Tänään bussissa tapahtunutta
Kävimme perheen kanssa bussiretkellä. Seurueeseemme kuului 55-vuotias äitini, 60-vuotias isäni, 30-vuotias mieheni, minä (26v) ja 24-vuotias pikkusiskoni, hänen 25-vuotias miehensä ja heidän 1v2kk lapsensa. Noin kolmikymppinen bussikuski teititteli isääni, äitiäni, miestäni ja sisareni miestä. Otti siis heiltä tilauksen lipusta asiallisesti vastaan. Istuimme siis sisareni kanssa vierekkäin, olemme todella saman näköiset ja tyyliset, meillä on samanlaiset hiukset jne. Ja mitäpä bussikuski meidän kohdalla kysyikään.
"No, mitäs tytöt sitten ottaisi?"
Istuimme koko seurue lasta lukuunottamatta luukku auki. Eihän noin puhuta edes teineille? Siskoni vielä piteli omaa lastansa sylissä. Isäni sitten sanoi että ei taida nämä tytöt ei taida olla vielä valmiita tilaamaan, ja oiskohan meidän mahdollista saada toinen bussikuski!
.
Huh huh!
Vaihdettuamme bussista toiseen , kuski oli miellyttävä, oli kohtelias ja palvelu oli erinomaista, reittikikin oli hyvä. Mutta mistä hitosta näitä kuskeja revitään?
onneksi bussin vaihtojen välillä oli aikaa , että isi ehti viemään minut puskapissalle.
leidi24v
Kommentit (97)
Yritä nyt päättää minkä ikäinen olet? Ylempänä suluissa 26, ja allekirjoituksessa 24?
Taisi tapahtua porvoossa?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:07"]
"tilauksen lipusta"...? Ja millä planeetalla asuitkaan?
[/quote]
se on asiakaspalvelija!!!!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:08"]
Yritä nyt päättää minkä ikäinen olet? Ylempänä suluissa 26, ja allekirjoituksessa 24?
Taisi tapahtua porvoossa?
[/quote]
pahoittelen numeroiden lipsahdusta, olen niin tuohtunut.
eikö asiakaspalvelijan tulisi olla nöyrä?
ilmoitin jo iltasanomiin juttuvinkin ja aion hakea korvauksia!
Tämä on parodia siitä eilisestä ravintola-ketjusta. Täsmälleen samoin kirjoitettu,vaihdettu vain ravintolan tilalle bussi ja tarjoilijan tilalle kuski.
Ootte ihan pimeitä! Kohtelias kuski oli tyytyväinen, kun pääsi eroon nenäkkäästä kööristä. Hyi saatana!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:13"]
Tämä on parodia siitä eilisestä ravintola-ketjusta. Täsmälleen samoin kirjoitettu,vaihdettu vain ravintolan tilalle bussi ja tarjoilijan tilalle kuski.
[/quote]
mistä puhut?
en tiedä miten joku eilinen juttu liittyy asiaan,
mutta olen maksava asiakas ja en siedä sinuttelua!!!!!
aapee
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:14"]
Ootte ihan pimeitä! Kohtelias kuski oli tyytyväinen, kun pääsi eroon nenäkkäästä kööristä. Hyi saatana!
[/quote]
kuskihan on alempaa kastia, ja olisi pitänyt kohdella maksavia asiakkaita (me)
huomattavasti ystävällisemmin !
aapee
Tänään lobotomiassa tapahtunutta
Kävimme perheen kanssa lobotomiassa. Seurueeseemme kuului 55-vuotias äitini, 60-vuotias isäni, 30-vuotias mieheni, minä (26v) ja 24-vuotias pikkusiskoni, hänen 25-vuotias miehensä ja heidän 1v2kk lapsensa. Noin kolmikymppinen lobotomi teititteli isääni, äitiäni, miestäni ja sisareni miestä. Otti siis heiltä tilauksen lipusta asiallisesti vastaan. Istuimme siis sisareni kanssa vierekkäin, olemme todella saman näköiset ja tyyliset, meillä on samanlaiset hiukset jne. Ja mitäpä lobotomi meidän kohdalla kysyikään.
Istuimme koko seurue lasta lukuunottamatta luukku auki. Eihän noin puhuta edes teineille? Siskoni vielä piteli omaa lastansa sylissä. Isäni sitten sanoi että ei taida nämä tytöt ei taida olla vielä valmiita tilaamaan, ja oiskohan meidän mahdollista saada toinen lobotomi.
.
Huh huh!
Vaihdettuamme lobotomista toiseen, lobotomi oli miellyttävä, oli kohtelias ja palvelu oli erinomaista, ja turhasta aivokudoksesta pääsi eroon.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:19"]
Tänään lobotomiassa tapahtunutta
Kävimme perheen kanssa lobotomiassa. Seurueeseemme kuului 55-vuotias äitini, 60-vuotias isäni, 30-vuotias mieheni, minä (26v) ja 24-vuotias pikkusiskoni, hänen 25-vuotias miehensä ja heidän 1v2kk lapsensa. Noin kolmikymppinen lobotomi teititteli isääni, äitiäni, miestäni ja sisareni miestä. Otti siis heiltä tilauksen lipusta asiallisesti vastaan. Istuimme siis sisareni kanssa vierekkäin, olemme todella saman näköiset ja tyyliset, meillä on samanlaiset hiukset jne. Ja mitäpä lobotomi meidän kohdalla kysyikään.
Istuimme koko seurue lasta lukuunottamatta luukku auki. Eihän noin puhuta edes teineille? Siskoni vielä piteli omaa lastansa sylissä. Isäni sitten sanoi että ei taida nämä tytöt ei taida olla vielä valmiita tilaamaan, ja oiskohan meidän mahdollista saada toinen lobotomi.
.
Huh huh!
Vaihdettuamme lobotomista toiseen, lobotomi oli miellyttävä, oli kohtelias ja palvelu oli erinomaista, ja turhasta aivokudoksesta pääsi eroon.
[/quote]
jäittekö kaikki onnelisena lopuksi suu auki?
kirjotatko iltasanomiin juttuvinkin?
ostin omenan alepasta ja kassa ei hymyillyt.
mitä teen?
Noi iät oli liian epämääräisiä. Kuukaudet puuttui. Tähtimerkit olisi myös voinut mainita.
olen aina tähän ikään asti viettänyt isäni taluttamana syntymäpäivät mäkkärin lastenkutsu-juhlissa pahvikruunu päässä. nyt isä työmatkalla.
mitä teen? kuinka teen pöytävarauksen ja kuinka toimin kun kassa puhuu minulle?
leidi24
kyllä on törkeää bussikuskilta!
kai yritätTE saada sille potkut? imettikö siskoNNE samaan aikaan palleroa tätä jumalatonta solvausta kuunnellessaNNE?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:30"]
Noi iät oli liian epämääräisiä. Kuukaudet puuttui. Tähtimerkit olisi myös voinut mainita.
[/quote]
leijona, härkä, kaksonen , härkä , vesimies, skorppari ja wt
[/quote] Jep, ja täällä jo av mammat vauhkona. Tää on hyvä parodia siitä ravintolajutusta.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:43"]
[/quote] Jep, ja täällä jo av mammat vauhkona. Tää on hyvä parodia siitä ravintolajutusta.
[/quote]
en saa siis tukea? voitteko auttaa minua? halaatteko?
olen vieläkin järkyttynyt!!
en tiedä mikä tämä ravintolajuttu on mutta tuollasien bussikuskien ei tulisi ikinä
olla palveluammatissa!
tuolle vauvallekin jäi varmaan traumoja!!!
aapee
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:43"]
[/quote]
en tiedä mikä tämä ravintolajuttu on mutta tuollasien bussikuskien ei tulisi ikinä
olla palveluammatissa!
aapee
[/quote]
kamalaa. jaksuhali. en ymmärrä tuommoisia aspoja.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:05"]
Kävimme perheen kanssa bussiretkellä. Seurueeseemme kuului 55-vuotias äitini, 60-vuotias isäni, 30-vuotias mieheni, minä (26v) ja 24-vuotias pikkusiskoni, hänen 25-vuotias miehensä ja heidän 1v2kk lapsensa. Noin kolmikymppinen bussikuski teititteli isääni, äitiäni, miestäni ja sisareni miestä. Otti siis heiltä tilauksen lipusta asiallisesti vastaan. Istuimme siis sisareni kanssa vierekkäin, olemme todella saman näköiset ja tyyliset, meillä on samanlaiset hiukset jne. Ja mitäpä bussikuski meidän kohdalla kysyikään.
Istuimme koko seurue lasta lukuunottamatta luukku auki. Eihän noin puhuta edes teineille? Siskoni vielä piteli omaa lastansa sylissä. Isäni sitten sanoi että ei taida nämä tytöt ei taida olla vielä valmiita tilaamaan, ja oiskohan meidän mahdollista saada toinen bussikuski!
.
Huh huh!
Vaihdettuamme bussista toiseen , kuski oli miellyttävä, oli kohtelias ja palvelu oli erinomaista, reittikikin oli hyvä. Mutta mistä hitosta näitä kuskeja revitään?
onneksi bussin vaihtojen välillä oli aikaa , että isi ehti viemään minut puskapissalle.
leidi24v
[/quote]
itse olen korkeasti koulutettu ja ei tulisi mielenkään sinutella / tytötellä ,
varsinkaan teinejä!
itse olen bussiyhtiön omistaja ja jos joku kuskini sinuttelisi teiniä,
ottaisin hänet puhutteluun!
tarjoan teineille suolatonta vaihtoehtoa.
olisin tuossa aloittajan tilanteessa konfirmoinut omistajaa huonosta asiakaspalvelusta!!!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:43"]
[/quote]
olla palveluammatissa!
aapee
[/quote]
No niin prinsessa, otahan se herne patjan alta ja nuku kunnon kauneusunet, prinsessojen ei sovi puhua tuolla tavalla.
"tilauksen lipusta"...? Ja millä planeetalla asuitkaan?