Miss Suomi kaunotar esittelee..
..seksikkään farkkupeppunsa!
Mitä mieltä olette Jasmin Lahtisesta?
Itse en pitänyt häntä minään kiertueen aikana, (syynäkö huonot meikkaajat stailaajat muut..?) mutta onhan hän näyttävämpi omissa otoksissaan, seuraten esim hänen instagramia. Ja kroppahan oli koko porukan ykkönen.
http://iltamakasiini.fi/miss-suomesta-tuttu-jasmin-huikeissa-bikinikuvissa-las-vegasissa/#more-13524
Kommentit (52)
mielestäin siskoket hyvin samannäköisiä, molemmilla kroppa parempi kuin naamat. eli veitsen alle vain,
Taas täällä kateelliset haukkuvat. Jos Jasmin olisi ruma, ei häntä olisi kilpailuun otettu. Kaikki kymmenen olivat kauniita, onhan kyseessä missikisa. Kauniimpaa saatte etsiä.
Katsokaa jasminannine ja sisko janetteaniella instagramissa. On siinä edustavat siskokset. Onkohan sisko pyrkimässä kilpailuihin.
Itse äänestin jasminia aikoinaan, oli parhaiten erottuva. Mutta makuasioista ei voi kiistellä:)
Itse taas pidän kasvoista hyvin paljon, on missimäinen kaunotar, mutta kroppa turhan laiha, saisi olla muotoja.. mutta ei kai nuilla misseillä nykypäivänä muotoja haetakkaan.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:55"]
Taas täällä kateelliset haukkuvat. Jos Jasmin olisi ruma, ei häntä olisi kilpailuun otettu. Kaikki kymmenen olivat kauniita, onhan kyseessä missikisa. Kauniimpaa saatte etsiä.
[/quote]
En kyllä sanoisi, että missifinaaliin pääsee vain kauniita ihmisiä. Toki jos ajattelee, että suurin osa ihmisistä on kauniita, niin missitkin ovat sitä, mutta moni missifinalisti on mielestäni ihan tavallisen näköinen.
aika samaan syssyyn menee sofia ruusilan kanssa, huulet ja tissit puuttuu
"jooo siis hyi ihan hirvee!!" ootteko sekaisin vai miten muka saatte hänestä ruman? vaikkei kaunein nainen oliskaan omaan silmään, niin ei mun mielestä tosta silti rumaaa saa, ei hyvää päivää. Onko kauhean reilua täällä haukkua rumaksi, kun tuskin sitä päin naamaakaan sanoisitte
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:55"]
[/quote]
En kyllä sanoisi, että missifinaaliin pääsee vain kauniita ihmisiä. Toki jos ajattelee, että suurin osa ihmisistä on kauniita, niin missitkin ovat sitä, mutta moni missifinalisti on mielestäni ihan tavallisen näköinen.
[/quote]
totta. mutta sitten pitää taas lähteä analysoimaa mikä on tavallinen, ja onko tavallinen kaunista. vaikeita nuo makuasiat. jasmin on monen mielestä ruma, mutta monen mielestä kaunis, niin kuin jokaisesta mallista ajatellaan.
Aika wt-nimet siskoksilla. Ja tyyli.
joo en taas ymmärrä näitä haukkujia, ei tuosta neidistä saa rumaa tekemälläkään. menkää kadulle niin ei siellä montaa tuon tason naista vastaan tule!!!
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:13"]
Aika wt-nimet siskoksilla. Ja tyyli.
[/quote]
Mitä tarkoitat tyylillä? noillahan vasta tyyliä löytyy. ehkä vähän provosoivaa mutta parempi se kuin useiden täällä päin naisten päällä nähdyt.
Onkohan tuo jokin ulkomaalaiseperäis taustainen
Voisin kuviteella jasminin olevan etelä amerikasta
Liian korkea perse, ei mun makuun vaikka onkin suht pyöreä 3d-muotoinen.
Sievä neiti ja luonteva kameran edessä. Toivon hyvää jatkoa hänelle!
Olen nähnyt jasminin luonnossa, kyllä hän perus populäästä erottuu positiivisesti.
ja omat instagram kuvat muistuttaa enemmän häntä itseään kuin kiertue viralliset kuvat.