miten te muut pitkäpaksutukkaiset saatte nukuttua?
Minulla on suomalaiseksi erittäin paksut ja tuuheat hiukset ja nyt viimeinkin kasvatusprojektin myötä myös pitkät. Menee hermot öisin kun tukka on tiellä, kuuma tai ponnari kiristää. Onko muilla tätä ongelmaa? Miten nämä laittas jotta sais nukuttua rauhassa? Leikata en halua, ovat muuten niin helppohoitoiset ja kauniit. Lyhyellä leikkauksella hiukseni olivat aina pystyssä ja kampaajalla piti käydä todella usein..
Kommentit (27)
Mulla on usein letti. Tosin ihan sen takia etteivät hiukset ole kauhea takkupesä aamulla.
Mulla on niin paksut, piikkisuorat, liukkaat ja raskaat hiukset, etten voi laittaa ylös nutturaa. Laitan nutturan niskaan. En voi pitää ponnaria, koska pyörin niin, että kuristuisin hiuksiini.
Mulla on paksut peppuun asti ylettyvät hiukset. Olen aina pitänyt öisin letillä, niin ihanaa harjata aamulla hiukset, jotka ovat jo valmiiksi suorat :) En pystyisi nukkumaan hiukset auki - sehän olisi ihan takkuhelvettiä aamulla.
Hiukset auki ja "ylös" ettei liimaannu kasvoihin.
Mulla kans hiukset niin paksut ettei nutturat onnistu. Mutta jos auki niin tyynyn yli heitän , aika hyvin siellä pysyvät ja monesti letti sivulla ei takana.sivuletin voi myös nakata tyynyn yli jos tykkää kyljelleen nukkua niinku minä. Ja pesen illalla. Ja onneksi mulla ei oo takkuja! Ei kai sitä jaksais näin pitkiä hiuksia jos takkupesä olis..
Mulla on hiukset auki, mutta vähänkö haluan sellaisen yömyssyn! Nyt vasta tajusin mikä idea niissä on. :D
Joko letille tai vapaana. Hiukset nyt alaselälle ulottuvat. Harvemmin ne yöllä häiritsevät. Olen kai tottunut kun on aina ollut pitkä tukka.
Yleensä ne enempi vapaana on tiellä autoon istuessa, kun niitä saa kiskoa selän ja penkin välistä pois ja pukiessa ym, kun niitä saa kiskoa vaatteiden alta.