Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailman noloimmat treffit :(

Vierailija
02.07.2014 |

Sinkkuna olen ollut 2 v. Netissä tutustuin mieheen. Tapasimme. Vaikutti kivalta ja oli söpökin. Illallisella alkoi vatsaa vääntämään ja yritin vain olla ja rupatella, en kehdannut mennä vessaan (tyhmä minä) Lopulta juoksin vessaan ja tuoli kaatui ja matkalla vessaan iso satsi housuun! Kera hirveän metelin! Hirveä prutina ja lätinä! Lähdin samantien juosten ulos ja tilasin taksin. Taksikuski ei puhunut mitään, avasi vain ikkunan. Mies ei ole soittanut minulle eikä vastaa puheluihini eikä viesteihini :(

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:34"]Vaadimme parempia provoja!

[/quote]

Ihmeen kauan kesti. Kyllä, olen Suomen ensimmäinen nainen, joka paskoo housuunsa! Happy now???

Ap

Vierailija
42/103 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisi hyödyttänyt mennä vessaan, kun paska OLI JO HOUSUSSA? Vaatteet ja kaikki!!!! Ei olis pitäny avautua täällä. Öitä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ollut takkia. Laukku oli pöydällä ja sen nappasin mukaani.

Ap

Vierailija
44/103 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies liian herkkänahkainen? Haloo paskot housuisisi ja lähdet livohkaan, vittu mikä idiootti olet! Olisit mennyt vessaan ajoissa. Ei se treffejä pilaa jos vessaan menet. IDIOOTTI.

Vierailija
45/103 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi että pysyt vain kotona ja yksin paskahousu.

Vierailija
46/103 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:22"]Millaisen viestin laitoit miehelle? Älä nyt soittele tai tekstaile. Yksi viesti riittää. Mies vastaa jos vastaa. Oletko varma että hän edes tajusi sinun paskanneen housuun?

[/quote]

Luulen että tajusi. Meteli oli kova :/ . Ja viesteissä selitin, että mulla on herkkä vatsa. Ei vastausta :(

Ap

[/quote]

Olet nyt tehnyt kaiken voitavan. Jos mies on hyvä tyyppi ja tykästyi sinuun, ei hän säikähdä tuollaista episodia. Ehkä han ei muutenkaan ollut sinusta kiinnostunut tai halusi vain seksiä. Siinä tapauksessa on ihan hyvä että ette enää tapaa. Unohda koko juttu. Hauskan tarinan sait kerrottavaksi kunhan häpeä hälvenee. Nyt rupeat vain katselemaan uusia miehiä. :)

Pakko sanoa että aika cool tuo taksikuski :D

[/quote]

Really? Menet miehen kanssa ensitreffeille ja tältä tulee paskat housuun, niin et ole milläänsäkään?

Vierailija
47/103 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisesti vastanneille. Kyllä kai tiedän, että olisi pitänyt mennä ajoissa vessaan. Onneksi te mammat olette täydellisiä aina.

Ap

Vierailija
48/103 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:36"]

Jos on hyvä tyyppi, niin pystyy naureskelemaan tommoselle :D Ja jos sinusta tykkäsi, niin ei antaisi häiritä. Ehkä sitä nolottaa sun puolesta niin paljon, ettei tiedä miten olisi?

Olispa ainakin lapsenlapsille hauska tarina kerrottavana :D

[/quote]

"hehheh.. tiesittekös, että teitin mummo pasko housuun ensireffeillä ukin kanssa?"

Vierailija
49/103 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo. Tommosta teille emmäkehtaajille sitten käy. Kannattaisko nousta sinne paskalle ihan heti ensi vatsanväänteestä. Nyt sit kakkasit housuun ja menetit miehen. Ei voi mitään. Ehkä ens kerralla kehtaat lähtee sinne kakalle aikasemmin. En mäkään olis halunnut nähdä ensitreffeillä housuunpaskovaa miestä uudelleen. Mutta älä huoli, mies varmasti muistaa sut loppuelämänsä :)

Vierailija
50/103 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:22"]Millaisen viestin laitoit miehelle? Älä nyt soittele tai tekstaile. Yksi viesti riittää. Mies vastaa jos vastaa. Oletko varma että hän edes tajusi sinun paskanneen housuun?

[/quote]

Luulen että tajusi. Meteli oli kova :/ . Ja viesteissä selitin, että mulla on herkkä vatsa. Ei vastausta :(

Ap

[/quote]

Olet nyt tehnyt kaiken voitavan. Jos mies on hyvä tyyppi ja tykästyi sinuun, ei hän säikähdä tuollaista episodia. Ehkä han ei muutenkaan ollut sinusta kiinnostunut tai halusi vain seksiä. Siinä tapauksessa on ihan hyvä että ette enää tapaa. Unohda koko juttu. Hauskan tarinan sait kerrottavaksi kunhan häpeä hälvenee. Nyt rupeat vain katselemaan uusia miehiä. :)

[/quote]

Really? Menet miehen kanssa ensitreffeille ja tältä tulee paskat housuun, niin et ole milläänsäkään?

[/quote]

No koitetaan nyt osoittaa jotain myötätuntoa ap:ta kohtaan! Ihan sama olisinko vai en, koitan piristää. Ja jos olisin ihan unelmamiehen tavannut niin tuskin välejä kokonaan poikki pistäisin. Ainakin vastaisin viestiin. Eihän kukaan tarkoituksella housuun paskaa. Tai jos paskaa niin sitten en ehkä vastaisi enää viesteihin. Eihän tuo nyt paras ensivaikutelma ollut mutta itsekin olen esimerkiksi tahrinut miehen valkoiset satiinilakanat ja petauspatjan menkkaverellä ensimmäisen yhteisen yön jälkeen. Mies suhtautui asiaan ihan rennosti ja halusi tavata monta kertaa uudelleen.

Vierailija
51/103 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:48"]

[/quote]

Ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No koitetaan nyt osoittaa jotain myötätuntoa ap:ta kohtaan! Ihan sama olisinko vai en, koitan piristää. Ja jos olisin ihan unelmamiehen tavannut niin tuskin välejä kokonaan poikki pistäisin. Ainakin vastaisin viestiin. Eihän kukaan tarkoituksella housuun paskaa. Tai jos paskaa niin sitten en ehkä vastaisi enää viesteihin. Eihän tuo nyt paras ensivaikutelma ollut mutta itsekin olen esimerkiksi tahrinut miehen valkoiset satiinilakanat ja petauspatjan menkkaverellä ensimmäisen yhteisen yön jälkeen. Mies suhtautui asiaan ihan rennosti ja halusi tavata monta kertaa uudelleen.

[/quote]

Kiitos <3

Ap

Vierailija
52/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa tilanteessa kannattaa mennä heti vessaan, kun tuntuu tarve. Miehelle voi sanoa esimerkiksi:

- Nyt mun täytyy mennä vääntään hirveet ripulitpaskat tonne vessaan, kun vatsa on sekaisin.

Sitten tullaan vaan iloisena takaisin ja sanotaan:

- Kyllä nyt on koko vessa ruskeana, kun pöräytettiin klosetin seinätkin raidallisiksi.

Tällainen luonnollinen ja positiivinen asenne, niin kaikki on ok. 

Vierailija
53/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mitenkään samantasoinen asia kuukautiset ja paskantaminen.

Vierailija
54/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jotkut naiset pohtii että jos on hyvä tyyppi niin ymmärtää kyllä että välillä tulee ripulit housuun ravintolassa. Mutta oi, kuinka monta kertaa olen lukenut "Kamalimmat sokkotreffisi" -ketjuista, kuinka mies on esimerkiksi nauraessaan pieraissut samalla, ja lopputulema on naisen taholta että hyi helvetti, mikä juntti, koira ja porsas, ei jatkoon.

Tietenkään se mies ei soita tai tekstaa takaisin! Soittaisitko itse, jos mies ripuloisi näyttävästi ensitreffeillä? Järki käteen.

Vierailija
55/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:34"]Vaadimme parempia provoja!

[/quote] olen samaa mieltä. Muiden kera. Kera aina loppuun niin on oikeaoppista sekin.

Vierailija
56/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kerran, se ei ole harvinaista että nainen paskoo housuunsa. Ei mulla muuta. Hokekaa provoanne vaikka maailman tappiin asti. Mulle tää oli nolo asia ja en ole voinut muille puhua, tänne sitten avauduin anonyymisti. Turhaa sekin.

Ap

Vierailija
57/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se harvinaista, jos kyse ei vanhuksesta, lapsesta tai vakavasti sairaasta. Ei mikään normi vahinko... 

Vierailija
58/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:03"]Tuollaisessa tilanteessa kannattaa mennä heti vessaan, kun tuntuu tarve. Miehelle voi sanoa esimerkiksi:

- Nyt mun täytyy mennä vääntään hirveet ripulitpaskat tonne vessaan, kun vatsa on sekaisin.

Sitten tullaan vaan iloisena takaisin ja sanotaan:

- Kyllä nyt on koko vessa ruskeana, kun pöräytettiin klosetin seinätkin raidallisiksi.

Tällainen luonnollinen ja positiivinen asenne, niin kaikki on ok. 

[/quote]

:`D

Vierailija
59/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:18"]

Sinkkuna olen ollut 2 v. Netissä tutustuin mieheen. Tapasimme. Vaikutti kivalta ja oli söpökin. Illallisella alkoi vatsaa vääntämään ja yritin vain olla ja rupatella, en kehdannut mennä vessaan (tyhmä minä) Lopulta juoksin vessaan ja tuoli kaatui ja matkalla vessaan iso satsi housuun! Kera hirveän metelin! Hirveä prutina ja lätinä! Lähdin samantien juosten ulos ja tilasin taksin. Taksikuski ei puhunut mitään, avasi vain ikkunan. Mies ei ole soittanut minulle eikä vastaa puheluihini eikä viesteihini :(

[/quote]

don't worry.  jos se mies olisi aidosti ihastunut se ottaisi yhteyttä tai vastaisi. jos se ei ole tarpeeksi kiinnostunut niin tuo nolo episodi ei olisi muuttanut sitä sen enempää huonompaan suuntaan.  

Vierailija
60/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:09"]

Vielä kerran, se ei ole harvinaista että nainen paskoo housuunsa. Ei mulla muuta. Hokekaa provoanne vaikka maailman tappiin asti. Mulle tää oli nolo asia ja en ole voinut muille puhua, tänne sitten avauduin anonyymisti. Turhaa sekin.

Ap

[/quote]

Hali. t. mies :)  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme