Voiko harrastaa seksiä jos pieni lapsii katsoo esim.elokuvaa.
Mitä ootte mieltä? ei tietenkään tarkotuksella lapsen nähden.
Kommentit (104)
Sitä me harrastettin, ku lapset oli pienempiä. Dvd keskellä päivää pyörimään ja äiti & iskä menee "päiväunille". Ovi laitettiin kyllä lukkoon varmuudeksi.
Ymmärrän sen, että seksiä pitää harrastaa lasten katseilta piilossa ja siten ettei ääntä oikeastaan kuulu mutta miksi ihmeessä sitä ei saisi lainkaan tehdä?
Miten lapset voisivat traumatisoitua jostain täysin luonnollisesta ja positiivisesta asiasta? Siis olettaen tietenkin ettei heidän tarvitse sitä nähdä ja kuulla...
Miksi luonnollisesta ja kauniista asiasta tehdään likainen ja ällöttävä heti kun on lapsia?
Lapsien ois hyvä ymmärtää että läheisyys ja myös vanhempien välinen sellainen kuuluu ihmissuhteisiin. Tottakai teinejä ällöttää ajatus vanhemmista panemassa mut miettikää mistä olette alkunne saaneet.. Ei tietenkään lasten kuulu nähdä tai kuulla liikaa mutta pienet lapset on aika helppo harhauttaa.
Oon itte ollu 13-vuotiaana muka nukkumassa kun sukulainen pani sohvalla jotain tuntematonta miestä ja kyllähän se ällötti mutta ei tollasesta nyt traumoja pitäs tulla. Vaikka nykyään niitä taitaa tulla kaikesta.
Niin ja seksin voi tosiaan tarvittaessa hoitaa tosi hiljaa ja huomaamattomasti.
Meillä lapsi saattaa katsoa televisiota olohuoneessa ja mies istuu avokeittiön ruokapöydän ääressä ja minä menen pöydän alle ottamaan suikkiin. Pöytäliina peittää sopivasti hommat näkyvistä.
Me ollaan laitettu lapsi katsomaan telkkaria olohuoneeseen ja menty makkariin harrastamaan seksiä. Ovi tietty lukkoon.
Kyllä sille seksille on järjestettävä aikaa lapsiperheessäkin, miten ne sitten pärjää jotka eivät ikinä saa lapsia hoitoon kuten me? Eletään ilman seksiä ja mies käy panemassa jotain toista vai.
Minä joskus pienenä kävelin makuuhuoneeseen ja näin vanhempani tositoimissa. En vieläkään voi unohtaa sitä näkyä, ja itseleni ainakin jäi totaaliset traumat!
Mun mielestä se on vähän outoa... Jos meillä olisi vaikka pitempään viipyviä vieraita, jotka katsovat sohvalla uutislähetystä, ei me ainakaan mennä makuuhuoneeseen panemaan. Sama juttu lasten kohdalla, voihan sitä touhuta sitten kun ovat yöunilla.
Jotenkin musta ajattelematonta ja itsekästä, ja ehkä just sitä lasten aliarviointia.
Me käydään usein yhdessä suihkussa. Joskus harrastetaan seksiä, joskus vaan käydään suihkussa. Oven saa lukkoon joten kukaan ei saa traumoja;-)
Edelleen seksin voi hoitaa peiton alla, äänettömästi jos lapset on kotona ja hereillä. Varmaan jääkin traumoja jos isillä ja äipällä on joku sm- sessio menossa ja valot päällä pääsee yllättämään. Terveen järjen käyttö on tässäkin paikallaan.
Meillä on yksi lapsi, mutta ei kyllä onnistuisi lapsen hereilläollessa. Telkkaria ja leffaa katsoessakin on vuorovaikutuksessa vanhempiin, tyyliin "kato äiti, eiks ollukin hassu". Joskus saattaa paneutua omiin leikkeihin mutta en siltikään pystyisi seksiin, eikä varmasti mieskään. Ollaan molemmat turhan tietoisia ympäristöstä ja jos koko ajan joutuu jännittämään et koska se muksu tulee, niin johan siinä seisokkikin lörpähtää.
Mutta toisilla varmaan onnistuu, ja jos on varmaa, ettei lapsi tule huoneeseen eli on esim suihkussa tms. niin sitten pikku panot on ihan ok.
Ei todellakaan voi.
Mä olen varmastikin siksi niin estynyt harrastamaan seksiä lasten ollessa saman katon alla, kun muutamia kertoa lapsena kuulin vanhempieni sitä tekevän. Vesisängystä kun lähti niin "kiva" lotina... Ällöttävintä oli, kun oltiin kesälomareissulla asuntovaunulla ja se koko vaunu heilui.
Nyt kun itsellä on lapsia, niin mun on tosi vaikea harrastaa seksiä kotona vaikka olisi yö ja lapset toisessa huoneessa täydessä unessa.
Kyllä se jo yllättävänkin nuori lapsi tajuaa, mitä on meneillään kun äiti ja isä luikahtavat makuuhuoneeseen kesken päivän puoleksi tunniksi, itse tajusin jo esikouluiässä mistä on kyse.
Seksiä toitotetaan niin jumalattomasti nykyään telkkarissa ja mediassa muutoinkin, että kukaan ei realistisesti voi kuvitella, etteikö viimeistään ala-asteikäisellä olisi jo jonkinlainen käsitys seksistä.
Ja mitä esimerkiksi 10 kertoi sanovansa lapselle, että isi ja äiti menee vähän halimaan, ei saa tulla häiritsemään...Ei ole tarkoitus turhaan kritisoida, mutta aika järkyttävää minusta. Mitä käytännössä sanot, on, että me mennään panemaan istukaa te tässä, ja ennen pitkää lapsi myös tulee käsittämään asian noin (ja käsittää myös sinun tarkoitaaneen sitä aikaisemmatkin vuodet). Miten uskot sen tukevan tervettä suhdetta seksiin ja seksuaalisuuteen?
Ei kenellekään lapselle yksinkertaisesti kuulu hänen vanhempiensa seksielämä, vaikka kuinka olisi terve suhde seksiin yleensä.
Ennen vanhaan samassa tuvassa asui monta sukupolvea, ja uusia syntyi. Jotenkin ihminen vain selvisi, vaikkei voitu mennä makuuhuoneeseen halimaan. Lapsetkin jäivät traumoitta, vaikka jotain ähinää jostain saattoi joskus kuulua.
33 jatkaa;
Eikä sen seksin edes tarvitse olla mitä sadomasoa valot päällä ja lapsi audienssina, vaan yleensä se tietoisuus siitä, että omat vanhemmat harrastavat seksiä seinän toisella puolen voi olla tosi ahdistava.
34: Aijaa, jos tuon ajan lapset sun mielestä "jäivät traumoitta", ei piiskaaminenkaan kaiketi voi olla pahasta tai ainakaan traumatisoivaa, tuolloinhan lapsen kurittaminen oli sen verran tavallista? Harjoitatko itse?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 10:58"]
Edelleen seksin voi hoitaa peiton alla, äänettömästi jos lapset on kotona ja hereillä. Varmaan jääkin traumoja jos isillä ja äipällä on joku sm- sessio menossa ja valot päällä pääsee yllättämään. Terveen järjen käyttö on tässäkin paikallaan.
[/quote]
Teidän seksi kuulostaa tyrmäävän nautinnolliselta. Lisäks vielä kuunnellaan niitä lapsia tarkasti.
Not.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 11:21"]
Ennen vanhaan samassa tuvassa asui monta sukupolvea, ja uusia syntyi. Jotenkin ihminen vain selvisi, vaikkei voitu mennä makuuhuoneeseen halimaan. Lapsetkin jäivät traumoitta, vaikka jotain ähinää jostain saattoi joskus kuulua.
[/quote]
Mistä sä voit tietää, mitä traumoja siitä on kenellekin jäänyt? Ei niistä paljon huudella.
Lisäksi hyvin usein, vanhemmilla oli oma kamari ja muut nukkuivat pirtissä. Monesti siinä pihapiirissä oli myös aittoja, joissa osa nukkui. Ei ennenkään aina nukuttu kaikki siinä yhdessä ja samassa huoneessa.
Minun mummolassa on ns. vanhatalo ja uusitalo. Vanhassa talossa nukkui talon "pääpariskunta" eli mummoni ja pappani. Uudessatalossa oli kaksi kamaria, pirtti ja keittiö ja siellä nukkui isovanhempani lapset sekä pappani sisko ja äiti. Lapset pirtissä ja kamarit jaettu siskolle ja äidille. Hyvin on saanut isovanhempani jatkaa sukua siellä omassa rauhassa pihan toisella puolella.
Ja siinä ympäristössä kaikilla aika sama systeemi. Että ei se meno ennenkään ole aina niin hirveää ollut kuin usein kuvitellaan.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 12:25"]
Mistä sä voit tietää, mitä traumoja siitä on kenellekin jäänyt? Ei niistä paljon huudella.
Lisäksi hyvin usein, vanhemmilla oli oma kamari ja muut nukkuivat pirtissä. Monesti siinä pihapiirissä oli myös aittoja, joissa osa nukkui. Ei ennenkään aina nukuttu kaikki siinä yhdessä ja samassa huoneessa.
Minun mummolassa on ns. vanhatalo ja uusitalo. Vanhassa talossa nukkui talon "pääpariskunta" eli mummoni ja pappani. Uudessatalossa oli kaksi kamaria, pirtti ja keittiö ja siellä nukkui isovanhempani lapset sekä pappani sisko ja äiti. Lapset pirtissä ja kamarit jaettu siskolle ja äidille. Hyvin on saanut isovanhempani jatkaa sukua siellä omassa rauhassa pihan toisella puolella.
Ja siinä ympäristössä kaikilla aika sama systeemi. Että ei se meno ennenkään ole aina niin hirveää ollut kuin usein kuvitellaan.[/quote]
Sinulla on selvästikin traumoja/patoutumia seksuaalisuuden suhteen, lienet seksiä vain pimeässä peiton alla lauantaina saunan jälkeen, mutta vain papin aamenen jälkeen ja lapsien siittämiseksi -tyyppiä. Ikävä, että sukusi on säilynyt, tuollainen ahdasmielisyys ei voi olla hyvä asia ihmisen evoluution kannalta.
Vain wt-perheissä paneskellaan lasten lähettyvillä
Pikkasen hankalampaa tehdä salassa jos jompikumpi on semmoinen ulisija :)
Mitä nymfoja täällä on? Jos vanhemmat haluaa omaa aikaa, niin joko kun lapsi on nukkumassa tai sitten isovanhemmat hoitajiksi ja vanhemmat kaksin toisaalle. Yllättävän moni on traumatisoitunut noista vanhempien puuhista.