Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään bussissa tapahtunutta

Vierailija
04.07.2014 |

Kävimme perheen kanssa bussiretkellä. Seurueeseemme kuului 55-vuotias äitini, 60-vuotias isäni, 30-vuotias mieheni, minä (26v) ja 24-vuotias pikkusiskoni, hänen 25-vuotias miehensä ja heidän 1v2kk lapsensa. Noin kolmikymppinen bussikuski teititteli isääni, äitiäni, miestäni ja sisareni miestä. Otti siis heiltä tilauksen lipusta asiallisesti vastaan. Istuimme siis sisareni kanssa vierekkäin, olemme todella saman näköiset ja tyyliset, meillä on samanlaiset hiukset jne. Ja mitäpä bussikuski meidän kohdalla kysyikään.

"No, mitäs tytöt sitten ottaisi?"

Istuimme koko seurue lasta lukuunottamatta luukku auki. Eihän noin puhuta edes teineille? Siskoni vielä piteli omaa lastansa sylissä. Isäni sitten sanoi että ei taida nämä tytöt ei taida olla vielä valmiita tilaamaan, ja oiskohan meidän mahdollista saada toinen bussikuski!

.

Huh huh!

Vaihdettuamme bussista toiseen , kuski oli miellyttävä, oli kohtelias ja palvelu oli erinomaista, reittikikin oli hyvä. Mutta mistä hitosta näitä kuskeja revitään?

onneksi bussin vaihtojen välillä oli aikaa , että isi ehti viemään minut puskapissalle.

leidi24v

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:05"]

Kävimme perheen kanssa bussiretkellä. Seurueeseemme kuului 55-vuotias äitini, 60-vuotias isäni, 30-vuotias mieheni, minä (26v) ja 24-vuotias pikkusiskoni, hänen 25-vuotias miehensä ja heidän 1v2kk lapsensa. Noin kolmikymppinen bussikuski teititteli isääni, äitiäni, miestäni ja sisareni miestä. Otti siis heiltä tilauksen lipusta asiallisesti vastaan. Istuimme siis sisareni kanssa vierekkäin, olemme todella saman näköiset ja tyyliset, meillä on samanlaiset hiukset jne. Ja mitäpä bussikuski meidän kohdalla kysyikään.

Istuimme koko seurue lasta lukuunottamatta luukku auki. Eihän noin puhuta edes teineille? Siskoni vielä piteli omaa lastansa sylissä. Isäni sitten sanoi että ei taida nämä tytöt ei taida olla vielä valmiita tilaamaan, ja oiskohan meidän mahdollista saada toinen bussikuski!

.

Huh huh!

Vaihdettuamme bussista toiseen , kuski oli miellyttävä, oli kohtelias ja palvelu oli erinomaista, reittikikin oli hyvä. Mutta mistä hitosta näitä kuskeja revitään?

onneksi bussin vaihtojen välillä oli aikaa , että isi ehti viemään minut puskapissalle.

leidi24v

[/quote]

itse olen korkeasti koulutettu ja ei tulisi mielenkään sinutella / tytötellä ,

varsinkaan teinejä!

itse olen bussiyhtiön omistaja ja jos joku kuskini sinuttelisi teiniä,

ottaisin hänet puhutteluun!

tarjoan teineille suolatonta vaihtoehtoa.

olisin tuossa aloittajan tilanteessa konfirmoinut omistajaa huonosta asiakaspalvelusta!!!

[/quote]

kyllä bussiyhtiölle pitää konfirmaatiota  tuosta laittaa!!!!!!!!!

Vierailija
22/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:05"]Kävimme perheen kanssa bussiretkellä. Seurueeseemme kuului 55-vuotias äitini, 60-vuotias isäni, 30-vuotias mieheni, minä (26v) ja 24-vuotias pikkusiskoni, hänen 25-vuotias miehensä ja heidän 1v2kk lapsensa. Noin kolmikymppinen bussikuski teititteli isääni, äitiäni, miestäni ja sisareni miestä. Otti siis heiltä tilauksen lipusta asiallisesti vastaan. Istuimme siis sisareni kanssa vierekkäin, olemme todella saman näköiset ja tyyliset, meillä on samanlaiset hiukset jne. Ja mitäpä bussikuski meidän kohdalla kysyikään.

.

Huh huh!

leidi24v

[/quote]

Repesin. Joku kopsannu tapahtui ravintolassa kirjoituksen eiliseltä ja muuttanut dösään. Luovaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

bussikuski vastuuseen! konfirmaatiota niin kuski saa kenkää! kuinka muu perhe toipui syvästä traumasta? soititteko kriisipuhelimeen? kerro

Vierailija
24/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aloituksen tekijä on se sairas jankkaaja siitä alkuperäisestä ketjusta.

Vierailija
25/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:12"]

[/quote]

ihan sama millä ratikkalinjalla itse ajat työksesi , mutta bussikuskille pitää saada joku roti tähän asiakkaan halventamiseen ja alistamiseen!

vai oletko sinä niitä jotka ajelee pikkupaikkakunnalla polkupyörällä ja kehuskelevat liikunnallisuuttaan?

Vierailija
26/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:12"]

[/quote]

ihan sama millä ratikkalinjalla itse ajat työksesi , mutta bussikuskille pitää saada joku roti tähän asiakkaan halventamiseen ja alistamiseen!

vai oletko sinä niitä jotka ajelee pikkupaikkakunnalla polkupyörällä ja kehuskelevat liikunnallisuuttaan?

[/quote]

minua ei tytöttele kukaan!

sain ensimmäisen lapseni 14v ja olen jo siitä asti ollut ARVON VULVA!

Vierailija
27/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö mitä tolloja täällä taas liikkuu? Siis bussikuski pitäisi REKRYTOIDA eikä konfirmoida. Olen bussiyrittäjä Porvoosta ja rekrytoisin tuollaisen kuskin heti!!!

Vierailija
28/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:28"]

Ööö mitä tolloja täällä taas liikkuu? Siis bussikuski pitäisi REKRYTOIDA eikä konfirmoida. Olen bussiyrittäjä Porvoosta ja rekrytoisin tuollaisen kuskin heti!!!

[/quote]

rekrytoit? oletko ihan sairas? tuommoinen homoseksi on luonnotonta!

Vierailija
29/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vikaa tuossa nyt sitten oli?

Ehkä te olitte niin nuoren näköisiä. Olisit ottanut sen kehuna tai ainakin vitsinä.

Vierailija
30/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:30"]

[/quote]

[/quote]

mikä saakin ihmisen noin pervoksi että edes ajattelee rekrytointia? raamattukin kieltää sen ja rekrytoijat eivät edes voi luonnollisesta kastella kukkia keskenään! puhumattakaan kalastuksesta!

sairainta on jos rekrytoijat alkavat vaatia kalastuslupia itselleen!!!!!!!

Vierailija
31/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:32"]

Siis mitä vikaa tuossa nyt sitten oli?

Ehkä te olitte niin nuoren näköisiä. Olisit ottanut sen kehuna tai ainakin vitsinä.

[/quote]

mutta tytöttely?

olen maksava asiakas enkä lolita-objekti bussikuskijanaiselle joka on minua

vanhmepi!!

Onneksi isi piti kädestä ja pelasti tilanteen!

aapee

Vierailija
32/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hah! Lihaksikas potkunyrkkeiläveljeni tulee kohta tekemään katan pihallesi niin katsotaan sitten uskallatko vielä haukkua homoksi!!!

[/quote]

Vierailija
33/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:37"]

[/quote]

Hah! Lihaksikas potkunyrkkeiläveljeni tulee kohta tekemään katan pihallesi niin katsotaan sitten uskallatko vielä haukkua homoksi!!!

[/quote]

[/quote]

aah , bussikuskien välinen seksi on niin kiihoittavaa!

haluatko hiivaviivaa kuitenkin bussikuskin sijaan?

-nainen 49 keuruu-

Vierailija
34/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

mikä saakin ihmisen noin pervoksi että edes ajattelee rekrytointia? raamattukin kieltää sen ja rekrytoijat eivät edes voi luonnollisesta kastella kukkia keskenään! puhumattakaan kalastuksesta!

[/quote]

Ja pahinta on se, että joudun itse vastustan rekrytointia ja joudun siksi ajattelemaan sitä koko ajan. Olin kuullut huhua, että McDonald'sissa rekrytoidaan ja mielenkiinnosta ajoin autkaistalle. Kävelin n. 30 metriä sisälle Mäkkäriin ja mitä näinkään! Ansioluetteloita ja työhakemuksia joka puolella! Miten saastaista ja luonnonvastaista. Oksensin hampurilaisen väliin ja poistuin äkkiä paikalta. Onneksi ei ollut perhettä mukana.

Vierailija
35/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa herkkä !

Vierailija
36/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja pahinta on se, että joudun itse vastustan rekrytointia ja joudun siksi ajattelemaan sitä koko ajan. Olin kuullut huhua, että McDonald'sissa rekrytoidaan ja mielenkiinnosta ajoin autkaistalle. Kävelin n. 30 metriä sisälle Mäkkäriin ja mitä näinkään! Ansioluetteloita ja työhakemuksia joka puolella! Miten saastaista ja luonnonvastaista. Oksensin hampurilaisen väliin ja poistuin äkkiä paikalta. Onneksi ei ollut perhettä mukana.

[/quote]

oliko ansioluettelot koristeltu jollain tapaa? itse suosin puuhelmiä,

koska se ansioluettelelon kansi on niin ruma.

haluan että muut naiset myös huomioi ansioluetteloni.

itse en ole koskaan onneksi mäkkäriin hakenut , kun naapurin pihalla oleva mäkkärin paperikassi on tuijottanut minua aidanraosta jo useamman kuukauden!

Vierailija
37/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

itse en ole koskaan onneksi mäkkäriin hakenut , kun naapurin pihalla oleva mäkkärin paperikassi on tuijottanut minua aidanraosta jo useamman kuukauden!

[/quote]

ne paperikassit on saatava kuriin! itsekin pelkään niitä!

Vierailija
38/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:45"]

[/quote]

Etkö ymmärrä että kerroin vastustavani rekrytoimista! Kuten olen tässä ketjussa jo kertonut niin vastustan tällaista luonnonvastaista rekrytointia, en todellakaan ala antaa kenellekään mitään vinkkejä sitä varten. Tarpeeksi kauheaa jo, että minun pitää miettiä sitä jatkuvasti, kuinka rekrytoija käy ansioluetteloja ja työhakemuksia läpi, soittaa sopiville ehdokkaille ja kutsuu haastatteluun... Huh miten inhottavaa, eikö kukaan ajattele lapsia?!

Vierailija
39/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:48"]

[/quote]

Meillä kävi sellanen homma, että anoppi antoi lapsenlapselle lahjan paperikassissa, joka oli suljettu keltaisella rusetilla. No senhän nyt tietää mitä se tarkoittaaa. Siellä se nyt nököttää hyllyn päällä kolmatta vuotta. Se kassi siis, ei anoppi.

Vierailija
40/97 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:00"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:48"]

[/quote]

Meillä kävi sellanen homma, että anoppi antoi lapsenlapselle lahjan paperikassissa, joka oli suljettu keltaisella rusetilla. No senhän nyt tietää mitä se tarkoittaaa. Siellä se nyt nököttää hyllyn päällä kolmatta vuotta. Se kassi siis, ei anoppi.

[/quote]

Siis mitä se keltainen rusetti tarkoittaa?! En minä ainakaan ole koskaan kuullut tuollaisesta. Sen tiedän että jos lahjapaketti on solmittu punaisella narulla, se tarkoittaa että lahjan antajalla on kuukautiset. Useinhan siinä saattaa roikkua myös joku tamponikoru että siitäkin toisaalta tunnistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä