Hoploppiin ei pääse alle 16 vuotias ilman valvojaa
Kommentit (14)
Tampereen Hoplopissa pitää olla isä tai äiti alle 16 v koululaisen mukana. Yksin ei pääse enään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi rikosvastuuikärajan ylittänyt pitäisi päästää pikkulasten sekaan? Oletko pedo?
Ootko ite pervo
Eli kerätään myös aikuisen sisäänpääsymaksu. Lisämyyntiähän sekin on.
Lisäksi aikuinen tekee myös muita ostoksia ravintolasta. Jos jätetään lapset yksin leikkimään niin tekevät vähemmän ostoksia.
Ihan laskelmoitu juttu on tämä.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi aikuinen tekee myös muita ostoksia ravintolasta. Jos jätetään lapset yksin leikkimään niin tekevät vähemmän ostoksia.
Jep, rahaa, rahaa ja lisää rahaa.
Johtuisko siitä että pennut on sikaillee siellä, oma moka
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset on kyllä aina päässeet HopLoppiin ilmaiseksi.
Onko sitten tullut häiriökäyttäytymistä, kun koululaiset ovat olleet ilman huoltajiaan leikkimässä?
Vierailija kirjoitti:
Paljon olen hotlipsissä käynyt, tosiaan paljon tulee lisämyyntiä nessuista ja käsirasvasta.
Pentti58
Kuka hullu päästää lapsensa yksin hoploppiin?
Mikä se hoploppi on ? Joku kirppis ?
Lasten sisäleikkipuisto.
Mieluummin päästäisiin 11 vuotiaan lapseni kaverinsa kanssa sinne, ennemmin kuin kotona pelaamaan pleikkarin kanssa. Ulkonakin on sen verran kylmä ilma ettei siellä voi olla. Itse olen töissä enkä pääse mukaan valvojaksi.
Vierailija kirjoitti:
Lasten sisäleikkipuisto.
Mieluummin päästäisiin 11 vuotiaan lapseni kaverinsa kanssa sinne, ennemmin kuin kotona pelaamaan pleikkarin kanssa. Ulkonakin on sen verran kylmä ilma ettei siellä voi olla. Itse olen töissä enkä pääse mukaan valvojaksi.
Mutta jos lapsi loukkaisi itsensä siellä, kuka hänet veisi lääkäriin jos valvojaa ei ole mukana?
Kuten koulussakin, kännykkä on mukana ja sillä voi soittaa mulle.
Miksi rikosvastuuikärajan ylittänyt pitäisi päästää pikkulasten sekaan? Oletko pedo?