Heinäkuun Livbox
Hei! Joko heinäkuun livboxin sisältö löytyy jostain? Tilasin livboxin alekoodilla ja kovasti jännään mitä tulee. ..
Kommentit (130)
76, Olikohan se juuri edeltävä boksi, jossa tuli Dermalogican primer. Tuon näytetuubinkin arvo suhteutettuna täysikokoiseen oli yli 20 euroa. Normaalikokoinen oli niin kallis, ettei ikinä kyllä tulisi vain ostettua sitä testiin. Tällaisissa Livboxin idea toimii loistavasti, kuten myös jotenkin innovatiivisemmissä tuotteissa kuten Sally Hansenin ihan mahtavissa kynsitarroissa tai uutuustuotteissa, joita vastaavia markkinoilla ei välttämättä pilvinpimein pyöri, kuten L'Orealin hoitoaineeseen lisättävä, hiuksia tuuhentava seerumi, jota kokeilin tosi mielelläni (tosi heikoin tuloksin silti - sen ostaminen kaupasta olisi kuitenkin yksinään jo lähennellyt livboxista maksamaani hintaa). Mielestäni esim. Invisibobblet ovat aika hyvä boksituote, kyllä ne aika monelle vielä ovat aika uusi juttu, ja monet niistä tuntuvat todella tykkäävän.
Useammin olen silti pakettia avatessani vähän pettynyt kuin iloinen. Tulee sellaisia plää-tuotteita, jotain Niveaa ja Garnieria ja vanhoja juttuja. Odotan silti boksia aina kuin mukula joulupukkia, enkä malta lopettaa sen tilaamista, vaikka vähintään joka toisen boksin jälkeen vannon niin tekeväni.
Mitä hemmettiä! Tilasin ensimmäistä kertaa ja paketissa olivat:
- Australian Gold UV-huulirasva
- Dermosil-kynsilakka
- Favora UV-suojavoide kasvoille
- näytekokoinen (reilu) shampoo
- todellakin näytekokoiset tuoksu- ja öljynäytteet
Ja se siinä. Ei ollut niitä hiusrenkuloita, joita kaikilla muilla tällaisen paketin tilanneilla oli. (Minulla ei siis After Sun -tuotetta, eikä Herbina-letityssuihketta).
Mukainen alkaa ottamaan aivoon se, että muut saavat parempia tuotteita kuin minä.. Miksi minä en saanut tässä kuussa invisible ponnareita tai vartalovoita? Jaamme tuotteet tyttäreni kanssa ja hän nimenomaan toivoi noita. Mitähän noiden tilalle tuli, ei edes kiinnosta. Taidan sanoa boxin irti kun kaikki eivät saa samoja tuotteita
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:07"]
- Dermosil-kynsilakka
Ja se siinä. Ei ollut niitä hiusrenkuloita, joita kaikilla muilla tällaisen paketin tilanneilla oli. (Minulla ei siis After Sun -tuotetta, eikä Herbina-letityssuihketta).
[/quote]Mulle tuli just samat ja samat puuttui.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:17"]
olisko lisää alennuskoodeja?
[/quote]vadelma -20% heinäkuun loppuun asti
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:07"]
- Dermosil-kynsilakka
[/quote]Unohdit mainita hajuvesinäytteet ; )
Jep, jos nyt edes saisi koko boksin... Puolitoista viikkoa olen odotellut. Maksu on kyllä mennyt.
Hei!
Elokuulle on näköjään lupailtu bloggaajien suosikkituotteita.
Toivottavasti tulisi kerrankin samantasoisia tuotteita kaikille.
Terveisin Ap
Veikkaan että näytekokoja tulee tai markettimerkkejä, kun boksin kokonaishinnaksi oli laskettu n. 45e muistaakseni.. Toivotaan tasavertaisuutta bokseihin ja toivottavasti ylätytään iloisesti :)
Eikö kenellekään ole boksia tullut?
Huomenna varmaan tulee. Listataanko tänne taas, mitä ollaan saatu?
Listataan. Olisin luullut että joku sai jo boksin, koska ne postitettiin livboxin mukaan perjantaina.
Terveisin Ap
Oonko ainut joka tykkäsi heinäkuun boxista? Ihan loistava! Dermosilin kynsilakka oli hyvää ja kivan väristä. Huulivoiteesta pidin, samoin shamppoosta - näyte oli ihan hyvänkokoinen pullo josta riittää useaan kokeiluun. Favoran aurinkovoide oli ihan täydellinen! Ovh on siinä lähes 20e. Olen itse tosi vaalea, ja noi ison suojakertoimen aurinkorasvat tuppaa olemaan kalliita. Ainut pettymys boksissa oli hajuvesinäyte mutta luulisi että siitä palautevyörystä jotain opittiin.
Eipä tullut vieläkään boxia, tilaan töihin ja aikaisemmin on tullut hyvin nopeasti..
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 09:36"]
Eipä tullut vieläkään boxia, tilaan töihin ja aikaisemmin on tullut hyvin nopeasti..
[/quote]
mulla sama, että aiemmin oon saanut ekojen joukossa.. saa nähdä odottelenko turhaan!
Vasta tämän ketjun luettuani, tajuan, että en ole koskaan saanut niitä minunmielestä kivoimpia tuotteita: invisbbobble, dermalogican primeriä , hiusöljyö, essien kynsilakkoja.
Tilalla ilmeisesti vain jotain pieniä ilmaisnäytteitä.
EI jumalauta, nyt alan seuraamaan asiaa ja valittamaan joka kerta
Millä hiton perusteeel osa saa hyviä tuotteita ja osa ei
https://kuti.kkv.fi/Kutiweb/kuluttajat/Etusivu.aspx tässä linkki jos haluaa ilmoittaa kuluttaja-asiamiehelle. Laitoin ilmoituksen harhaanjohtavasta markkinoinnista. Livbox on kyllä ideana kiva, mutta konsepti kaipaa silti kehittämistä.
Huomasin juuri ettei boksien esittelyissä ole mainintaa näytekokoisista tuotteista livboxin sivuilla. Richin shampoo ja argan öljy oli esitelty täysikokoisina, kuten avenen näyte after sun. Boksi oli kovin erinäköinen kuin minulle tullut.
Tilatessani boksia katsoin läpi edellisiä, enkä hoksannut tuota muuten kuin blogeista.
Olihan hyvä, että tuli luettua tämäkin keskustelu! Olen luullut, että LivBoxin nimenomainen idea on tarjota ns. luksustuotteina pidettäviä tuotteita testiin. Eli vaikka oliskin näytekoko, niin kuitenkin sellaista vähän erikoisempaa ettei tule ruokakaupassa heräteostoksena hommattua. Tällaisena heräteostoksena pitäisi ainakin tätä parjattua Herbinan suolasuihketta. Eikä se näytekokokaan mun mielestä ihan mitään paperinpalaa tarkoita :D
Aikasemmin tuli pohdittua josko tilaisi ja vaikka nyt olikin vähän negatiivista kommenttia saanut tämä uusin boksi, niin voishan tuota kokeilla :)
Onko sieltä ikinä tullut esim jotain arvokkaita meikinpohjustustuotteita yms?