todella tylsää! Bloggaajien suosikkituotteita... Jep.. Hinta jopa 45€, jep.. No, oma boksini ei ole vielä tullut, joten voihan siellä olla jotain erilaista? Syyskuun boksi on minulle ilmainen, pisteillä. Lopetan luultavasti siihen.

Vierailija
46/130 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Toivon että aurinkopuuteri tulisi mullekin - onko se hohtava jossa on kiva pintakuviointi? Meinasin itsekin ostaa sen mutta en raskinut.

Muuten on ilmeisesti näytekokoja? Oliko siellä kerrottu kenen bloggaajan suosikkeja ne oli?

Terveisin Ap

Vierailija
47/130 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:42"]

Ihanaa! Toivon että aurinkopuuteri tulisi mullekin - onko se hohtava jossa on kiva pintakuviointi? Meinasin itsekin ostaa sen mutta en raskinut.

Muuten on ilmeisesti näytekokoja? Oliko siellä kerrottu kenen bloggaajan suosikkeja ne oli?

Terveisin Ap

[/quote]

Aurinkopuuteri on http://www.lumene.com/fi/arctic-sun-bronzers/aurinkopuuteri sävy 1

Lappusessa mainittu kenen suosikki.

Clinique on sama, olen pettynyt :(

https://www.livbox.fi/boksi/tuote/53/*All+About+Eyes+Rich+-silm%C3%A4nymp%C3%A4rysvoide

Vierailija
48/130 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä "samoista" eli aiemmin tulleista, "kierrätetyistä" pitäisi laittaa livboxille palautetta

Vierailija
49/130 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tilaan tyttären kanssa yhdessä ja vituttaa suoraan sanoen kun ei esim tullut niitä invissble ponnareita

Vierailija
50/130 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:49"]Näistä "samoista" eli aiemmin tulleista, "kierrätetyistä" pitäisi laittaa livboxille palautetta

[/quote]

Ja aspa vastaa ettet ole ymmärtänyt livboxin ideaa! Niin näyttää facessa ja blogeissa tekevän kun tulee kritiikkiä.

Vierailija
51/130 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4244228/Avataan_oma_ketju:__ELOKUUN_LIVBOX

Hei!

Joku avasi uuden keskustelun. Voidaan varmaan jatkaa siellä.

Terveisin Ap :)

Vierailija
52/130 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt alekoodeja olemassa livboxiin?

Vierailija
53/130 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan,

Cliniquen silmänympärysvoide ei toki ollut samaa erää viime vuoden voiteen kanssa. Viime vuoden boxissa ollut voide oli "Rich" eli voiteena hieman raskaampaa, kuin elokuun boxista löytynyt voide, joka oli koostumukseltaan kevyempi. 

Jos silmänympärysvoiteen purkin kannen avaamisen kanssa on ollut ongelmia, laitathan sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@livbox.fi

Mikäli boxisi ei ole vielä saapunut tai jos boxistasi ikinä puuttuu joitain tuotteita, laita toki sähköpostia (asiakaspalvelu@livbox.fi), jotta asia voidaan korjata.

Olemme saaneet paljon palautetta heinäkuun boxista löytyneeseen Calvin Kleinin tuoksunäytteeseen liittyen. Halusimme tarjota tilaajillemme mahdollisuuden tutustua ihaniin uutuustuoksuihin, joka löytyy kaupoista vasta elokuussa. Teimme kuitenkin virheen siinä, että merkitsimme sen "tuotteeksi" tuotetietokorttiin. Se olisi pitänyt jättää tuotekortista pois ja sisällyttää boxiin extra-yllätyksenä. Pahoittelut siitä, että tämä on tuottanut osalle teistä tilaajista mielipahaa. Olemme oppineet virheestämme ja jatkossa pyrimme välttämään niitä.

Mikäli jokin askarruttaa, laitathan viestiä edellämainittuun sähköpostiosoitteeseen.

Aurinkoisin terveisin, Sanna LivBox-tiimistä

Vierailija
54/130 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan heti, kun alatte panostamaan enemmän värikosmetiikkaan ja kynsiin. Aurinkoisin terveisin.

Vierailija
55/130 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole tullut vielä ollenkaan Heinäkuun boxia vaikka on jo 8.7. Yleensä on aina tullut aivan kuun emsimmäisinä päivinä. Aion tehdä reklamaation viivästyksestä ja muutenkin tuotteiden laadun huonontumisesta. Olen lähes 37 v nainen ja kun aloin tilaamaan Liv Boxia vuosi sitten niin kartoitettiin ihotyyppi, hiustenväri, ikä, mistä sarjoista pitää ja mistä sarjoista on aikaisempaa kokemusta. Aluksi Boxi saattoi sisältää clarinssin puhdistusvahtoa ynnä muita selektiiviten sarjojen tuotteita. Mutta viiimeaikoina tuotteiden laatu on selvästi huonontunut. Mitä minä teen teineille tarkoituille korviksille tai mustapääkuorinnalle. Tuntuu että koko boxi on täynnä ilmaiskrääsää.

Jenkeissähän on niitä luxux boxeja jotka sisältävät oikeasti kaikkea mitä nainen kaipaa. Saako niitä tilattua Suomeen vai onko Liv Boxille tullut jo jotain kilpailijaa Suomeen?

Näin kosmetiikkafriikkinä äitiyslomalaisena ei ehdi pörrätä tuolla Stockmanneilla ja sitä paitsi etsin aina sitä uutta pärasta tuotetta hiuksilleni, iholleni, kynsilleni, kropalleni jne. Tätä tarvetta Liv Box ei ole pystynyt täyttämään.

Onko Liv Box tullut tiensä päähän? Toimittakaa tuotteet oikeanlaisille asiakasryhmille, ettei 40v:n tarvitse käyttä finnivoidetta. Nykyisenään Liv Box on ollut petymys ainakin puoli vuotta. Tilaamista ei ole vielä lopettanut koska aina olen odottanut että ehkä seuraava boxi sitten taas sisältää jotain oikeasti tarpeellista.

Mutta nyt tämä toimitusviivästys. Miten se selitetään. Tililtäni on veloitettu 17.6 eikä boxia ole vieläkään toimitettu.

Vierailija
56/130 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin aiemmat boksit läpi ennen tilausta ja ajattelin että tilaus kannattaa. Nyt kun tätä boksia pääsi livenä kokeilemaan niin pettymys oli suuri. Odotin jotain kivaa yllätystä, mutta tylsää oli. Etenkin Herbinan suolasuihke kun täytin kauneusprofiilissa että hiukseni ovat kuivat, käsitellyt ja vaurioituneet.

Toisaalta tuntuu että kesä ja heinäkuun boksien jälkeen pitäisi tulla jotain tosi kivaa. Ehkä uskallan ottaa tuon 15 euroa riskiä.

Rekisteröityessä kerrottiin kyselyistä, mutta en löydä sivuilta palaute tai kyselyihin vastaus mahdollisuutta.

Terveisin Ap

Vierailija
57/130 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 18:57"]

Kauankohan boxia pitää tilata, että saa niitä extrajuttuja? Nyt esim. oli joillekin pitkäaikaisille tilaajille tullut terre d'ocin voide, joku aika sitten essien kynsilakka... 

[/quote]

Tuo kiinnostaisi tietää minunkin. Tuleeko se vain bloggaajille ja facebook faneille taikka kitisijöille? Missään ei ole kerrottu, millä perusteella noita pitkäaikaisten tilaajien lahjatuotteita jaellaan.

Tämän kuukauden boksi oli kyllä ihmetystä herättävä. Taas kynsilakkaa, huulirasvaa ja sampoota. Ja tuo tuoksunäyte oli pohjanoteeraus, sen olisi voinut jättää kokonaan printtaamatta infolapusta.

Vierailija
58/130 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paketissa on aina 4-6 näytettä ja välillä täysikokoisiakin. Uutuustuoksunäytteistä ei valitettavasti ollut saatavilla isompaa testikokoa." Näin vastasivat facebookissa. Tuo kuulostaa pahasti siltä että jatkavat käyttökelvottomilla tuotteilla?! Muistaakohan nuo tuolla että tuotteesta maksetaan.

Paljonkos tulisikaan vuodelle hintaa..?

Vierailija
59/130 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen siis boksia tilannut reilu 1v enkä ole koskaan kommentoinut sitä missään facessa tai blogissa tmv ja sain ensimmäisen extralahjan joskus alkuvuodesta eli noin vuoden tilaamisen jälkeen.

Vierailija
60/130 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aivan kadoksissa tuo Livboksin idea. Mitä järkeä on maksaa näytekokoisista tuotteista, joita normaalisti jaetaan ilmaiseksi. Lisäksi asiasta on tullut palautetta Livboxille todella paljon, mutta eipä näytä mitään parannusta tapahtuneen.

Huvittavaa, miten ne kaksi ensimmäistä boksia, joita jaettiin ilmaiseksi bloggaajille, olivat täynnä jopa täysikokoista ja laadukasta tavaraa. Näytti olleen vain keino saada ihmiset kiinnostumaan ja ryhtymään tilaajiksi, koska sen jälkeen boksien tila on ollut lähinnä ala-arvoinen.