Maailman noloimmat treffit :(
Sinkkuna olen ollut 2 v. Netissä tutustuin mieheen. Tapasimme. Vaikutti kivalta ja oli söpökin. Illallisella alkoi vatsaa vääntämään ja yritin vain olla ja rupatella, en kehdannut mennä vessaan (tyhmä minä) Lopulta juoksin vessaan ja tuoli kaatui ja matkalla vessaan iso satsi housuun! Kera hirveän metelin! Hirveä prutina ja lätinä! Lähdin samantien juosten ulos ja tilasin taksin. Taksikuski ei puhunut mitään, avasi vain ikkunan. Mies ei ole soittanut minulle eikä vastaa puheluihini eikä viesteihini :(
Kommentit (103)
Oisinpa halunnut nähdä miesparan ilmeen tuon shown aikana. Aika hölmistynyt varmaan oli jäätyään yksin nököttämään pöytään.
Ja en ihmettele jos ei halua ottaa yhteyttä, en minäkään ottaisi. Aika ällöttävä ensivaikutelma.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 05:53"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 01:33"]
Missä pumpulissa elätte? Ei ole harvinaista aikuisiällä ripuloida housuun (turistiripuli, ärtynyt suoli, ripuli, sappikivet, ns. Rasvaripuli raskaan aterian jälkeen jne jne.)
Sh
[/quote]
Ap nyt kuitenkin ilmeisesti on terve, ei kai ripulissa kukaan treffeille lähde.
[/quote] toi rasvaripuli on sellainen, milä iskee aika äkäseen..mulla se on aika herkässä. Siksi ennakoin tiettyjä tilanteita ja syön kevyitä annoksia..muuten lopputulos on taattu . Ja kyllä sen ensimmäisen vatsaväännön tunnettua pitää poustua vessaan, se tilanne ei peruuta
Maksoitko taksille penkin pesusta? Aika kiva seuraavalle matkustajalle :(
se on ensivaikutelma pilattu kun paskoo housuun. se ei ole viehättävää.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:22"]Millaisen viestin laitoit miehelle? Älä nyt soittele tai tekstaile. Yksi viesti riittää. Mies vastaa jos vastaa. Oletko varma että hän edes tajusi sinun paskanneen housuun?
[/quote]
Luulen että tajusi. Meteli oli kova :/ . Ja viesteissä selitin, että mulla on herkkä vatsa. Ei vastausta :(
Ap
[/quote]
Olet nyt tehnyt kaiken voitavan. Jos mies on hyvä tyyppi ja tykästyi sinuun, ei hän säikähdä tuollaista episodia. Ehkä han ei muutenkaan ollut sinusta kiinnostunut tai halusi vain seksiä. Siinä tapauksessa on ihan hyvä että ette enää tapaa. Unohda koko juttu. Hauskan tarinan sait kerrottavaksi kunhan häpeä hälvenee. Nyt rupeat vain katselemaan uusia miehiä. :)
Pakko sanoa että aika cool tuo taksikuski :D
Olisit kakannu miehen lautaselle.
nom nom nom
Toi olis vaan ollu niin ihana mies...
Ap
Ymmärtäisin, jos tuo sattuisi jollekin sairaudesta kärsivälle. Esim. krooninen paksusuolentulehdus taitaa aiheuttaa, että paska vaan tulee ja mitään et voi. Mutta mitä ihmettä on liikkunut päässä, kun vatsassa kiertää ja olisi syytä mennä vessaan? Vessaan meno on noloa, paskon ennemmin housuihin? :-o
Jos mies kenties haaveili peräsuoliyhdynnästä kanssasi ja hänen maailma romahti, sillä tytöt eivät pasko eikä varsinkaan ripilipasko eikä varsinkaan raflassa.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:32"]Ymmärtäisin, jos tuo sattuisi jollekin sairaudesta kärsivälle. Esim. krooninen paksusuolentulehdus taitaa aiheuttaa, että paska vaan tulee ja mitään et voi. Mutta mitä ihmettä on liikkunut päässä, kun vatsassa kiertää ja olisi syytä mennä vessaan? Vessaan meno on noloa, paskon ennemmin housuihin? :-o
[/quote]
No se on myöhäistä nyt enää pohtia! En viitsinyt heti lähteä, juuri keskusteltiin henkeviä ja luulin että kramppi menee ohi...
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:33"]Siis voiko olla totta?
[/quote]
Tuskin olen ainoa ihminen jolle on tullut paskat housuun!!!
Ap
Ei mitään hätää. Vähän tietysti tuo taksikuski säälitti.
Siis kävitkö sä vessassa ollenkaan vai menit suoraan taksiin? Otit kuitenkin takkisi ja laukun mukaan?
Enpä taida ihan tähänkään uskoa?
Kyllä minullakin menisi maku moisen jälkeen. Eihän sille mitään voi mutta iljettävää se jokatapauksessa on
Jos on hyvä tyyppi, niin pystyy naureskelemaan tommoselle :D Ja jos sinusta tykkäsi, niin ei antaisi häiritä. Ehkä sitä nolottaa sun puolesta niin paljon, ettei tiedä miten olisi?
Olispa ainakin lapsenlapsille hauska tarina kerrottavana :D
Tämä juttu HAISEE tosi pahasti