Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1v3kk RÄÄKYY koko ajan,mitä teen väärin? :(

Vierailija
03.07.2014 |

Raivostuu jatkuvasti jostain,saattaa pomppia tasajalkaa ja rääkyä 15min,ihan siis uskomattomia raivokohtauksia tai mitä lie! Varmaan pari tuntia päivästä menee tuohon ihme kitinään ja raivoamiseen..Olen itse rauhallinen tyyppi joten en tajua miksi lapsi on tuollainen? Ilmeisestikin teen jotain pahasti väärin..

Lapsi nukkuu hyvin ja syö hyvin ja muutenkin kaikki perusasiat on kunnossa ja siksi nimenomaan ihmettelenkin tätä tosi paljon.Kaikkeni oon yrittänyt ja silti minkäänlaista tyytyväisyyttä ei ole havaittavissa :(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuollaisia hoitolapsia ja myös oma kuopus oli hirveä huutaja. Eipä siihen juuri mikään muu auta kuin aika. 

Vierailija
22/27 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi kasvattaa ne kakarat paremmin. Terveisin naapuri, jonka kakara huuta koko helvetin ajan. Harkitaan jo puolivakavissamme muuttoa tuon rääkymisen takia.

Siis muutat pois oman lapsesi luota :0 ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä saman ikäinen poika, aivan järkyttävää kiljumista päivästä toiseen, kestänyt nyt ainakin kuukauden. Oli tossa pari kolme kuukautta sitten samantapainen vaihe, mutta oli enemmänkin huutokiljumista. Tämä nykyinen on niin kauheeta kiljumista että tuntuu ihan päässä, korvissa. Joudun käyttää kotona korvatulppia koska korvani tinnittävät entisestään pahemmin. Eikä meillä edes ole aina kiinni siitä että haluaisi saada jonkun tahdon läpi, vaan ihan muutenkin kiljuu. Päivässä noin 3h yhteensä jos kaikki lasketaan yhteen. On ollut muutenkin tosi vaikea, heittäytyy ihan rautakangeksi jos pitäisi vaippa vaihtaa, mennä pesulle.. mutta nyt tekee sitäkin että vaunuissa ei pysy sen aikaa että saisi narut kiinni, vaan kääntyy ja pyrkii maahan sieltä ja tämä jatkuu n. 10min kiljumisen ja itkupotkuraivarien kanssa.. no eipä noi muut mitään mutta toi kiljuminen on ihan todellinen vaiva kyllä. Nyt näin kauhealla helteellä on pakko pitää ovea ja ikkunaa välillä edes auki, mut eihän täällä uskalla pitää ollenkaan auki kun niin hirvee kiljuminen koko ajan ja naapurit varmaan ihmettelee 😥 korvatulppiakaan en voi ulkona käyttää, tämä alkaa oikeasti ottaa hermoille ja olen tosi väsynyt. Mitä tälle voisi tehdä, ihan todellisia vinkkejä kaipasin, eikä mitään kasvatuksen puute soopaa mitä AP:lle täällä laitettu, tiedän että olen kaiken tehnyt niin hyvin kun voin ja vielä yksin. Kiitos etukäteen

Millainen oli raskaus, synnytys, ja ensimmäiset kuukaudet syntymän jälkeen?

Vierailija
24/27 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä saman ikäinen poika, aivan järkyttävää kiljumista päivästä toiseen, kestänyt nyt ainakin kuukauden. Oli tossa pari kolme kuukautta sitten samantapainen vaihe, mutta oli enemmänkin huutokiljumista. Tämä nykyinen on niin kauheeta kiljumista että tuntuu ihan päässä, korvissa. Joudun käyttää kotona korvatulppia koska korvani tinnittävät entisestään pahemmin. Eikä meillä edes ole aina kiinni siitä että haluaisi saada jonkun tahdon läpi, vaan ihan muutenkin kiljuu. Päivässä noin 3h yhteensä jos kaikki lasketaan yhteen. On ollut muutenkin tosi vaikea, heittäytyy ihan rautakangeksi jos pitäisi vaippa vaihtaa, mennä pesulle.. mutta nyt tekee sitäkin että vaunuissa ei pysy sen aikaa että saisi narut kiinni, vaan kääntyy ja pyrkii maahan sieltä ja tämä jatkuu n. 10min kiljumisen ja itkupotkuraivarien kanssa.. no eipä noi muut mitään mutta toi kiljuminen on ihan todellinen vaiva kyllä. Nyt näin kauhealla helteellä on pakko pitää ovea ja ikkunaa välillä edes auki, mut eihän täällä uskalla pitää ollenkaan auki kun niin hirvee kiljuminen koko ajan ja naapurit varmaan ihmettelee 😥 korvatulppiakaan en voi ulkona käyttää, tämä alkaa oikeasti ottaa hermoille ja olen tosi väsynyt. Mitä tälle voisi tehdä, ihan todellisia vinkkejä kaipasin, eikä mitään kasvatuksen puute soopaa mitä AP:lle täällä laitettu, tiedän että olen kaiken tehnyt niin hyvin kun voin ja vielä yksin. Kiitos etukäteen

Ikävä kuulla. Onko hänellä ollut viimeisen puolen vuoden aikana jokin infektio (tai onko saanut rokotteita)? Infektioista joskus seuraa, äärimmäisen harvoin tosin, sellain ilmiö kuin PANDAS.

Et oikein muuta voi, kuin lääkärin avulla sulkea pois fyysiset syyt, ja ennenkaikkea: tehdä kaikkesi osoittaaksesi lapselle, että hänen halunsa ovat sinulle maailman tärkein asia.

Vierailija
25/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ilmiöllä nimi?

Vierailija
26/27 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on 2. koliikki. Joskin koko nimi koliikki on typerä, voisi yhtä hyvin olla sapetus.

Vierailija
27/27 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenlapsi on myös tuollainen vanhempiensa hermoja koetteleva huutaja. Vanhempansa ihmettelevät kovasti, miten lapsi leikkii niin rauhallisesti kun mummi on paikalla. Johtuu siitä että en istu puhelin kourassa, en katso televisiota tai lue, vaan asetun lapsen kanssa lattialle leikkimään. Lapsi keskittyy leikkiin ja alkaa itkeä vasta kun on jotain muuta tarvetta; nälkä, jano, märkä vaippa, väsymys tai KUUMA näillä helteillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi