Heinäkuun Livbox
Hei! Joko heinäkuun livboxin sisältö löytyy jostain? Tilasin livboxin alekoodilla ja kovasti jännään mitä tulee. ..
Kommentit (130)
Sain saunalahdelta sähköpostitse, 1 kk 5,90 euroa.
Boksi ei tullut vielä... olisin halukas jatkamaan tilausta jos tulee myös täysikokoisia tuotteita. Nuo raaputettavat tuoksunäytteet kuulostaa kamalalta!
Terveisin Ap
livboxin nettisivuilla lukee näin: Paketissa 4-6 ammattilaisten valitsemaa kosmetiikkanäytettä.
Tämä siis nyt ihan vain siksi, kun jokua aiemmin nurisi jostain kauneusboksista. En edelleenkään ymmärrä, että me asiakkaat maksamme näistä hiusvalkeista, ponnareista ja pesukukista.. ja näytteistä.
Laitoin Cleopatras secret boxista kyselyä. Harmi jos sitä ei enää saa, oli mielenkiintoisempia tuotteita kuin livboxissa.
En halua esim. Garnier tai Nivea tuotteita. .. niitä saa lähimarketista, ja harvemmin yllättää positiivisesti.
Terveisin Ap
Kerrothan tänne, mitä vastasivat? minuakin kiinnostaisi se, tuntuu että parempia tuotteita ja taitavat olla täysikokoisiakin?
Sain ekan livboxini mutta missä lasku on?
Heinäkuun Liv box ei ole edelleenkään tullut minulle vaikka tiliäni on veloitettu. Olen tilannut vuoden ja koko ajan huononee boxin sisältö. Ihan hirveitä markettihalpisnäytepulloja joita jaellaan muutenkin ilmaiseksi. Todellakin kaduttaa tilaaminen nyt kun on kodinhoitotuella. Sillä rahalla ostaisin jonkun oikeasti haluamani normaalikokoisen tuotteen.
Olisiko kenelläkään alennuskoodia Livboxiin? Täyttä hintaa en haluaisi maksaa.
Hei!
Cleopatras secret boxista vastasivat ettei boksia olla näillä näkymin valmistamassa :(
Terveisin Ap
Joko kaikille on boksit tullut? Mitä saitte?
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 00:18"]
Mitä te oikein kuvittelette tuolla rahalla saavanne? Boksin hinnasta arviolta noin 5 euroa menee jo postikuluihin, jolloin tuotteisiin jää noin 10 euroa. Esimerkiksi tässä kuussa boksissani ollut favoran täysikokoinen aurinkorasva on arvoltaan hieman päälle 18 euroa eli se on jo yksinään arvokkaampi kuin boksin hinta. En ymmärrä mitä te ainaiset valittajat boksilta odotatte. Eikö kannattaisi lopettaa sen tilaaminen, jos boksi ei miellytä ja aina tulee paha mieli? Voihan sen myöhemmin tilata uudelleen, jos sisällöt muuttuvat teitä miellyttävämpään suuntaan.
[/quote]
Ööh, boksin tekijäthän saavat kaikki boksissa lähetettävät tuotteet veloituksetta. Firmat siis lahjoittavat kaikki tuotteet ihan ilmaiseksi, ja Livboxin takana häärivä firma laskuttaa asiakkailta 15,90 € (tai mitä keltäkin) kuukaudessa homman organisoinnista, pakkaamisesta ja postittamisesta.
Livbox on mitä ilmeisimmin melko suosittu. Toistuvana ongelmana on se, että monella kosmetiikkafirmalla ei ole toimittaa niin isoa määrää ilmaisia tuotenäytteitä, että niitä riittäisi yksi jokaiseen Livboxiin. Siinä on se perimmäinen syy, miksi kaikki eivät saa samoja tuotteita. :) Siinä kohdin sitten olisi syytä hyödyntää sitä kauneusprofiilia, ettei tosiaan jaettaisi finnivoidetta nelikymppisille...
Niitä ylimääräisiä tuotteita jaetaan myös sen mukaan, kuinka monelle niitä riittää! Firmat antavat ja Livbox sitten sumplii niitä parhaansa mukaan eteenpäin. Ei näissä jutuissa taida olla mitään suurta suunnitelmallisuutta tyyliin ensi kuussa taas palkitsemme yli vuoden tilaajina olleet...
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 00:18"]
Mitä te oikein kuvittelette tuolla rahalla saavanne? Boksin hinnasta arviolta noin 5 euroa menee jo postikuluihin, jolloin tuotteisiin jää noin 10 euroa. Esimerkiksi tässä kuussa boksissani ollut favoran täysikokoinen aurinkorasva on arvoltaan hieman päälle 18 euroa eli se on jo yksinään arvokkaampi kuin boksin hinta. En ymmärrä mitä te ainaiset valittajat boksilta odotatte. Eikö kannattaisi lopettaa sen tilaaminen, jos boksi ei miellytä ja aina tulee paha mieli? Voihan sen myöhemmin tilata uudelleen, jos sisällöt muuttuvat teitä miellyttävämpään suuntaan.
[/quote]
Eikö nuo tuotteet ole ilmaisia LivBoxille. MAINOSTUSTA. Eli tarvitsee maksaa vain postituksesta, joka sekin on suurissa erissä ja firmoille halvempaa.
Livboxin nykyisestä tuotevalikoimasta näkyy selkeästi se, että kaikki otetaan vastaan ja sullotaan bokseihin, mitä kosmetiikkafirman antavat. Ihan kun livboxilaisilla ei olisi minkäälaista varaa valita tai seuloa tuotteita. Nytkin tuli se Calvin Kleinin tuoksupahvi, josta tuoksua piti raaputtaa, jotta sitä sai haistaa. Livboxin Facebook-sivuilla valitetaan, että miksi ei saatu pahvin sijasta oikeita tuoksunäytteitä pulloissa ja livboxilaiset vastaavat, ettei näytepulloja ollut saatavilla. Miksei sitten voitu jättää kokonaan tuoksupahvia laittamatta mukaan, jos ei saatu oikeaa näytettä ja jotakin muuta sitten tilalle? Tai edes niin, ettei pahvia olisi listattu tuotteisiin, vaan olisi lähetetty ikäänkuin mainoksena. Eihän tuo ollut oikea tuote, kun sitä pystyi vain haistamaan, eikä laittamaan iholleen.
Haluaisin tietää miten siellä käydään kosmetiikkafirmojen kanssa keskustelua siitä, mitä tuotteita boksiin saadaan (F=firma, L=Livbox):
F: "Voidaan antaa boksiin tällainen tuoksulappu"
L: "Eikö voitaisi saada näytepulloja"
F "Ei onnistu, ota tai jätä. Jos et ota, niin turha jatkossa yrittää saada meiltä yhtään mitään"
L: "No, kai se on otettava"
Firma saa siis Livboxissa minimaalisella panoksella mainostaa tuoksulappujensa kanssa ja Livboxin tilaaja maksaa tuosta pelleilystä. Nuokin laput on budjetoitu tuoksun markkinointibudjettiin ja jos niitä ei jaeta Livboxissa, niin ne jaetaan tavarataloissa tai lehtien välissä ilmaiseksi. myös Livboxilta tilaajien erittäin tylyä aliarvointia laitta tuollaista maksettuun boksiin.
Hyvin voisin uskoa, ettei näin laman/semilaman aikana olekaan mistä valita tai seuloa. :( Olen kyllä samaa mieltä edellisten kanssa siitä, että on aika noloa listata tuotteena (ja vielä uutuustuotteena) tuollainen nuuskutettava tuoksunäyte... Aiemmin annoin myös palautetta siitä, että on aika noloa lähettää tuollaisessa paketissa miestentuoksuja. Siihen tuli hieman alentava vastaus siitä, että niillä voi ilahduttaa jotakuta läheistä miestä - kaikillahan on joku tuttu mies, vaikkei omaa olisikaan. Samalla logiikalla boksiin voisi laittaa vaikka koiranshampoota, koska kyllähän jokainen livboxilainen tuntee jonkun koiran... ...se nyt vain ei ole sitä mitä tilasin...
Yhden kerran Livboxissa tuli myös jotain myynnistä poistuneita Isadoran kynsilakan kausisävyjä. Ts. maahantuoja oli lahjoittanut muuten roskiin (ja itse asiassa ongelmajätteeksi luokiteltavat tuotteet) Livboxiin. Siitä kyllä annettiin kans aika tehokkaasti palautetta, eikä samaa ilmiötä olekaan toiste nähty. :D
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 18:57"]
Kauankohan boxia pitää tilata, että saa niitä extrajuttuja? Nyt esim. oli joillekin pitkäaikaisille tilaajille tullut terre d'ocin voide, joku aika sitten essien kynsilakka...
[/quote]
Tuo kiinnostaisi tietää minunkin. Tuleeko se vain bloggaajille ja facebook faneille taikka kitisijöille? Missään ei ole kerrottu, millä perusteella noita pitkäaikaisten tilaajien lahjatuotteita jaellaan.
Tämän kuukauden boksi oli kyllä ihmetystä herättävä. Taas kynsilakkaa, huulirasvaa ja sampoota. Ja tuo tuoksunäyte oli pohjanoteeraus, sen olisi voinut jättää kokonaan printtaamatta infolapusta.
[/quote]
Mä olen tilannut ihan ekaa boksia lukuunottamatta alusta saakka ja olen saanut aina sen extralahjan, kun sellainen on ollut jaossa. Yleensä ne extrat ovat olleet vielä ihan hyviä tuotteita, eivätkä samaa sontaa kuin paketeissa yleensä nykyään. En edes tiedä miksi tilaan enää. Kaukana on ne ajat, kun tuli täyskokoinen Kerastasen seerumi ja Dr Hausckhan kasvovoide samassa paketissa.
Livboxista saisi loistavan sellaisenaan, kun tuotteet olisivat paremmin tilaajalle kohdennettuja.
Tykkäisin vaikkapa kysymyksestä tykkään / en tykkää luomutuotteista. Minä en tykkää niistä, koska voiteet eivät koskaan kosteita riittävästi, moni tuote haisee pahalle ja saan aika monesta ärsytysihottumaa. Toiset taas suorastaan vannovat luomukosmetiikan nimiin. Ja juuri näillä luomusarjoilla on useimmiten pienehkö menekki ja vähemmän mahdollisuuksia toimittaa isoja määriä näyte- ja testikokoisia tuotteita. Ne vähät kappaleet voitaisiin lähettää luomun ystäväksi profiloituneille käyttäjille ja muut saisivat jotain muuta tilalle. Kaikki olisivat tyytyväisempiä - ei vähiten firmat, jotka saisivat todrnnäköisemmin enemmän ostajia per ilmaiseksi annetut näytekappaleet.
Toinen samanlainen hyvä profilointikysymys olisi a) olen tyyliltäni hyvin klassinen tai b) tykkään räväköistä sävyistä. Ja sitten vain se toinen ryhmä saisi vihreitä ja sinisiä kynsilakkoja, ja toiselle lähetettäisiin niitä aa-niin-tylsiä beigejä ja haalean Vaaleanpunaisia lakkoja.
Eka boxi tämä heinäkuinen minulle. Ihan ok, kaikille oli käyttöä. Mutta kuinka kauan on tilattava jotta saa niitä pidempiaikaisille tarkoitettuja tuotteita? :/
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 00:18"]
Mitä te oikein kuvittelette tuolla rahalla saavanne? Boksin hinnasta arviolta noin 5 euroa menee jo postikuluihin, jolloin tuotteisiin jää noin 10 euroa. Esimerkiksi tässä kuussa boksissani ollut favoran täysikokoinen aurinkorasva on arvoltaan hieman päälle 18 euroa eli se on jo yksinään arvokkaampi kuin boksin hinta. En ymmärrä mitä te ainaiset valittajat boksilta odotatte. Eikö kannattaisi lopettaa sen tilaaminen, jos boksi ei miellytä ja aina tulee paha mieli? Voihan sen myöhemmin tilata uudelleen, jos sisällöt muuttuvat teitä miellyttävämpään suuntaan.
[/quote]
Kyseinen Favora oli meidän apteekissa kesätarjouksessa 12 euroa. Dermosilin kynsilakka maksaa 3,90. 15,90 kuulostaa minun korvaan kalliilta jos joukossa on usein testikokoja. Mutta makuja on monia, ei ole minulta pois jos joku tuohon rahansa laittaa :)
Kuka hullu tilailee jotain arvoitusbokseja, ei voi kuin ihmetellä. Olen ostanut kaiken merkkikosmetiikan jo yli 10 vuotta netistä ulkomailta, ja tietysti ILMAISILLA postituskuluilla. Näissä asioin 3-4 kertaa kuussa:
http://www.lookfantastic.com/home.dept
Aina jotain hyviä tarjouksia, ilmaisia näytelahjoja (arvotuoksuja) jne.
Mistä saatte noita alekoodeja?