Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole nähnyt minua viikkoon

Vierailija
01.07.2021 |

Kuulema kiirettä ollut. Sanoin että itse haluaisin sellaisen suhteen, missä nähdään useammin, ja että jos oikeasti välittäisi niin vietettäisiin aikaa useammin. Mies vaan hermostui että joo, minun kanssa pitäisi olla kokoajan eikä muuta saisi tehdä. En tietenkään sitä tarkoita, mutta oltiin aiemminkin puhuttu esim. että käytäisiin mökillä, mutta ei mies ole minua nähnyt nyt ollenkaan.. Viimeksi lauantaina nähtiin illalla.

Ja ei siis yleensäkään nähdä joka päivä, en tosiaankaan vaadi että oltaisiin 24/7.. Tuntuu että mies ei vaan ota minua huomioon ollenkaan ja ärtyy, kun kerron miltä minusta tuntuu (eli että ei ole tosissaan eikä välitä jne).

Onko vika minussa, pitäisikö olla vaan ihan hiljaa ja antaa miehen elää omaa elämäänsä enkä "valita" enää? Tosin en nää sitten järkeä ollakaan olevinaan yhdessä, jos nähdään vaan n. kerran viikkoon, eikä viestejäkään aukaise kuin kerran päivään. Olenko hirveä akka tässä itse, vaadinko liikaa?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle sanon että taitaa miehellä olla uusi katsottuna paikallesi. Jos ette edes juhannusta olleet yhdessä niin pitäisi hälytyskellojen kilkattaa ja lujaa.

Miksi roikkua epämukavassa suhteessa jos ei ole samanlaista näkemystä miten suhteessa toimitaan. Parisuhteessa ei pidä joutua kerjäämään toisen seuraa, on luonnollista haluta olla kumppaninsa kanssa.

Mies on täyttänyt kalenterinsa kiinnostavimmilla asioilla kuin sinä, avaa silmäsi.

Vierailija
22/41 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea tilanne. Itse koin tutustumisaikana ahdistavaksi, kun mies olisi halunnut "riistää" kaikki viikonloppuni ja vapaa-aikani. Alkoi ahdistaa todella. Lisäksi hän syyllisti siitä, kun halusin syventyä töihini. Lopulta hän jätti minut.

Tapauksia ei voi verrata. Aloittajalla ei ole enää tutustumisvaihe meneillään, ovat olleet yhdessä jo 3 vuotta. Mies ilmeisesti kyllästynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis perjantainakin, eli juhannuksena, oltiin puhuttu että mennään käymään mökillä. Mies sitten vaan yhtäkkiä ilmoitti, että päivällä näkee sukulaisiaan ja voidaan sitten nähdä. Mutta miehestä ei sitten kuulunut koko päivänä, ei vastannut puheluihin jne. Seuraavana päivänä soitti ja sanoi että oli illalla ollut näkemässä sukulaista, ketä ei ole varmaan pariin vuoteen nähnyt, ja siellä oli häslinkiä kun kaikki kännissä, niin ei siksi vastannut minulle..

No tästä kun loukkaannuin, niin mies pyysi kyllä anteeksi mutta silti jankkasi taas, että hän ei saisi muka muuta tehdä kuin olla kanssani.. no oli hän sitten lauantaina sentään minun kanssa.

- Ap

Hiukan haistan nyt palaneen käryä.

Juhannuksena oli tarkoitus olla yhdessä ja tavallaan varasikin sinut lupailemalla. No, tietysti siksi, että hätätilassa olisi voinut tulla luoksesi jos suunnitelma B ei toimi.

Ja siksikin, että sai sinut pysymään kotona, ettet vaan lähde yksin minnekään.

Sitten muut ihmiset ohittivat sinut ja miehestä ei koko päivänä eikä iltana kuulunut mitään. Seuraavana päivänä mies selitti huonon selityksen.

Vaikka olisi ollut sukulaisten kanssa olisi jossain välissä ehtinyt vastata. Ylipäätään oli erittäin epäkohteliasta ja huonoa käytöstä jättää sinut odottelemaan miehen tuloa.

Olisi mielenkiintoista tietää mitä nämä " sukulaiset" olivat.

Vai oliko tosiaan huono selitys jollekin muulle toiminnalle.

Joka tapauksessa, sinä olet nyt se, joka välittää enemmän. Miehen puheet ja teot ovat ristiriidassa. Jos on tosissaan ei käyttäydy noin välinpitämättömästi toista kohtaan.

Pitää sinua varalla, voi olla kanssasi kun ei ole muuta tekemistä tai ihmistä pramilla.

Mutta muut ohittavat sinut.

Vierailija
24/41 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
25/41 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea tilanne. Itse koin tutustumisaikana ahdistavaksi, kun mies olisi halunnut "riistää" kaikki viikonloppuni ja vapaa-aikani. Alkoi ahdistaa todella. Lisäksi hän syyllisti siitä, kun halusin syventyä töihini. Lopulta hän jätti minut.

Tapauksia ei voi verrata. Aloittajalla ei ole enää tutustumisvaihe meneillään, ovat olleet yhdessä jo 3 vuotta. Mies ilmeisesti kyllästynyt.

Kieltämättä mahdollista, että on toinen nainen jo katsottuna.

Vierailija
26/41 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla seitsemän vuoden jälkeen vähän vastaava tilanne. Asutaan eri osoitteissa, mutta ollaan nähty useita kertoja viikossa monta tuntia kerrallaan. Olemme soitelleet ja viestitelleet runsaasti, juttu on aina luistanut ja huumorintaju on samanlainen. On ulkoiltu, käyty konserteissa ja ravintoloissa. On ollut monipuolista seksiä, olen laittanut hyvää ruokaa. Mies on minua 16v vanhempi, itse olen hoikka ja liikunnallinen 45v nainen.

Yhtäkkiä hän sanoi että on minun kanssa kuin eläin ansalangassa, että haluaisi muutakin kuin minun seuraani. Sanomiseni ja tekemiseni alkoivat ärsyttää, käynnit harvenivat kahteen puolen tunnin seksisessioon viikossa. Osaatte varmaan arvata, mitä minulle lopulta selvisi. Harrastaa seksiä minun kanssa, mutta kaikkea muuta minua hieman nuoremman, naimisissa olevan työkaverin kanssa. Naisen puoliso ei tiedä enkä saa kertoa kun on mustasukkaista lajia. Tapailevat toisinaan, viestittelevät ja soittelevat usein. Silloinkin viestitellään kun mies on luonani.

Olen miettinyt, että onko heillä enemmän yhteistä kun ovat akateemisia ja minä lähihoitaja.

Sori pitkä tarina mutta haluan vain lohduttaa, että kohtalotovereita on. Tässä ketjussa on hyviä neuvoja, ap. Ehkä meidän pitäisi nostaa leuka pystyyn, löytää arvomme ja toimia sen mukaan. Tsemppiä sinulle :)

Miksi et ole lähtenyt?

Vierailija
27/41 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöksen perusteella peluri, hankkiudu eroon

Vierailija
28/41 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko yllätyksenä että et välttämättä ollutkaan heti miehen elämän keskipiste ja elämän tarkotus

Vierailija
29/41 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko yllätyksenä että et välttämättä ollutkaan heti miehen elämän keskipiste ja elämän tarkotus

No pari ekaa vuotta meni ihan hyvin, toki silloinkin jo oli tuollaisia lupauksen rikkomisia, ehkä vähän vähemmän ja en silloin edes ymmärtänyt loukkaantua kun oli siinä huumassa vaaleanpunaiset lasit silmillä.

Puolitoista vuotta sitten tuli "kriisi" kun turhauduin niin paljon, kun mies ei ollut viikkoon nähnyt minua, ja lähtikin juomaan vaikka oli luvannut olla minun kanssa. Suutuspäissäni sanoin että tämä oli sitten tässä. Eli erottiin, palattiin kuitenkin yhteen muutaman kuukauden päästä.

Mies muistuttaa minua tuosta vieläkin, eilenkin sanoi että "jätit minut silloinkin vaan siksi, kun lähdin kaverin kanssa juomaan". Ei nää itsessään vikaa, että olin turhautunut siihen kun rikkoi lupauksia jatkuvasti. Kysyin eilen, onko katkera siitä vielä kun silloin jätin, niin vastasi vaan "en todellakaan, lähdinhän silloinkin vaan ryyppäämään vaikka sanoit että tämä on tässä jos nyt menet".

Sanoin miehelle, että hän on muuttunut hirveästi siitä mitä pari vuotta sitten oli (ei ollut näin välinpitämätön, halusi aina sopia kinat ja sanoi että ei halua menettää minua, nähtiin lähes päivittäin jne). Mies sitten tokaisi että "niimpä, sinäkin olet muuttunut hirveästi". Viitaten ilmeisesti tähän, kun en usko hänen olevan tosissaan, loukkaannun kun rikkoo lupauksia eikä vietä aikaa kanssani jne..

Okei olipas sekavaa tekstiä, mutta ehkä joku ymmärsi jotain.

- Ap

Vierailija
30/41 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä sä saat tästä suhteesta? Emotionaalisesti? Ei se, että mies käy kerran viikkoon panemassa sua, ole mikään ihmissuhde. Se on helppoa hyväksikäyttöä, koska sä suostut siihen.

Laita nyt ensi alkuun sen numero blokkiin. Soittele sit vaikka kavereillesi ja keksi itsellesi heinäkuuksi jotain kivaa tekemistä. 

Vierailija
31/41 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä sä saat tästä suhteesta? Emotionaalisesti? Ei se, että mies käy kerran viikkoon panemassa sua, ole mikään ihmissuhde. Se on helppoa hyväksikäyttöä, koska sä suostut siihen.

Laita nyt ensi alkuun sen numero blokkiin. Soittele sit vaikka kavereillesi ja keksi itsellesi heinäkuuksi jotain kivaa tekemistä. 

No ei me panna joka kerta, mut ei kyllä juuri muuta tehdäkkään kun ollaan jommankumman luona ja katsotaan sarjoja. Kai vaan jotenkin mietin että jos mies onkin tosissaan, niin pilaanko itse kaiken sillä kun sanon hänelle kokoajan että ei hän selvästi välitä jne, ja että menetänkö tässä parisuhteen ja miehen joka halusikin olla kanssani mutta on vaan oikeasti kiireinen.

- Ap

Vierailija
32/41 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ehkä sun nyt kannattaisi lopettaa rivien välistä lukemisen yrittäminen ja lukea suoraan sitä riviä, jolla lukee, että mies ei ole enää sitoutunut suhun. Se ei vaan osaa tai jostain oudosta syystä halua olla aloitteellinen eroamaan.

Kuten joku jo totesikin, parisuhteessa ei pidä joutua anelemaan toiselta aikaa ja huomiota. Rakastava ihminen haluaa antaa sitä ihan itse. 

Ja jos teidän suhde on panemisen lisäksi pelkkää telkkarin katsomista niin morjens. Tää ei tule muuksi muuttumaan. Sä olet sillä pelkkä hyödyke. Lähde kävelemään.

T: se, joka kysyi, mitä saat tästä emotionaalisesti

Vierailija
33/41 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et rakastanut häntä todella. Hyvä että mieskin tajusi sen. Rakastunut ihminen haluaa olla yhdessä kumppaninsa kanssa aina, kun mahdollista. Ja haluaa soitella ja viestitellä usein, sekä ehdottaa yhteistä tekemistä ja suunnittelee tulevaisuutta.

Minä olen täsmälleen samassa tilanteessa, kuin ap. Olen seurustellut kolmesti ja aina on sama tilanne, että mies ei arvosta eikä rakasta minua tarpeeksi. Ja aina olen tullut jätetyksi, vaikka joka päivä annan rakkautta ja hellyyttä, sekä tahdon tehdä kaikkeni jotta meillä olisi ihanaa yhdessä.

Vierailija
34/41 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pari ekaa vuotta meni ihan hyvin, toki silloinkin jo oli tuollaisia lupauksen rikkomisia, ehkä vähän vähemmän ja en silloin edes ymmärtänyt loukkaantua kun oli siinä huumassa vaaleanpunaiset lasit silmillä.

Puolitoista vuotta sitten tuli "kriisi" kun turhauduin niin paljon, kun mies ei ollut viikkoon nähnyt minua, ja lähtikin juomaan vaikka oli luvannut olla minun kanssa. Suutuspäissäni sanoin että tämä oli sitten tässä. Eli erottiin, palattiin kuitenkin yhteen muutaman kuukauden päästä.

Mies muistuttaa minua tuosta vieläkin, eilenkin sanoi että "jätit minut silloinkin vaan siksi, kun lähdin kaverin kanssa juomaan". Ei nää itsessään vikaa, että olin turhautunut siihen kun rikkoi lupauksia jatkuvasti. Kysyin eilen, onko katkera siitä vielä kun silloin jätin, niin vastasi vaan "en todellakaan, lähdinhän silloinkin vaan ryyppäämään vaikka sanoit että tämä on tässä jos nyt menet".

Sanoin miehelle, että hän on muuttunut hirveästi siitä mitä pari vuotta sitten oli (ei ollut näin välinpitämätön, halusi aina sopia kinat ja sanoi että ei halua menettää minua, nähtiin lähes päivittäin jne). Mies sitten tokaisi että "niimpä, sinäkin olet muuttunut hirveästi". Viitaten ilmeisesti tähän, kun en usko hänen olevan tosissaan, loukkaannun kun rikkoo lupauksia eikä vietä aikaa kanssani jne..

Okei olipas sekavaa tekstiä, mutta ehkä joku ymmärsi jotain.

- Ap

Herran pieksut nainen! Etkö jo näe itsekin miten alennat itsesi tuollaisen sekundamiehen kanssa huseeratessa? Pelkäätkö noin hirveästi olla yksin?

Tuossa vaiheessa olisi terveellistä kasvattaa selkäranka ja jättää mies kylmästi. Estää sen puhelimessa ja somessa kokonaan ja kieltäytyä olemasta missään tekemisissä. Ei tuollaiseen käytökseen ole mitään selitystä jonka kuultuaan se pitäisi antaa anteeksi. Laatunaiselle tuollainen mies ei kelpaa alkuunkaan, ja mies kyllä tietää sen. Se että roikut miehessä ja voliset ja yrität keskustella asioista (i.e siitä että äijä on mulkvisti) kertoo miehelle että et itsekään usko kelpaavasi kunnon miehelle ja että hän voi kohdella sinua niin huonosti ja halveksivasti kuin vain huvittaa.

Teit oikein kun annoit äijälle onnenpotkun persauksiin silloin pari vuotta sitten. Suurin virheesi taas oli että palasit sen kanssa yhteen. Nyt se tietää että siedät siltä mitä tahansa.

Koeta nyt kerrankin olla oman itsesi paras ystävä ja jätä tuo turhake kokonaan. 

Vierailija
35/41 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole vastannut puheluuni eikä viesteihin koko vuorokautena. Nyt on siis selvä juttu että ei ole tosissaan eikä olla yhdessä. Pakko yrittää päästä jotenkin yli ja lopettaa yhteydenpito mieheen.

- Ap

Vierailija
36/41 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta luulisi olevan helppoa päästä yli. Kun ette edes vietä tuon enempää aikaa yhdessä, sekin on sarjojen katselua. Tuskin juttelette oikeastaan mitään keskenänne.

Emotionaalisesti ette ole yhdessä nytkään.

Mies ei pidä lupauksiaan ja tekee mitä tahansa mieluummin kuin on sinun kanssasi.

Edes ilmoittamatta sinulle tuleeko vai ei vaan jättää odottamaan epätietoisuuteen.

Ymmärrän, että olet tavallaan tottunut mieheen. Että tulee edes joskus.

Mutta parempi olla vapaasti yksin kuin odotella miestä tai hänen yhteydenottojaan.

Tuo on todella kuluttavaa ja vie itsetunnon kokonaan.

Vierailija
37/41 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että suhteen alussa on ihantumisvaihe, jossa mies on suloisimmillaan, kun hormonit hyrrää. Eli homma ei tästä parane, ainostaan laimenee. Mieti onko tämä sitä mitä haluat nyt tai pitkässä juoksussa.

Vierailija
38/41 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota minut. En ole ollut töissä vuosiin, joitakin pillereitä napostelen mutta suurinpiirtein olen näkösällä.

Vierailija
39/41 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä. Viesteissä jankataan "et sä oikeesti rakasta mua" "sä et oo tosissas mun kanssa" eikä vaan hyväksytä sitä tosiasiaa, että mies ei halua. Kärtetään vaan rakkaudentunnustuksia ja lupauksia, jotka mies sitten kuitenkin rikkoo. Mutta sen sijaan että nainen ymmärtäis yskän, se laitteleekin taas viestiä "jos sä rakastaisit mua oikeesti niin sä tulisit" ja niin edelleen. Mies vakuuttelee ja nauraa senhetkisen treffikumppaninsa tai kaverinsa kanssa.

Vierailija
40/41 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä. Viesteissä jankataan "et sä oikeesti rakasta mua" "sä et oo tosissas mun kanssa" eikä vaan hyväksytä sitä tosiasiaa, että mies ei halua. Kärtetään vaan rakkaudentunnustuksia ja lupauksia, jotka mies sitten kuitenkin rikkoo. Mutta sen sijaan että nainen ymmärtäis yskän, se laitteleekin taas viestiä "jos sä rakastaisit mua oikeesti niin sä tulisit" ja niin edelleen. Mies vakuuttelee ja nauraa senhetkisen treffikumppaninsa tai kaverinsa kanssa.

Ootko sä AP muuten sama, joka taannoin kertoi tällaisia viestejä lähettelevänsä miehelle, joka oli jossain eikä vastannut?