Tänään bussissa tapahtunutta
Kävimme perheen kanssa bussiretkellä. Seurueeseemme kuului 55-vuotias äitini, 60-vuotias isäni, 30-vuotias mieheni, minä (26v) ja 24-vuotias pikkusiskoni, hänen 25-vuotias miehensä ja heidän 1v2kk lapsensa. Noin kolmikymppinen bussikuski teititteli isääni, äitiäni, miestäni ja sisareni miestä. Otti siis heiltä tilauksen lipusta asiallisesti vastaan. Istuimme siis sisareni kanssa vierekkäin, olemme todella saman näköiset ja tyyliset, meillä on samanlaiset hiukset jne. Ja mitäpä bussikuski meidän kohdalla kysyikään.
"No, mitäs tytöt sitten ottaisi?"
Istuimme koko seurue lasta lukuunottamatta luukku auki. Eihän noin puhuta edes teineille? Siskoni vielä piteli omaa lastansa sylissä. Isäni sitten sanoi että ei taida nämä tytöt ei taida olla vielä valmiita tilaamaan, ja oiskohan meidän mahdollista saada toinen bussikuski!
.
Huh huh!
Vaihdettuamme bussista toiseen , kuski oli miellyttävä, oli kohtelias ja palvelu oli erinomaista, reittikikin oli hyvä. Mutta mistä hitosta näitä kuskeja revitään?
onneksi bussin vaihtojen välillä oli aikaa , että isi ehti viemään minut puskapissalle.
leidi24v
Kommentit (97)
[/quote]
Siis mitä se keltainen rusetti tarkoittaa?! En minä ainakaan ole koskaan kuullut tuollaisesta. Sen tiedän että jos lahjapaketti on solmittu punaisella narulla, se tarkoittaa että lahjan antajalla on kuukautiset. Useinhan siinä saattaa roikkua myös joku tamponikoru että siitäkin toisaalta tunnistaa.
[/quote]
Voi sinua hyvä, kun et tuollaista tiedä. Sitähän se meinaa, että rusetin laittajalla on vaihdevuodet ja mies on ruvennut yhtymään naapurin ajokoiraan.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:43"]
[/quote]
Siis mitä se keltainen rusetti tarkoittaa?! En minä ainakaan ole koskaan kuullut tuollaisesta. Sen tiedän että jos lahjapaketti on solmittu punaisella narulla, se tarkoittaa että lahjan antajalla on kuukautiset. Useinhan siinä saattaa roikkua myös joku tamponikoru että siitäkin toisaalta tunnistaa.
[/quote]
Voi sinua hyvä, kun et tuollaista tiedä. Sitähän se meinaa, että rusetin laittajalla on vaihdevuodet ja mies on ruvennut yhtymään naapurin ajokoiraan.
[/quote]
mieheni on siis valehdellut minulle kaikki nämä vuodet!!!!
onneksi se sika ei vaatinut avioehtoa naimisiin mennessä! nyt otan lihatkin sen luista ja vien sen äidinkin tekemän pitsiliinan!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:29"]
Joku provo koska
a) Ei kukaan oo enää noin vanhanaikainen et tollasesta vetäs herneet nenään :D
b) Aiemmin ilmeisesti teit samanlaisen ketjun, mutta vaan ravintolasta "Ravintolassa tapahtunutta" Että kylläpäs nyt riittää epäkohteliasta asiakaspalvelua xDD
[/quote]
oletko koskaan kuullut satiinista?
[/quote]
En :)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:29"]
Joku provo koska
b) Aiemmin ilmeisesti teit samanlaisen ketjun, mutta vaan ravintolasta "Ravintolassa tapahtunutta" Että kylläpäs nyt riittää epäkohteliasta asiakaspalvelua xDD
[/quote]
[/quote]
[/quote]
satiini on vähän niinkuin ivallista läppää. lol! oot nolo!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:29"]
Joku provo koska
[/quote]
olet vain kateellinen koska itselläsi ei ole varaa bussimatkoihin! sulla on varmaan varaa juuri kävelyyn?
[/quote]
En tarvi busseja. Toisilla on sentää varaa autoon :pp
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:48"]
Joku provo koska
[/quote]
[/quote]
[/quote]
satiini on vähän niinkuin ivallista läppää. lol! oot nolo!
[/quote]
No joo "en kuule tienny!" :D JA voi Kiitos! :) Sinäkin :)
Voi kauhia sentään, kyllä nyt maailma horjahtaa pois radaltaan, kun bussikuski tytötteli kahta tytön näköistä nuorta naista. Ja isikin ihan närkästyi. Meidän isi olisi vastaavassa tilanteessa päästänyt röhönaurun. Mutta minkäs sille voi, kermapeppuja on aina, ei niitä tartte kyntää eikä kylvää, ne kasvaa joka tapauksessa kuin rikkaruoho.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:55"]Voi kauhia sentään, kyllä nyt maailma horjahtaa pois radaltaan, kun bussikuski tytötteli kahta tytön näköistä nuorta naista. Ja isikin ihan närkästyi. Meidän isi olisi vastaavassa tilanteessa päästänyt röhönaurun. Mutta minkäs sille voi, kermapeppuja on aina, ei niitä tartte kyntää eikä kylvää, ne kasvaa joka tapauksessa kuin rikkaruoho.
[/quote]
Just näin! :D
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:55"]
Voi kauhia sentään, kyllä nyt maailma horjahtaa pois radaltaan, kun bussikuski tytötteli kahta tytön näköistä nuorta naista. Ja isikin ihan närkästyi. Meidän isi olisi vastaavassa tilanteessa päästänyt röhönaurun. Mutta minkäs sille voi, kermapeppuja on aina, ei niitä tartte kyntää eikä kylvää, ne kasvaa joka tapauksessa kuin rikkaruoho.
[/quote]
Kuule perverssi, mieles tekis kumminkin tulla mun peppua kyntään.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:47"]
mieheni on siis valehdellut minulle kaikki nämä vuodet!!!!
onneksi se sika ei vaatinut avioehtoa naimisiin mennessä! nyt otan lihatkin sen luista ja vien sen äidinkin tekemän pitsiliinan!!!!!!
[/quote]
Jätä kuule sille ukolle se pitsiliina ja mene rekkariin anopin kanssa. Siinähän sitten olisivat!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:24"] [quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:48"]
ne paperikassit on saatava kuriin! itsekin pelkään niitä!
[/quote]
Meillä kävi sellanen homma, että anoppi antoi lapsenlapselle lahjan paperikassissa, joka oli suljettu keltaisella rusetilla. No senhän nyt tietää mitä se tarkoittaaa. Siellä se nyt nököttää hyllyn päällä kolmatta vuotta. Se kassi siis, ei anoppi.
[/quote]
[/quote]
miten tykkäät koristella tamponisi?
oletko koskaan yllättänyt miestäsi jekulla johon liittyy vaippa?
[/quote] Mies oli vapaapäivänään laittanut ruoan valmiiksi kun tulin kotiin. Syömisen jälkeen mies meni siistimään keittiötä ja mä vaihdoin vauvalle vaipan. Joku puklu siinä sitten tuli ja laskin vaipan hetkeksi lautaselle ja unohdin sen siihen. Mies sen löysi ja yllättyi kyllä muttei iloisesti. Heitti koko astiaston roskiin koska kuulemma oksettaa niiltä lautasilta syöminen, kun se kakkavaippa oli siinä ollut. [/quote]
minkä nimen annoit kakkavaippasi toiseksi nimeksi? ethän varastanut sitä ystävältäsi?
[/quote]
annoin kakkavaipalle nimeksi keijo-annikki. isäni ja äitini nimet. taisin siis toimia väärin? mitä laitan vanhempien vaippahautajaisiin päälle? onko väärin pukea tena koska muistuttaa vaippaa niin paljon? jos koristelen tenan feikkicrockseilla?
[/quote]
minun kakkavaippani nimi on Hilppa-Matti.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:30"]
olen aina tähän ikään asti viettänyt isäni taluttamana syntymäpäivät mäkkärin lastenkutsu-juhlissa pahvikruunu päässä. nyt isä työmatkalla.
mitä teen? kuinka teen pöytävarauksen ja kuinka toimin kun kassa puhuu minulle?
leidi24
[/quote]
Kyllä tuo kaikki voi olla liian vaikeaa yksinään nyt kun snulle on se lobotomiakin tehty :(
tsemppiä!
Siis kauheeta, voiko tää olla tottakaan? Olin siis viettämässä iltaa raskaana olevan kaverini ja hänen bussikuskimiehensä luona. Kaverini ei tietty juonut, minä ja bussikuski vähän otettiin. Sitten menin heidän sohvalleen nukkumaan ja hetken päästä huomasin kuinka bussikuski tuli luokseni ja myi minulle bussilipun. Hän on kova unissakävelijä ja itse olin vähän humalassa! Siis tiedän että tää oli kauhee teko mut pliis älkää moralisoiko! Antakaa neuvoja mitä teen, oonko aamupalapöydässä niinkuin en tietäisi koko jutusta mitään ja lähden vain taksilla kotiin??
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:18"]
Siis kauheeta, voiko tää olla tottakaan? Olin siis viettämässä iltaa raskaana olevan kaverini ja hänen bussikuskimiehensä luona. Kaverini ei tietty juonut, minä ja bussikuski vähän otettiin. Sitten menin heidän sohvalleen nukkumaan ja hetken päästä huomasin kuinka bussikuski tuli luokseni ja myi minulle bussilipun. Hän on kova unissakävelijä ja itse olin vähän humalassa! Siis tiedän että tää oli kauhee teko mut pliis älkää moralisoiko! Antakaa neuvoja mitä teen, oonko aamupalapöydässä niinkuin en tietäisi koko jutusta mitään ja lähden vain taksilla kotiin??
[/quote]
Niin ja siis tää bussilipun myynti johti siis bussilla ajamiseen!!!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:24"] [quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:48"]
ne paperikassit on saatava kuriin! itsekin pelkään niitä!
[/quote]
Meillä kävi sellanen homma, että anoppi antoi lapsenlapselle lahjan paperikassissa, joka oli suljettu keltaisella rusetilla. No senhän nyt tietää mitä se tarkoittaaa. Siellä se nyt nököttää hyllyn päällä kolmatta vuotta. Se kassi siis, ei anoppi.
[/quote]
[/quote]
miten tykkäät koristella tamponisi?
oletko koskaan yllättänyt miestäsi jekulla johon liittyy vaippa?
[/quote] Mies oli vapaapäivänään laittanut ruoan valmiiksi kun tulin kotiin. Syömisen jälkeen mies meni siistimään keittiötä ja mä vaihdoin vauvalle vaipan. Joku puklu siinä sitten tuli ja laskin vaipan hetkeksi lautaselle ja unohdin sen siihen. Mies sen löysi ja yllättyi kyllä muttei iloisesti. Heitti koko astiaston roskiin koska kuulemma oksettaa niiltä lautasilta syöminen, kun se kakkavaippa oli siinä ollut. [/quote]
mitä vikaa kakkavaipassa? olisin itse syönyt siltä lautaselta uudestaan, syönyt sen kakkavaipan ja lautasenkin ja lähtenyt viikoksi menkkaverisenä ilman mitään pesytymistä viikoksi! olisin grillannut miesnyyttejä ruuaksi mökillä! käy kasvis-syöjllekin!
[/quote]
Joo paitsi ettei voi olla kasvissyöjä jos syö miestä. Mies = eläin eli jos syö miestä niin ei voi olla kasvissyöjä. Niin yksinkertaista se on. Ärsyttää kun nämä muka-kasvissyöjät hankaloittavat oikeiden kasvissyöjien elämää sekoittamalla termejä.
olien kerran polttareissa seutulinjan bussissa! kuskilla oli likaiset kalsariT
näin kun naapurinlapsi veti bussilipun alas vessanpöntöstä! teenkö taksliittoon ilmoituksen? laspseni itkee vieläkin
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:25"]
olien kerran polttareissa seutulinjan bussissa! kuskilla oli likaiset kalsariT
[/quote]
Olisit ottanut ne kalsarit ja vienyt miehellesi yllätykseksi romanttisena hotelliviikonloppuna. Ai että teillä olisi varmasti ollut hauskaa kun olisitte yhdessä nauraneet jutulle! Boonusta saisit kun vielä jättäisit ne likaiset kalsarit miehesi lautaselle! Tekisikö mieli syödä siitä lautaselta sen jälkeen?
-himpulamies 29-v.-
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:29"]
Joku provo koska
[/quote]