Maailman noloimmat treffit :(
Sinkkuna olen ollut 2 v. Netissä tutustuin mieheen. Tapasimme. Vaikutti kivalta ja oli söpökin. Illallisella alkoi vatsaa vääntämään ja yritin vain olla ja rupatella, en kehdannut mennä vessaan (tyhmä minä) Lopulta juoksin vessaan ja tuoli kaatui ja matkalla vessaan iso satsi housuun! Kera hirveän metelin! Hirveä prutina ja lätinä! Lähdin samantien juosten ulos ja tilasin taksin. Taksikuski ei puhunut mitään, avasi vain ikkunan. Mies ei ole soittanut minulle eikä vastaa puheluihini eikä viesteihini :(
Kommentit (103)
Missä ap kertoi että noin käy useasti???
No jos vielä joskus kuulet miehestä tiedät ainakin löytäneesi harvinaislaisen yksilön, sellaisen joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet.
Koeta päästä tämän iltaisten tapahtumien yli ja seuraavaa treffikaveria etsimään.
Tä on niin hauska ketju ; ) kohta on itellä kusi housussa kun naurattaa...sorry ap, kaikki sympatiat sulle, paska juttu ; )
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:39"]
Missä ap kertoi että noin käy useasti???
[/quote]
ei missään. siksi sanoinkin JOS sulle käy useinkin noin...
Käy sääliksi nyt ja kävisi vielä kymmenen kertaa enemmän, jos aloittaja olisi mies. Mies olisi voinut joutua odottamaan yksiä treffejä kymmenen vuotta ja sitten kävisi noin...melkoinen antikliimaksi. Seuraavat kymmenen vuotta seuraavia treffejä odotellessa varmaan heräilisi öisin painajaisiin, joissa eläisi nuo treffit uudestaan.
Tsemppiä AP, onneksi et ole mies.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:32"]Ymmärtäisin, jos tuo sattuisi jollekin sairaudesta kärsivälle. Esim. krooninen paksusuolentulehdus taitaa aiheuttaa, että paska vaan tulee ja mitään et voi. Mutta mitä ihmettä on liikkunut päässä, kun vatsassa kiertää ja olisi syytä mennä vessaan? Vessaan meno on noloa, paskon ennemmin housuihin? :-o
[/quote]
No se on myöhäistä nyt enää pohtia! En viitsinyt heti lähteä, juuri keskusteltiin henkeviä ja luulin että kramppi menee ohi...
Ap
[/quote]
No mutta näkyyhän se kramppi kuitenkin naamasta, ja toinen luulee aiheuttaneensa moisen irvistyksen olemassaolollaan. Niinkuin varmaan onkin, kun toisella stressiripuli iskee jännityksestä.
Mies oli ihana, naispolo vain oli estynyt paskahousu...
Ei voi olla totta. Kuka toope ei mene vessaan pesulle, kun on paska housuissa. Ripulitaudissa voi vahinkoja sattua, mutta kyllä fiksu ihminen pesee itsensä ennen kuin edes lähtee taksilla kotiin. Lähtee sitte vaikka märillä mutta puhtailla vaatteilla kotiin. Ei mulla muuta.
Kuolisin häpeään todellakin jos tuollaista tekisin.
Mutta provohan tämä on, ehkä jonkun pervertikon kakkafetissin?
Multa tulee kohta pissi housuun tätä ketjua lukiessa, aivan hulvaton.
Otan osaa ap, en usko että mies tulee sulle vastaamaan mitään. Eiköhän toi kakkashow aiheuttanut nyt sen verta paljon kysymysmerkkejä miehelle, ettei hän viitti ottaa riskiä..
Ahahaa!!! Tää oli hauskin ketju pitkään aikaan. Ihana ap, joka vielä inttää, että on suht tavallista, että naiset paskoo housuunsa!
Sulle ap tiedoksi, että ei ole mulle tapahtunut sellaisessa iässä, että asiasta olisi jäänyt muistijälki. Todennäköisesti olin juuri päässyt eroon vaipoista.
Eri asia on tietysti, jos ap on 80-vuotias tai jos synnytyksestä on jäänyt pahoja vaurioita.
Minä olen paskonut 2 krt aikuisiällä housuuni. Herkkä vatsa. Lenkillä on alkanut vääntämään ja en ole ehtinyt kotoin. Sama tapahtunut kolmelle kaverille, ettei se nyt niin harvinaista ole. Kaikki sektio-äitejä, ei sairauksia. Myös mieheni on paskonut housuunsa, Turkissa. Iski salamannopeasti kramppi ravintolassa ja ei ehtinyt vessaan. EI ole harvinaista paskoa housuunsa aikuisiällä!!!
Missä pumpulissa elätte? Ei ole harvinaista aikuisiällä ripuloida housuun (turistiripuli, ärtynyt suoli, ripuli, sappikivet, ns. Rasvaripuli raskaan aterian jälkeen jne jne.)
Sh
Hihihii! :D Kyllä, olen paskonut housuuni. Esikoiseni oli niin vaativa vauvana etten ehtinyt aina vessaan. Ja olin siis vauvani kanssa kaksin kotona. Tätä tapahtui pari kertaa. Mieheni paskoi housuunsa etelänlomalla sängyssä, kun makasin hänen vieressään.
Minä olen paskonut kerran housuuni 20 v. Olin Lintsillä Rainbow-laitteessa, kun mahassa alkoi vääntämään. Vessaan ei tietenkään päässyt. Paskat tuli housuun. Koko päivän oli tosin mahassa vähän vellonut...
Täälläkin paskottu housuun. Kreikassa oltiin tavernassa ja vatsaa alkoi vääntämään. Hotellille matkaa n.400 m ja uskoin että selviän sinne puhtain pöksyin. En ehtinyt. Ja tavernan vessaan en mennyt, koska inhoan yleisiä vessoja. No tyhmästä päästä sai sitten kärsiä :D
Kääntäkääs tämä toisin päin: Olette treffeillä kivan miehen kanssa, yhtäkkiä tämä paskoo housuihinsa, ei mene vessaan vaan juoksee taksiin, sen jälkeen lähettää viestejä ja soittaa useasti, vastaisitteko tälle miehelle?
Kurja tilanne ap, mutta olisit mennyt ajoissa vessaan tai edes tuon vahingon jälkeen ja sanonut sitten miehelle että pakko lähteä ja että vatsatauti iski. Tai sitten edes tyytynyt lähettämään yhden viestin jossa pyydät anteeksi ja selität että tauti iski äkkiarvaamatta.
Älä kuitenkaan jää märehtimään tätä, uusia treffejä kehiin jonkun muun kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 01:33"]
Missä pumpulissa elätte? Ei ole harvinaista aikuisiällä ripuloida housuun (turistiripuli, ärtynyt suoli, ripuli, sappikivet, ns. Rasvaripuli raskaan aterian jälkeen jne jne.)
Sh
[/quote]
Ap nyt kuitenkin ilmeisesti on terve, ei kai ripulissa kukaan treffeille lähde.
Hyi helvetti ! En kyllä minäkään vastaisi housuun paskovan naisen viesteihin
Mies
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:09"]Vielä kerran, se ei ole harvinaista että nainen paskoo housuunsa. Ei mulla muuta. Hokekaa provoanne vaikka maailman tappiin asti. Mulle tää oli nolo asia ja en ole voinut muille puhua, tänne sitten avauduin anonyymisti. Turhaa sekin.
Ap
[/quote]Mitä helvettiä oikein odotat muilta, ämmä paskoo housuun ja lähtee treffeiltä livohkaan ??? Sitten ihmettelet kun mies ei vastaa.
M30
nyt oikeesti ap! ei toi normaalia ole, ei aikuiset niin naiset kuin miehetkään ripuloi normaalisti housuun. kyllä siihen on syy, jos sulle käy useinkin noin mars lääkäriin!