Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset katsoivat pahalla apteekissa, kun ruuhka-aikaan otin jonkun jättämän aiemman vuoronumeron ja pääsin suoraan palveltavaksi :D

Vierailija
01.07.2021 |

Vain Suomessa! Kuulutettiin "numero X" ja huomasin että kukaan ei liikahtanutkaan, olin juuri tullut ja seisoin vuoronumerokoneen vieressä, kun huomasin, että siinähän on numero X:n lappu jätetty koneen viereen. Otin pari juoksuaskelta kun ehdittiin kuuluttaa jo seuraava, ja pääsin kuin pääsinkin jonon ohi palveltavaksi melkein heti sisään astuttuani. Jonossa oli varmaan n. 10-15 ihmistä lounasaikaan keskustan apteekissa ja tunsin/kuulin miten ihmiset vihaisena puhisivat ja päivittelivät takanani. :D

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä etuilit ja tiedät sen kyllä oikein hyvin itsekin, kun vieläkin asiaa mietit.

Vierailija
2/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyökkään tiskille kun kuulutetaan jotain numeroa joka on jo kyllästynyt jonottamaan. Ruttaan oman numeroni ja heitän koriin. Aina toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuhan tuota olit. Siksi se lappu siihen viereen oli jätetty, että jonku ei tarvi jonotella

Vierailija
4/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän aina roskiin nuo jätetyt vuoronumerot, jos huomaan. Joku järki pitää olla.

Kuka kusinaama jättää niitä koneen päälle ja kuka vielä ottaa siitä.

Vierailija
5/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olen sillä numerolla mennyt, joka siihen on seuraavalle tulijalle jätetty. Kukaan ei ole katsonut pahasti, tai sitten en vain ole vaivautunut tarkkailemaan..?

Idea tosiaan se, että joku antaa paikkansa. Ei siinä pitäisi olla mitään sen kummallisempaa.

Vierailija
6/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hyökkään tiskille kun kuulutetaan jotain numeroa joka on jo kyllästynyt jonottamaan. Ruttaan oman numeroni ja heitän koriin. Aina toimii.

Itse olen kerännut vakioapteekkini jonotuslappuja. Ne ovat nätisti järjestyksessä minikansiossa. Yli 100 kpl omistan. Kun numero ilmestyy annan oikean henkilön mennä, mutta kun hän lopettaa menen heti tiskille ja näytän minulla olleen numeron.

Vierailija
7/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näet kaupassa ruuhka-aikaan, että joku poistuu keskeltä kassajonoa hakemaan jonkun unohtuneen tavaran, menetkö siihen hänen tilalleen muina miehinä? Sama asia kyseessä. Olet moukkamainen ohittelija.

Vierailija
8/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ota edes vuoronumeroa. Menen vain suoraan palveltavaksi.

Vierailija
9/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana kävin välillä apteekeissa ja jos oli kova jono otin lapun ja myin sen kun lapun numero lähestyi.

Vierailija
10/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät jonottaa.

Vierailija
11/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näet kaupassa ruuhka-aikaan, että joku poistuu keskeltä kassajonoa hakemaan jonkun unohtuneen tavaran, menetkö siihen hänen tilalleen muina miehinä? Sama asia kyseessä. Olet moukkamainen ohittelija.

Itse ainakin jos lähden kassajonosta hakemaan vielä jotain lisää,  odotan että kassajono liikkuu eteenpäin eikä jää odottamaan paluutani, enkä kuvittele palaavani siihen samaan paikkaan enää. Ei se niin kauaa kestä jonottaa uudelleen. En todellakaan mene takaisin enää jonoon samaan paikkaan.

Vierailija
12/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleee cowboy lakin kanssa apteekkin ja vetää kaks leikkirevorveri taskusta: lännne nopein. Nyt lätkit autistille kaikki mahdolliset pillerit pöytäään, mä en tule hetkeäkään toimeeen näiden vatipäiden kanssa tääällä villissälännesssä.

Vierailija
13/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoronumeroilla jonottaessa on etuilua mennä jonkun jättämällä numerolla ja törkeää sellaista.

Sekin on väärin antaa numeronsa jollekin toiselle kun lähtee, ottakoon numeronsa mukaansa kun lähtee eikä luo etuilu-tilanteita. Kaikkia vituttaa jonotus, miksi lisätä ihmisten vitutusta.

Vierailija
14/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sitä jätettyä lappua ei kukaan muu älynnyt, niin kärsikööt. Kylläpä joillakin menee tunteisiin. Kannattaa jatkossa pysyä kotona🤭

Vierailija
15/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kiilasit, ihan aiheellista paheksuntaa. Mutta osa ihmisistä on ap:n kaltaisia itsekeskeisiä m*lkkuja eikä se siitä paheksumalla muutu. Ei kannata pilata päiväänsä pahalla mielellä, mutta aina kun pystyy tekemään jotain konkreettista kiilauksen tai muun vastaavan törrpökäytöksen estämiseksi niin se kannattaa tehdä. Lopulta tässä maassa on tuollaisia ihmisiä juuri siksi, että keskimäärin ihmiset on niin lampaita että se menee läpi. Jos ei röyhkeydellä ja itsekkyydellä saisi etuja niin ei kukaan sitä tekisi.

Vierailija
16/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassajonossakin sitten kai hyväksyttävää viittoa joku sivusta omalle paikalle kun itse lähtee jonosta pois?

Vierailija
17/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassajonossakin sitten kai hyväksyttävää viittoa joku sivusta omalle paikalle kun itse lähtee jonosta pois?

No mitä väärääkään siinä on? Eri asia jos viittoisi itsensä eteen, mutta hän vain luovuttaisi oman paikkansa toiselle.

Vierailija
18/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta, jopas tuli omgelma!

Vierailija
19/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällä numerolla Ei koskaan olisi kukaan tullu ja Uskollisesti odottanut, että Tulee tulee tämä asiakas vaikka maailman tappion asti olisitte vieläkin 21: 14 siellä jonossa🙄🥱.

Vierailija
20/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan haittaa, jos joku menee toisen numerolla edelle. Sen numeron ottaja luovutti paikkansa. Ei se jono siitä kasvanut alkuperäiseen verrattuna, onpa nyt taas tosi kamalaa jos ei lyhentynytkään. Hyvä tuuri sille joka sattui löytämään aikaisemman numeron. Vain Suomessa voidaan tällaisestakin olla nyrpeitä.