Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole nähnyt minua viikkoon

Vierailija
01.07.2021 |

Kuulema kiirettä ollut. Sanoin että itse haluaisin sellaisen suhteen, missä nähdään useammin, ja että jos oikeasti välittäisi niin vietettäisiin aikaa useammin. Mies vaan hermostui että joo, minun kanssa pitäisi olla kokoajan eikä muuta saisi tehdä. En tietenkään sitä tarkoita, mutta oltiin aiemminkin puhuttu esim. että käytäisiin mökillä, mutta ei mies ole minua nähnyt nyt ollenkaan.. Viimeksi lauantaina nähtiin illalla.

Ja ei siis yleensäkään nähdä joka päivä, en tosiaankaan vaadi että oltaisiin 24/7.. Tuntuu että mies ei vaan ota minua huomioon ollenkaan ja ärtyy, kun kerron miltä minusta tuntuu (eli että ei ole tosissaan eikä välitä jne).

Onko vika minussa, pitäisikö olla vaan ihan hiljaa ja antaa miehen elää omaa elämäänsä enkä "valita" enää? Tosin en nää sitten järkeä ollakaan olevinaan yhdessä, jos nähdään vaan n. kerran viikkoon, eikä viestejäkään aukaise kuin kerran päivään. Olenko hirveä akka tässä itse, vaadinko liikaa?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä. Viesteissä jankataan "et sä oikeesti rakasta mua" "sä et oo tosissas mun kanssa" eikä vaan hyväksytä sitä tosiasiaa, että mies ei halua. Kärtetään vaan rakkaudentunnustuksia ja lupauksia, jotka mies sitten kuitenkin rikkoo. Mutta sen sijaan että nainen ymmärtäis yskän, se laitteleekin taas viestiä "jos sä rakastaisit mua oikeesti niin sä tulisit" ja niin edelleen. Mies vakuuttelee ja nauraa senhetkisen treffikumppaninsa tai kaverinsa kanssa.

Ootko sä AP muuten sama, joka taannoin kertoi tällaisia viestejä lähettelevänsä miehelle, joka oli jossain eikä vastannut?

Taisi olla, kun keskustelu tyssäsi siihen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän