Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten te muut pitkäpaksutukkaiset saatte nukuttua?

Vierailija
03.07.2014 |

Minulla on suomalaiseksi erittäin paksut ja tuuheat hiukset ja nyt viimeinkin kasvatusprojektin myötä myös pitkät. Menee hermot öisin kun tukka on tiellä, kuuma tai ponnari kiristää. Onko muilla tätä ongelmaa? Miten nämä laittas jotta sais nukuttua rauhassa? Leikata en halua, ovat muuten niin helppohoitoiset ja kauniit. Lyhyellä leikkauksella hiukseni olivat aina pystyssä ja kampaajalla piti käydä todella usein..

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä nuttura päälaelle tai letti?

Vierailija
2/27 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letti tai nuttura päälaelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidin auki, kun mulla oli pitkä tukka. Kun hiukset pääsevät liikkumaan vapaasti, ei tule sellaista hikifiilistä.

Vierailija
4/27 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan löysähköksi letiksi päälaelle tai pyöräytän solmuksi päälaelle isolla, paksulla ja pehmeällä froteelenkillä. Ei voi nukkua tukka auki, tulee kuuma ja pyörin sen verran että pää on sitten sinne tukan sisään pyöriteltynä ja ei saa happea :D.

Vierailija
5/27 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yleensä löysä ponnari

Vierailija
6/27 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan sellasen pikkumyy -nutturan. En kestä ollenkaan jos tukka on naamalla tai kaulan ympärillä öisin. 

Vierailija
7/27 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan hiukset vaan ylös tyynyn yläosiin, pois kasvojen tieltä, hiukset siis auki.

Vierailija
8/27 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans löysä pikku myy, ei kiristä eikä purista

Vierailija
9/27 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on pestä tukka liian myöhään illalla. Inhottavaa herätä tukka, niska, päänahka ja tyyny märkänä.

Mä nukun hiukset auki yleensä. Jos aamulla tulee olemaan kiire, enkä ehtisi mitään tunnin  hiustenselvittelyoperaatiota, niin sitten laitan löysähkön letin yöksi.

Vierailija
10/27 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumyytä suosin minäkin, ei hiosta eikä ahdista. Päivisin se on myös kelpo kampaus että niskassa ei ole karvalakkifiilis :)

Vierailija
11/27 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudun menemään tukka märkänä nukkumaan, laitan tyynyn päälle pehmeän villapaidan yöksi.

Vierailija
12/27 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään hiukset löyhäksi nutturaksi korkealle päälaelle. Ei sen tarvitse olla kireä. Toisnaan levitän avoimet hiukset vain viuhkaksi tyynyn taakse ja kun käännän kylkeä, huiskaisen ne uudelleen unissani kauemmaksi ihosta.

43v

Vierailija
13/27 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:07"]

Jos joudun menemään tukka märkänä nukkumaan, laitan tyynyn päälle pehmeän villapaidan yöksi.

[/quote]

Mä kiedon villaisen hartiahuivin pään ympäri :)

Vierailija
14/27 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa yömyssy. Niin kuin esim pieni talo preerialla ohjelmassa. Ymmärrän että ahdistaa minulla on nyt vasta puolipitkät ja tekisi mieli repiä ne irti yöllä.

Vierailija
15/27 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen yleensä löysän sykerön päälaelle. Kiinnitystapaa ja -kohtaa vaihtelemalla tuolla yökampaksella saa kivasti nostetta tyveen tai esimerkiksi isot laineet. Löysä palmikko toimii myös, mutta en erityisesti pidä sen jättämästä kiharasta. Välillä nukun myös hiukset auki, ne vain pitää asetella hyvin kun menee sänkyyn. Joskus herää sitten siihen että meinaa kuristua tukkaansa tai mies nukkuu tukan päällä... :D

Kannattaa vaihdella kiinnityskohtaa jos pitää tukkaa paljon kiinni, tiukka ponnari aina samassa paikassa kuluttaa päällimmäisiä hiuksia.

Vierailija
16/27 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käyn nukkumaan, vedän aina hiukset pään päälle tyynylle.

Vierailija
17/27 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nuttura korkealle päälaelle.

Vierailija
18/27 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko nuttura ihan ylös keskelle päätä tai sitten kaksi lettiä sivuille. En voi laittaa vain yhtä lettiä, koska siitä tulee niska kipeäksi.

Vierailija
19/27 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuttura pään päälle tai kaksi lettiä. Hiukset yltää lähes polviin, eli tukka auki ei voi nukkua

Vierailija
20/27 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan vakio, että pesen hiukset illalla. Annan puoliksi kuivua, laitan vähän vaahtoa ja kietaisen löysähkölle nutturalle päälaelle. Aamulla on kiharat, joita pöyhin käsin auki ja suihkautan lakkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän