täytän huomenna 45v
ahdistaa ihan hirveästi tämä ikääntyminen.
Onkohan tällä palstalla enää edes mun ikäistä porukkaa?
Nyt ikä lähempänä viittä- kuin neljääkymppiä :(
Kommentit (30)
"täytän huomenna 45v"
PALJON ONNEA AP:lle!!!!
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:16"]
Mä täytän huomenna 31 :( suunta tästä vain alas päin?
[/quote]Paranee vaan :) t:9
Hei! Täytän myös 45 mutta vasta ylihuomenna.:-) Eikä vielä yhtään harmaata (tai sitten on näkö huonontunut tosi rajusti...)
Olette etuoikeutettuja ihanat naiset, että saatte kokea elämää vielä 45-vuotiaana.. :)
Kaikki eivät saa.
Mä olen 54 eikä ole vielä mitään ikäkriisejä ollut. Nuorin lapsista täyttää huomenna 12.
Onnittelut, kovin olet vielä nuori. Viiden vuoden päästä vasta täytät 50 vuotta ja sekin täytetään nykyään yhä nuorempana ja nuorempana :)
Yli viisikymppisestä saa sitten olla ihan rauhassaan sen ikäinen kuin on, nauttia elämästä, keskittyä töihin, harrastuksiin tai vaikka parisuhteeseen. Pelkkää hyvää siis odotettavissa!
Onnea ap! itse olen 48v ja ei ole ollut koskaan ikäkriisiä. Tää on hyvä ikä. Ihmettelen vain, miten "vanhoilla" on noin nuoria lapsia. Meillä lapset 22 ja 24 ja pari lastenlastakin jo:) ollaan saatu nauttia uudesta nuoruudesta jo kauan. Toooosi ihanaa!
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:57"]
Onnea ap! itse olen 48v ja ei ole ollut koskaan ikäkriisiä. Tää on hyvä ikä. Ihmettelen vain, miten "vanhoilla" on noin nuoria lapsia. Meillä lapset 22 ja 24 ja pari lastenlastakin jo:) ollaan saatu nauttia uudesta nuoruudesta jo kauan. Toooosi ihanaa!
[/quote]Sun iässä mun vanhin on 24 v ja nuorin 7 v. T:9
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:40"]
ahdistaa ihan hirveästi tämä ikääntyminen.
Onkohan tällä palstalla enää edes mun ikäistä porukkaa?
Nyt ikä lähempänä viittä- kuin neljääkymppiä :(
[/quote]
Täytän tänä vuonna 49 eikä koskaan ole mennyt näin hyvin! Tykkään kauheasti olla viisikymppinen. Johtuu varmaan siitä, että en ole koskaan ollut kaunis, niin ei tarvitse murehtia kauneuden katoamista. :)
Kokeilkaa sitä Nu Skin, löytyy googlaamalla. Mulle ainakin auttaa juuri siihen kasvojen kohottamiseen. On tosin aika hintavaa, mutta sitten ei tarvitse käydä kosmetologilla.
Minutkin mies jätti, mutta siitä toivottuani elämä vain paranee. Ja nyt niitä miehiä olisi tulossa vino pino, mutta nyt olen tarkempi ja valikoin rauhassa. Tällä kertaa arvomaailma pitäisi olla samanlainen. Siis deittailen ja kuntoilen. Ihan kivaa!