Miss Suomi kaunotar esittelee..
..seksikkään farkkupeppunsa!
Mitä mieltä olette Jasmin Lahtisesta?
Itse en pitänyt häntä minään kiertueen aikana, (syynäkö huonot meikkaajat stailaajat muut..?) mutta onhan hän näyttävämpi omissa otoksissaan, seuraten esim hänen instagramia. Ja kroppahan oli koko porukan ykkönen.
http://iltamakasiini.fi/miss-suomesta-tuttu-jasmin-huikeissa-bikinikuvissa-las-vegasissa/#more-13524
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:23"]
Liian korkea perse, ei mun makuun vaikka onkin suht pyöreä 3d-muotoinen.
[/quote]
3d muotoinen tarkoittaa?
[/quote]
tarkoittanee tuota hyvää ulottuvuutta, eli positiivinen asia
Erittäin kaunis nuori nainen, en vain ymmärrä miten on saatu kierueella näyttämään niin erilaiselta, ei yhtään itsensä näköinen. Olen siis törmännyt Jasminiin luonnossa.
Niimpä niin, kaunishan tuo on kuin mikä
haluisin nähä video haastatteluja jasminista omalla stailauksellaan, tai tietty luonnossa törmätä, olisi helpompi lähteä omia mielipiteitä laukomaan. onhan se toki nätti kuvissaan.
mun suosikki oli alusta loppuun:) edelleen seuraan häntä:)
Kasvot eivät ole missille tarpeeksi kauniit. Nenä on varsin ruma, mutta ihan tavallisen nätti on kuitenkin.
Ei ole sitten yhtään minkään näköinen. Ei missikiertueella eikä näissä seiskan kuvissa. Vartalon mallikaan ei miellytä, vaikka ihan timmissä kunnossa näyttää olevan. Ei lainkaan muodokas (hoikkakin voi olla muodokas, muodokkuudella ei tarkoiteta läskiä).
Olenko ainoa jolle tulee mieleen että tyttö itse on laittanut keskustelun alulle ja kommentoi tänne? En hyvällä tahdollakaan usko että herättää näin runsaasti mielipiteitä noin tavallinen tyttö. Instagrammissakaan ei paljoa seuraajia (ottaen huomioon että ollut miss suomi finaalissa) joten kertoo minusta mielenkiinnottomasta persoonasta ja ulkonäöstä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:23"]
Liian korkea perse, ei mun makuun vaikka onkin suht pyöreä 3d-muotoinen.
[/quote]
3d muotoinen tarkoittaa?