Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset katsoivat pahalla apteekissa, kun ruuhka-aikaan otin jonkun jättämän aiemman vuoronumeron ja pääsin suoraan palveltavaksi :D

Vierailija
01.07.2021 |

Vain Suomessa! Kuulutettiin "numero X" ja huomasin että kukaan ei liikahtanutkaan, olin juuri tullut ja seisoin vuoronumerokoneen vieressä, kun huomasin, että siinähän on numero X:n lappu jätetty koneen viereen. Otin pari juoksuaskelta kun ehdittiin kuuluttaa jo seuraava, ja pääsin kuin pääsinkin jonon ohi palveltavaksi melkein heti sisään astuttuani. Jonossa oli varmaan n. 10-15 ihmistä lounasaikaan keskustan apteekissa ja tunsin/kuulin miten ihmiset vihaisena puhisivat ja päivittelivät takanani. :D

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ainakaan haittaa, jos joku menee toisen numerolla edelle. Sen numeron ottaja luovutti paikkansa. Ei se jono siitä kasvanut alkuperäiseen verrattuna, onpa nyt taas tosi kamalaa jos ei lyhentynytkään. Hyvä tuuri sille joka sattui löytämään aikaisemman numeron. Vain Suomessa voidaan tällaisestakin olla nyrpeitä. 

Suomalaiset eukot onkin vähän omalaatuisia :D ihmekkään kun elämä on monella niin raskasta.

Vierailija
22/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassajonossakin sitten kai hyväksyttävää viittoa joku sivusta omalle paikalle kun itse lähtee jonosta pois?

No olisihan se hieman outoa jos joku erikseen näkisi vaivaa viittoakseen jonkun siihen paikalleen, mutta ei minulla ainakaan olisi siihen mitään nokan koputtamista jos edelläni oleva vaihtuisi toiseen ihmiseen, eihän se jono siinä pidentyisi kun alkuperäinen jonottaja kerran poistuisi siitä paikalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin olen sillä numerolla mennyt, joka siihen on seuraavalle tulijalle jätetty. Kukaan ei ole katsonut pahasti, tai sitten en vain ole vaivautunut tarkkailemaan..?

Idea tosiaan se, että joku antaa paikkansa. Ei siinä pitäisi olla mitään sen kummallisempaa.

Sekö on oikein, että puoli tuntia jonottanut mummo/yleensä ihminen, katsoo, kun juuri tulleena menet jonon ohi jonkun lapun turvin. Haista shitti, olet tosi ikävä ihminen.

Jos omalle kohdalle osuu, varmasti otan saman käytännön käyttöön kaikessa. Minä, minä.

Vierailija
24/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassajonossakin sitten kai hyväksyttävää viittoa joku sivusta omalle paikalle kun itse lähtee jonosta pois?

No olisihan se hieman outoa jos joku erikseen näkisi vaivaa viittoakseen jonkun siihen paikalleen, mutta ei minulla ainakaan olisi siihen mitään nokan koputtamista jos edelläni oleva vaihtuisi toiseen ihmiseen, eihän se jono siinä pidentyisi kun alkuperäinen jonottaja kerran poistuisi siitä paikalta. 

Tarkoitus on olla reilu eli jonottajat pääsevät nopeammin sen sijaan, että joku älykääpiö etuilee.

Vierailija
25/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä...matalaälyistä porukkaa 🤢

Lappu on jätetty toiselle ihmiselle ja kaikilla jättämishetken jälkeen lapun ottaneilla on lupa tämä jätetty numero ottaa. Jono ei tosiaan pitene.

Muttaettä, varmaan nämä valittajat ovat niitä tyyppejä, jotka ampuvat lapsensa kun kuulevat miten naapurustossa kovaan ääneen paheksutaan ”repan” vaimonhakkaustapoja...

Vierailija
26/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama, kun joku kysyy jonon ensimmäiseltä, että saanko tulla väliin, kun on kiire. Saat tulla, jos se eka suostuu, mutta eka menee viimeiseksi, koska suostui. Ei hän voi päättää, kuin omasta puolestaan.

Huonokäytöksistä porukkaa vauvan tyypit. Jonotusjärjestelmä on sitä varten, että ensin tullut pääsee ennemmin kuin myöhempään tullut. Paperilappu on huono peruste etuilla, eikä paikkansa/lappunsa jättäneellä ole oikeutta hallinnoida jonoa sen jälkeen.

Vierailija
27/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhkeitä mammoja. MINÄ MINÄ MINÄ... Apteekissakin suurin osa asiakkaista ikäihmisiä!