Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko jalkarasvaa käyttää käsivoiteena?

Vierailija
24.06.2014 |

Kyseessä siis Schollin Deep Moisturising Cream, jaloille tarkoitettu. Mulla on tosi kuivat ja helposti "rispaantuvat" kynsinauhat ja kynnen vierukset, kokeiltuani tätä rasvaa käsiin, vaikutukset oli paljon positiivisemmat kuin ohuissa käsivoiteissa. Lisäksi rasva imeytyi ilmiömäisen nopeasti.

Onko täällä muita jotka käyttävät jalkarasvaa käsirasvana? Onko sillä merkitystä millään tavalla vai onko tässä tuotteessa vain nimi "rajoitteena"?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/18 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, ei millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se ole samaa paskaa kuin muutkin rasvat, eri tuubissa vaan! käytän minäkin "pyllyrasvaa" eli bepanthenia huulirasvana :)

Vierailija
4/18 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin eilen. Eipä kyllä tullut mieleen kysyä sitä keneltäkään eikä kyllä kertoakaan kenellekään ennen tätä.

Vierailija
5/18 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule ei voi, siinähän lukee että JALOILLE!! Ei millään voi käyttää muualle. Tai saa kuolemantaudin!

Vierailija
6/18 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä, usein jalkavoide on käsivoidetta tuhdimpaa eli rasvaisempaa. Siinä suurin ero ja toki riippuu myös voiteista niiden eroavaisuudet! Terv. Kosmetologi

Vierailija
7/18 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Lähinnä kyselin, että onko täällä muita, jotka käyttävät jalkarasvaa käsivoiteena. Kyllä, otsikko on perseestä ja poikittain, mutta ette te vastauksienne perusteella ole sen kummoisempia. Kyllä, käytin rasvaa ennen kuin kysyin täällä asiasta ja ei, kommenttinne eivät ole nokkelia ja sarkasmitaito on 5-vuotiaan tasolla.

Ap

Vierailija
8/18 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 23:02"]Voi kyllä, usein jalkavoide on käsivoidetta tuhdimpaa eli rasvaisempaa. Siinä suurin ero ja toki riippuu myös voiteista niiden eroavaisuudet! Terv. Kosmetologi

[/quote]

Kiitos asiallisesta vastauksestasi. :)

Ap

Vierailija
9/18 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä käytä, hyvä ihminen. Sormiesi tilalle saattaa pian kasvaa varpaat ja alat kävellä työmatkasi käsilläsi. Elä käytä, hyvä ihminen.

Ja varsinkin jos uskot kosmetiikkafirmojen markkinointiin ja mainontaan, niin silloin vasta sillä onkin eeeriittttäin suuri ero, et onko se rasva tarkoitettu kädelle vai jalalle vai peräti silmänaluselle. Eeeerittäin suuri ero. Ero näkyy luonnollisesti myös hinnassa. Mut siis eeeritttäin suuri ero. Siinä rasvassa. 

Vierailija
10/18 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 23:08"]Elä käytä, hyvä ihminen. Sormiesi tilalle saattaa pian kasvaa varpaat ja alat kävellä työmatkasi käsilläsi. Elä käytä, hyvä ihminen.

Ja varsinkin jos uskot kosmetiikkafirmojen markkinointiin ja mainontaan, niin silloin vasta sillä onkin eeeriittttäin suuri ero, et onko se rasva tarkoitettu kädelle vai jalalle vai peräti silmänaluselle. Eeeerittäin suuri ero. Ero näkyy luonnollisesti myös hinnassa. Mut siis eeeritttäin suuri ero. Siinä rasvassa. 

[/quote]

Hauskaa.

Vierailija
11/18 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en todellakaan lähtisi 60% voidetta laittamaan silmiin. Laitathan vielä liikkuvalle luomellekkin karbamidia sisältävää jalkavoidetta? ;)

Vierailija
12/18 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 23:12"]No itse en todellakaan lähtisi 60% voidetta laittamaan silmiin. Laitathan vielä liikkuvalle luomellekkin karbamidia sisältävää jalkavoidetta? ;)

[/quote]

Silmiin..? :D

Vierailija
13/18 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän Tummelia jalkarasvana:) ,hyvin on toiminut!

Vierailija
14/18 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo etkö ole kuullut, että kuiville silmille voi laittaa iholle tarkoitettuja voiteita?? No ei todellakaan, jokainen luultavasti ymmärsi minun tarkoittavan silmänympärysihoa...

Vierailija
15/18 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 23:20"]Joo etkö ole kuullut, että kuiville silmille voi laittaa iholle tarkoitettuja voiteita?? No ei todellakaan, jokainen luultavasti ymmärsi minun tarkoittavan silmänympärysihoa...

[/quote]

Ei susta ota selkoa kukaan tervejärkinen. Romukoppaan joutaa sun viestit. Huoh.

Vierailija
16/18 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jalkarasvaa laittaisi kun jalkoihin. Käsirasvaa voin laittaa mihin vaan. Ja bepanthenia laitan huuliin!

Vierailija
17/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa on et niissä on ureaa ja ne omaan nokkaani haisee pahalle, Schollin jalkarasvat siis.

Vierailija
18/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän Isännän käsivoidetta käsiin, jalkoihin ja kasvoille. Se on loistotuote joka imeytyy nopeasti.