Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään bussissa tapahtunutta

Vierailija
04.07.2014 |

Kävimme perheen kanssa bussiretkellä. Seurueeseemme kuului 55-vuotias äitini, 60-vuotias isäni, 30-vuotias mieheni, minä (26v) ja 24-vuotias pikkusiskoni, hänen 25-vuotias miehensä ja heidän 1v2kk lapsensa. Noin kolmikymppinen bussikuski teititteli isääni, äitiäni, miestäni ja sisareni miestä. Otti siis heiltä tilauksen lipusta asiallisesti vastaan. Istuimme siis sisareni kanssa vierekkäin, olemme todella saman näköiset ja tyyliset, meillä on samanlaiset hiukset jne. Ja mitäpä bussikuski meidän kohdalla kysyikään.

"No, mitäs tytöt sitten ottaisi?"

Istuimme koko seurue lasta lukuunottamatta luukku auki. Eihän noin puhuta edes teineille? Siskoni vielä piteli omaa lastansa sylissä. Isäni sitten sanoi että ei taida nämä tytöt ei taida olla vielä valmiita tilaamaan, ja oiskohan meidän mahdollista saada toinen bussikuski!

.

Huh huh!

Vaihdettuamme bussista toiseen , kuski oli miellyttävä, oli kohtelias ja palvelu oli erinomaista, reittikikin oli hyvä. Mutta mistä hitosta näitä kuskeja revitään?

onneksi bussin vaihtojen välillä oli aikaa , että isi ehti viemään minut puskapissalle.

leidi24v

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:25"]

olien kerran polttareissa seutulinjan bussissa! kuskilla oli likaiset kalsariT

[/quote]

Olisit ottanut ne kalsarit ja vienyt miehellesi yllätykseksi romanttisena hotelliviikonloppuna. Ai että teillä olisi varmasti ollut hauskaa kun olisitte yhdessä nauraneet jutulle! Boonusta saisit kun vielä jättäisit ne likaiset kalsarit miehesi lautaselle! Tekisikö mieli syödä siitä lautaselta sen jälkeen?

-himpulamies 29-v.-

[/quote]

itseasiassa sain ne kuskin kalsarit omakseni kun huomautin hänelle likaisuudesta! kakkavaippa on ihan normisettiä meillä , se on miehelleni vinkkinä aina kun haluana seksiä , siis jätän kakkavaipan merkiksi lautaselle keittiöön että haluan bussilipun

Vierailija
82/97 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:35"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:25"]

olien kerran polttareissa seutulinjan bussissa! kuskilla oli likaiset kalsariT

[/quote]

Olisit ottanut ne kalsarit ja vienyt miehellesi yllätykseksi romanttisena hotelliviikonloppuna. Ai että teillä olisi varmasti ollut hauskaa kun olisitte yhdessä nauraneet jutulle! Boonusta saisit kun vielä jättäisit ne likaiset kalsarit miehesi lautaselle! Tekisikö mieli syödä siitä lautaselta sen jälkeen?

-himpulamies 29-v.-

[/quote]

itseasiassa sain ne kuskin kalsarit omakseni kun huomautin hänelle likaisuudesta! kakkavaippa on ihan normisettiä meillä , se on miehelleni vinkkinä aina kun haluana seksiä , siis jätän kakkavaipan merkiksi lautaselle keittiöön että haluan bussilipun

[/quote]

montako kertaa päivässä itse imetät kakkavaippaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako linkin alkuperäiseen ketjuun? Koetin etsiä palstalta mutta en löydä :(

Vierailija
84/97 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 17:01"]

Saako linkin alkuperäiseen ketjuun? Koetin etsiä palstalta mutta en löydä :(

[/quote]

tapahtui tänään ravintolassa

Vierailija
85/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Jussi Lampi yritti flirttailla minulle tänään kauppakeskuksessa. Miten voisin kertoa hänelle, että olen jo jättänyt sen sian? Sori ot.

Vierailija
86/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:37"]

Luulen, että Jussi Lampi yritti flirttailla minulle tänään kauppakeskuksessa. Miten voisin kertoa hänelle, että olen jo jättänyt sen sian? Sori ot.

[/quote]

tuijottiko aidan raosta?

Vierailija
87/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:18"]

Siis kauheeta, voiko tää olla tottakaan? Olin siis viettämässä iltaa raskaana olevan kaverini ja hänen bussikuskimiehensä luona. Kaverini ei tietty juonut, minä ja bussikuski vähän otettiin. Sitten menin heidän sohvalleen nukkumaan ja hetken päästä huomasin kuinka bussikuski tuli luokseni ja myi minulle bussilipun. Hän on kova unissakävelijä ja itse olin vähän humalassa! Siis tiedän että tää oli kauhee teko mut pliis älkää moralisoiko! Antakaa neuvoja mitä teen, oonko aamupalapöydässä niinkuin en tietäisi koko jutusta mitään ja lähden vain taksilla kotiin??

[/quote]

otit siis taksin bussikuskin kotoa vaikka sulla oli jo ostettu bussilippu?

huoh. hankala tilanne. toisaalta ystävälläsi on oikeus tietää.

Vierailija
88/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. otan osaa. vaadit ehdottomasti nussikuskin anopin pitsiliinan ja suvussa kulkeneet tamponikorut itsellesi. jaksuhaleja, kyllä se aurinkoinen päivä koittaa

tämän kammotuksen jälkeen. itse olisin tosin jättänyt sen sian.

Vierailija
89/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahahahahh kiitos päivän nauruista! :) repesin niin sille kun muistelin sitä alkuperäistä ketjua :D tarkat iät ja kaikki. Se itse aihekkin - sekoan kun joku tytöttelee minua vaikka olen reilusti alle 30, eikä vain vähän ärsyttänyt vaan sekosin kunnolla - en pystynyt tilaamaan kyseiseltä tarjoilijalta! Hahaha en kestä.

Vierailija
90/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
91/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei kertonut maksoiko ap oman lippunsa vai maksoiko iskä?

kumpi vei aloittajan vesssaan bussissa, äiti vai isi?

tai olko bussissa edes vessaa?

onneksi tuommoistet huonot ihmiset saadaan karsittua palveluammateista kun sana leviää! ketään ei tytötellä!

Vierailija
92/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:24"] [quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:00"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:48"]

ne paperikassit on saatava kuriin! itsekin pelkään niitä!

[/quote]

Meillä kävi sellanen homma, että anoppi antoi lapsenlapselle lahjan paperikassissa, joka oli suljettu keltaisella rusetilla. No senhän nyt tietää mitä se tarkoittaaa. Siellä se nyt nököttää hyllyn päällä kolmatta vuotta. Se kassi siis, ei anoppi.

[/quote]

Siis mitä se keltainen rusetti tarkoittaa?! En minä ainakaan ole koskaan kuullut tuollaisesta. Sen tiedän että jos lahjapaketti on solmittu punaisella narulla, se tarkoittaa että lahjan antajalla on kuukautiset. Useinhan siinä saattaa roikkua myös joku tamponikoru että siitäkin toisaalta tunnistaa.

[/quote]

miten tykkäät koristella tamponisi?

oletko koskaan yllättänyt miestäsi jekulla johon liittyy vaippa?  

[/quote] Mies oli vapaapäivänään laittanut ruoan valmiiksi kun tulin kotiin. Syömisen jälkeen mies meni siistimään keittiötä ja mä vaihdoin vauvalle vaipan. Joku puklu siinä sitten tuli ja laskin vaipan hetkeksi lautaselle ja unohdin sen siihen. Mies sen löysi ja yllättyi kyllä muttei iloisesti. Heitti koko astiaston roskiin koska kuulemma oksettaa niiltä lautasilta syöminen, kun se kakkavaippa oli siinä ollut. [/quote]

mitä vikaa kakkavaipassa? olisin itse syönyt siltä lautaselta uudestaan, syönyt sen kakkavaipan ja lautasenkin ja lähtenyt viikoksi menkkaverisenä ilman mitään pesytymistä viikoksi! olisin grillannut miesnyyttejä ruuaksi mökillä! käy kasvis-syöjllekin!

[/quote]

Joo paitsi ettei voi olla kasvissyöjä jos syö miestä. Mies = eläin eli jos syö miestä niin ei voi olla kasvissyöjä. Niin yksinkertaista se on. Ärsyttää kun nämä muka-kasvissyöjät hankaloittavat oikeiden kasvissyöjien elämää sekoittamalla termejä.

[/quote]

olet taas näitä natseja jotka ei syö miehen nyyttejä? mitä eroa sillä nyytillä on kukkakaaliin? huoh-en tiedä mitä vastata.

Vierailija
93/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa! kai bussikuskin anoppi sai kulla kunniansa?

miten likaiset alusvaatteet bussikuskilla oli? tarkkailithan seurueen miesten alusvaatteiden kunnon ennen tapahtumaa? jälkeen ovat varmaan olleet sotkussa!!

Vierailija
94/97 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap- i feel you,

itse olisin poistunut välittömästi bussista! ajattele jos sinulla oli roikkunut vayvä vielä tississä imetyksessä! olette varmaan tosi rohkea ja tiivis perhe, kun olette ('toivon mukaan) päässeet yli noinkin kamalasta tapauksesta! jaksuhalit :)

Vierailija
95/97 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittiko kuski lyijykynällä?

Ohjeista, että jatkossa on oltava kaikki kirjoitettu kuulakärkikynällä

Vierailija
96/97 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala bussikuski! ei  todellakaan pitäisi olla ASPA! vihasiko lasta? onneksi seuraava kuski oli tilanteen tasalla! isäsi oli oikeassa!

Vierailija
97/97 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:18"]

Kirjoittiko kuski lyijykynällä?

Ohjeista, että jatkossa on oltava kaikki kirjoitettu kuulakärkikynällä

[/quote]

jos tarkaan muistelen niin oli lyijykynä. saako tästäkin syytteeen?

-aapee-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi