Hei yläkerran lapsiperhe!!
Haluaisin muistuttaa, että asutte kerrostalossa ja kerrostalossa melutason tulisi olla aamuisin hieman matalampi kuin teillä. Herään lähes joka aamu teiltä kuuluvaan huutoon, paukkumiseen, mopolla ajoon ja riehumiseen. Ymmärrän normaalin lapsiperheen melun, mutta nyt tulee huomioida, että asutte kerrostalossa JA täällä asuu muitakin ihmisiä, jotka yrittävät elää omaa elämäänsä. Lasten huuto ei ole tämä pahin ongelma. Tämä taitaa unohtua, koska asutte ylimmässä kerroksessa. KAIKKI kuuluu alakertaa, jossette satu tietämään. Meidän asunnossa tehdään viikottain yövuoroja ja teiltä kuuluvan melun vuoksi emme saa ikinä muutenkaan nukkua! Korvatulppia ei voi käyttää joka yö, koska niitä pitäisi käyttää koko helvetin ajan. Olen niin kyllästynyt ja puhki tähän tilanteeseen (KOSKA EN SAA NUKKUA) Itse olin viime vuonna pitkällä sairaslomalla ja heräsin joka helvetin aamu itkien TEIDÄN takia. Taaskaan en saanut nukkua aamulla vaikka olin koko yön paininut kipujeni kanssa ja viimein saanut nukuttua. NYTKIN SIELLÄ HUUDETAAN PÄÄ PUNAISENA PUOLIN JA TOISIN. Tai nyt saa jo huutaa, mutta klo 7 ei ole oikea aika aloittaa huutokarjukonserttia. Eipä se ole mukavaa päivälläkään kuunnella, mutta sen kestämme kyllä.
Kirjoitan lapsellisesti lapun, koska olen niin tuohtunut asiasta, etten kykenisi keskustelemaan asiasta varmaankaan loukkaamatta tai alkamatta itkemään. Etsimme kuumeisesti uutta asuntoa sellaisesta talosta, jossa meidän kotirauhaa ei rikota päivittäin. NIIN PALJON TE HÄIRITSETTE MEIDÄN KOTIRAUHAA LAPSIPERHE!!!!
Kommentit (78)
Googleta hakusalla "yksilölliset korvatulpat" löytää tilauksesta korvakäytävän valumuotin perusteella korvatulppia valmistavia yrityksiä.
Suosittelen kokeilemaan, toimivat todella hyvin.
terveisin, musiikinharrastaja, joka haluaa suojata kuuloaan:)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 12:50"]
hanki elämä. Vituttaa tollaset marisijat.
[/quote]
Koita itse herätä lähes joka aamu kukonlaulun aikaan huutoon ja pattereiden hakkaukseen. Alat itsekin marisemaan. Olen hankkinut elämän ja yritän elää sitä. Eikun ainiin, ei minulla lapsettomalla ole oikeutta sitä ole elää? Minun velvollisuuteni on mennä nukkumaan samaan aikaan yläkerran perheen kanssa ja myös herätä heidän kanssaan iloisin mielin.
ap
[/quote]
Tässä taitaa isoin pointti olla noi lapset. Koska joka lause veivaa lapsiperhe-lapseton akselilla. Olethan itsekin joskus ollut lapsi? Eivät ne lapset melua sinua kiusatakseen, ovat vain lapsia. Innostuvat, suuttuvat ja näyttävät tunteitaan avoimesti ja spontaanisti. Harjoittelevat vasta elämän taitoja.
Tää maailma olis parempi paikka jos kaikki edes hetken pysähtyisi miettimään asioita toisen näkökulmasta. Että ehkä se toinen ei täällä maailmassa tee kaikkea juuri minun kiusakseni. Mitä, jos tämä johtuu syystä, jota en osaa edes aavistaa?
Tämän vuoksi ensimmäinen askel on se keskustelu! On silkkaa typeryyttä marttyroida kotona, et ei se kuitenkaan kuuntele... Yritä ensin ja sitten voi siirtyä seuraavaan vaiheeseen, eli oman näkemyksen voimakkaampaa esille tuomiseen ja puuttumistoimenpiteet.
Ja sama näille metelöijille (eli kaikille meistä ihmisistä?) ymmärrystä! Vaikka mölyyn olisi ylittämään este, se rasittaa silti muita. Ei heittäydytä paskamaisiksi, kun joku tulee asiasta kohteliaasti huomauttamaan.
Mitä tässä on aikuisille niin vaikeaa? Ei aina löydy kaikkia tyydyttävää lopputulosta, mutta miksei sitä toista osapuolta ei voi edes yrittää ymmärtää?
66
Oletko varma, että yläkerran perhe lukee tämän, mitä jos menisit ja kertoist vaivasi heille.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 11:37"]Oletko varma, että yläkerran perhe lukee tämän, mitä jos menisit ja kertoist vaivasi heille.
[/quote]
meillä on kanssa tommonen yläkerran naapuri, en uskalla mennä puhumaan niille koska sen perheen pullantuojsuinen äitimuori huutaa lapsille jo jotain vitunvitunvittua. Isännöitsijää ei kiinnosta. Seuraavasta voimasanasta poliisit paikalle mutta ei niitäkään kiinnosta jos joku vähän ääntään korottaa.
HEI ALAKERRAN LAPSETON PARI, MUUTITTE TALOOMME KAKSI VIIKOA SITTEN SIITÄ ASTI OLEN SAANUT AIKAISINTAAN YÖLLÄ UNTA VASTA KAHDELTA, KOSKA JUHLITTE JOKA ILTA. MUSIIKKIA EI KUULU MUTTA ÄÄNENTASO ON IHAN ÄLYTÖN. ITKEN JOKA YÖ KUN VÄSYTTÄÄ, MUTTA EN SAA UNTA JA AHDISTAA TIETÄÄ, ETTÄ AAMULLA HERÄTÄÄN KUUDELTA, KOSKA VAUVA. POLIISIT OLEN SOITTANUT TEILLE KAHDESTI, ONNEKSI SILLOIN OLETTE EDES TAJUNNEET HILJENTYÄ. ISÄNNÖITSIJÄLLE VALITTANUT KOLMESTI, TOIVOTTAVASTI SAATTE HÄÄDÖN. YOU CAME TO THE WRONG NEIGHTBOURHOOD BITCHES, TÄÄLLÄ ASUU JOKA KERROKSESSA AINAKIN KAKSI LAPSIPERHETTÄ. OLEN SIIS VARMA SIITÄ, ETTÄ EN OLE AINOA KUKA HÄIRIINTYY, MUUTTAKAA JUHLIMAAN MUUALLE.
Kiitos kun sain avautua :3
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 11:21"]
Haluaisin muistuttaa, että asutte kerrostalossa ja kerrostalossa melutason tulisi olla aamuisin hieman matalampi kuin teillä. Herään lähes joka aamu teiltä kuuluvaan huutoon, paukkumiseen, mopolla ajoon ja riehumiseen. Ymmärrän normaalin lapsiperheen melun, mutta nyt tulee huomioida, että asutte kerrostalossa JA täällä asuu muitakin ihmisiä, jotka yrittävät elää omaa elämäänsä. Lasten huuto ei ole tämä pahin ongelma. Tämä taitaa unohtua, koska asutte ylimmässä kerroksessa. KAIKKI kuuluu alakertaa, jossette satu tietämään. Meidän asunnossa tehdään viikottain yövuoroja ja teiltä kuuluvan melun vuoksi emme saa ikinä muutenkaan nukkua! Korvatulppia ei voi käyttää joka yö, koska niitä pitäisi käyttää koko helvetin ajan. Olen niin kyllästynyt ja puhki tähän tilanteeseen (KOSKA EN SAA NUKKUA) Itse olin viime vuonna pitkällä sairaslomalla ja heräsin joka helvetin aamu itkien TEIDÄN takia. Taaskaan en saanut nukkua aamulla vaikka olin koko yön paininut kipujeni kanssa ja viimein saanut nukuttua. NYTKIN SIELLÄ HUUDETAAN PÄÄ PUNAISENA PUOLIN JA TOISIN. Tai nyt saa jo huutaa, mutta klo 7 ei ole oikea aika aloittaa huutokarjukonserttia. Eipä se ole mukavaa päivälläkään kuunnella, mutta sen kestämme kyllä.
Kirjoitan lapsellisesti lapun, koska olen niin tuohtunut asiasta, etten kykenisi keskustelemaan asiasta varmaankaan loukkaamatta tai alkamatta itkemään. Etsimme kuumeisesti uutta asuntoa sellaisesta talosta, jossa meidän kotirauhaa ei rikota päivittäin. NIIN PALJON TE HÄIRITSETTE MEIDÄN KOTIRAUHAA LAPSIPERHE!!!!
[/quote]
Sinulla on varmasti asperger tai muu aistiyliherkkyys? Sinun kaltaisten ihmisten tulisikin pyrkiä asumaan jossain muualla kuin muiden ihmisten keskellä. Lapsista nyt vain lähtee melua ja siihen ei voi millään vaikuttaa ellei teippaa lasten suita ja käsiä tuoliin. Sekö on tahtosi? Sairas taidat olla, hae apua. :(
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 11:44"]HEI ALAKERRAN LAPSETON PARI, MUUTITTE TALOOMME KAKSI VIIKOA SITTEN SIITÄ ASTI OLEN SAANUT AIKAISINTAAN YÖLLÄ UNTA VASTA KAHDELTA, KOSKA JUHLITTE JOKA ILTA. MUSIIKKIA EI KUULU MUTTA ÄÄNENTASO ON IHAN ÄLYTÖN. ITKEN JOKA YÖ KUN VÄSYTTÄÄ, MUTTA EN SAA UNTA JA AHDISTAA TIETÄÄ, ETTÄ AAMULLA HERÄTÄÄN KUUDELTA, KOSKA VAUVA. POLIISIT OLEN SOITTANUT TEILLE KAHDESTI, ONNEKSI SILLOIN OLETTE EDES TAJUNNEET HILJENTYÄ. ISÄNNÖITSIJÄLLE VALITTANUT KOLMESTI, TOIVOTTAVASTI SAATTE HÄÄDÖN. YOU CAME TO THE WRONG NEIGHTBOURHOOD BITCHES, TÄÄLLÄ ASUU JOKA KERROKSESSA AINAKIN KAKSI LAPSIPERHETTÄ. OLEN SIIS VARMA SIITÄ, ETTÄ EN OLE AINOA KUKA HÄIRIINTYY, MUUTTAKAA JUHLIMAAN MUUALLE.
Kiitos kun sain avautua :3
[/quote]
no enemmän kantaisi hedelmää mennä tuosta ilmoittamaan. Voisi isännöitsijää ja tarvittaessa poliisiakin enemmän kiinnostaa että tuollainen saataisiin kuriin (onhan teillä lapsiakin).
Ovatko ihmisen oikeasti sitä mieltä, että lapsiperheillä on oikeus riehua päivästä toiseen kuritta? Vain, koska ovat lapsiperhe??? Muilla ihmisilläkö ei ole oikeus minkäänlaiseen omaan rauhaan? Okei, hienoa tietää! Ja kenelläkään ei ole oikeutta pahoittaa mieltään asiasta? Jaahas
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 11:52"]Ajavat mopolla? Wtf, sisällä?
[/quote]
varmaan tarkoitettu niitä lasten eteenpäin potkittavia mopoja...? :P
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 11:52"]Ajavat mopolla? Wtf, sisällä?
[/quote]
varmaan tarkoitettu niitä lasten eteenpäin potkittavia mopoja...? :P
[/quote] Aaa. En tiedä sellaisia, mutta onpa tympeetä jos lapsi ei saisi sellaisella ajella !
Älä asu kaupungissa jos et halua kuulla elämän ääniä. Näin vuorotyöläisenä voi suositella myös korvatulppia.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 12:03"]
Ovatko ihmisen oikeasti sitä mieltä, että lapsiperheillä on oikeus riehua päivästä toiseen kuritta? Vain, koska ovat lapsiperhe??? Muilla ihmisilläkö ei ole oikeus minkäänlaiseen omaan rauhaan? Okei, hienoa tietää! Ja kenelläkään ei ole oikeutta pahoittaa mieltään asiasta? Jaahas
[/quote]
t. ap. Kävin kiukkulenkillä purkamassa tuntojani, joten ap unohtui perästä. Olen ollut sata kertaa menossa mainitsemaan asiasta, mutta kuten täältäkin huomaa, osa ihmisistä on selvästikin sitä mieltä, että lapsiperheen tulee saada riehua kuinka haluaa. Ymmärrän, että tästä asiasta loukkaantuu vaikka kuinka nätisti asiasta mainitsee kun omalle kohdalle sattuu. Ymmärrän normaalin lapsiperheen melun, eikä se minua haittaa. Liika on silti liikaa. Ymmärrän, että lapsia ei saa hiljennettyä, mutta perheen äidin riehuminen on melkein suurinosa melusta.
Talo on vanha betonitalo ja täällä todellakin kuuluu kaikki. Korvatulppia ei edelleenkään pysty pitämään joka yö. Korvat kipeytyvät jo yhden yön käytöstä. Kaupungissa asuminen ei ole tämä melun syy vaan, vain tämä kyseinen perhe. Normaalin elämän äänet eivät ole ongelma. Muutamme kyllä heti, kunhan löydämme asunnon. Asunnon löytäminen ei vain ole niin helppoa.
ap
Mitähän täällä yläkerrassa tapahtuu kun sieltä kuuluu niin usein kuin joku löisi tahtia. Siis tänäänkin on sellaista rummutusta kuulunut, en ymmärrä että jaloilla vai käsilläkö siellä tuntikausia rummutellaan vai mitä ihmettä siellä veivataan.
Helpottais varmaan jos kerrot edes mikä kaupunki kyseessä niin vois tavottaa...:D
hanki elämä. Vituttaa tollaset marisijat.
Ap alkaa itkemään tai muuten hermostuu eikä kykene puhumalla selvittämään tätä vaan pitää viedä lappu?
Mistä nykyään riittää näin paljon pimeitä ihmisiä? Siis ihan oikeasti mitä on tapahtunut, että hulluja on niin paljon, lääkitys jää ottamatta tai se on väärä?
Toivottavasti löydät pian asunnon rauhallisesta talosta. Suosittelen mahdollisimman uutta taloyhtiötä. Olen asunut asunnossa, jossa kuulin naapurin vastaavan puhelimeen. Nykyisessä yhtiössä on rauhallisia ihmisiä.