Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailman noloimmat treffit :(

Vierailija
02.07.2014 |

Sinkkuna olen ollut 2 v. Netissä tutustuin mieheen. Tapasimme. Vaikutti kivalta ja oli söpökin. Illallisella alkoi vatsaa vääntämään ja yritin vain olla ja rupatella, en kehdannut mennä vessaan (tyhmä minä) Lopulta juoksin vessaan ja tuoli kaatui ja matkalla vessaan iso satsi housuun! Kera hirveän metelin! Hirveä prutina ja lätinä! Lähdin samantien juosten ulos ja tilasin taksin. Taksikuski ei puhunut mitään, avasi vain ikkunan. Mies ei ole soittanut minulle eikä vastaa puheluihini eikä viesteihini :(

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä ottaa nuo lääkkeet aina ajallaan !!

Vierailija
82/103 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Kamala tilanne. Tuntuu varmasti kurjalta!! :( Onko miehestä kuulunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkikohtani tarinassa on tuo: hirveä prutina ja lätinä! :D

Vierailija
84/103 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilasit taksin istuimen, senkin paskahousu.

Vierailija
85/103 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
86/103 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täähän on ku komediassa! Älä välitä, mies ei todellakaan oo sen arvonen jos tommosta säikähtää, ihanku itellänsä ei ois ollu joskus kiire vessaan! Jokaisella on joskus! Mäkin kerran töräytin kännissä aika pahat pierut exän vieressä ja monta kertaa :DDD Ota huumorilla jos vaan pystyt, se on selviytymiskeino. Voithan sanoa sille viestillä että sait mahataudin/ruokamyrkytyksen ja sua hävetti se ja siksi lähdit? Mutta miehiä on monia ja uskon että paljon parempia jos hän ei nyt vastaa tommosen takia!

Vierailija
87/103 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voin itse sanoa että MINÄ OLEN PASKANTANUT HOUSUUNI VARMAAN USEAMMANKIN KERRAN JOS ON OLLUT RIPULI, MYÖS TAAPEROIÄN JÄLKEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voi luoja semmosta joka tulee itseään nostamaan kun toisella on paha mieli !

Vierailija
88/103 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin on ollut lähellä monta kertaa, onneksi on hyvät sulkijalihakset, että on kerinnyt vessaan kuivin housuin.

Vierailija
89/103 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jätitsä sen miehen yksin maksamaan sunkin osuutes? Noloo.

Vierailija
90/103 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuipa kerran kaupassa...

Vähä ennen kassoja maha kurahti. Siinä vaiheessa kun kassatäti veti viimeisiä tavaroita, olin jo naama punaisena pidättelemässä. Kunnialla täytin kaikki neljä ostospussia. Kauhealla kiireellä kärryt ja lapsi invavessaan. En aivan kerennyt, pikkareihin tuli kivat jäljet. Istuin pytylle ja samassa neljä vee tyttö kysyi mikä tämä on ja veti hälytysnarusta! Paska haisi, hälyt päällä ja minä yritän isoon ääneen puhua ettei noi saa tehdä. Samalla itku kurkus, mitä jos vartija tai joku muu änkee vessaan "auttamaan". Onneksi ketään ei tullut ja vartin päästä asia jo hymyilytti.

Jotta sattuuhan näitä :)

Vierailija
91/103 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 03:52"]Suosikkikohtani tarinassa on tuo: hirveä prutina ja lätinä! :D

[/quote]

Mä nauran täällä niin että kohta muut herää! KIITOS tää ketju pelasti mun illan:)

Vierailija
92/103 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:32"]Ymmärtäisin, jos tuo sattuisi jollekin sairaudesta kärsivälle. Esim. krooninen paksusuolentulehdus taitaa aiheuttaa, että paska vaan tulee ja mitään et voi. Mutta mitä ihmettä on liikkunut päässä, kun vatsassa kiertää ja olisi syytä mennä vessaan? Vessaan meno on noloa, paskon ennemmin housuihin? :-o

[/quote

vaipat?? :D:D

Vierailija
93/103 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:32"]Ymmärtäisin, jos tuo sattuisi jollekin sairaudesta kärsivälle. Esim. krooninen paksusuolentulehdus taitaa aiheuttaa, että paska vaan tulee ja mitään et voi. Mutta mitä ihmettä on liikkunut päässä, kun vatsassa kiertää ja olisi syytä mennä vessaan? Vessaan meno on noloa, paskon ennemmin housuihin? :-o

[/quote]

Miten olis vaipat? :D

Vierailija
94/103 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on muija suuttunut, kun on itse paskonu housuihinsa päissään... Että pidäkkin huoli että tästä ei koskaan puhuta! Sellaset noitumiset ja uhkailut että ei olla kyllä puhuttu. Varmaan järkevä strategia, muutoin en olisi malttanut olla kuittailematta.

Vierailija
95/103 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mieheltä silti typerää. Jos vatsa on löysällä ei sille mitään voi.

Ap

Vierailija
96/103 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en olisi minäkään miehenä vastannut. Teit sille kirjaimellisesti lähtemättömän ensivaikutelman ;-)

Vierailija
97/103 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen viestin laitoit miehelle? Älä nyt soittele tai tekstaile. Yksi viesti riittää. Mies vastaa jos vastaa. Oletko varma että hän edes tajusi sinun paskanneen housuun?

Vierailija
98/103 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä sujui muuten hyvin ja mies sanoi kauniiksi jne. Minusta mies liian herkkänahkainen!

Ap

Vierailija
99/103 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooo kerrankos sitä vähän jotain noloa sattuu. Et luultavasti tapaa häntä enää, joten uutta matoa koukkuun ja seuraavalla kerralla tiedät sitten että jos vatsaa alkaa vääntämään niin poistut takavasemmalle aikaisemmin.

Vierailija
100/103 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:22"]Millaisen viestin laitoit miehelle? Älä nyt soittele tai tekstaile. Yksi viesti riittää. Mies vastaa jos vastaa. Oletko varma että hän edes tajusi sinun paskanneen housuun?

[/quote]

Luulen että tajusi. Meteli oli kova :/ . Ja viesteissä selitin, että mulla on herkkä vatsa. Ei vastausta :(

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän