Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana, kumpaa otan Panacodia vai Buranaa?

Vierailija
02.07.2014 |

Raskausviikkoja 20 ja kumpi olisi parempi kipulääke. Ilman en haluaisi olla. Tarkoitus on lääkitä ajoittain (ehkä kerran viikossa) esim. päänsärkyä tai flunssasta aiheutuvia särkyjä. Yleensä siis ottanut vain Buranaa mutta nyt raskaana askarruttaa onko tuo Panacod kuitenkin turvallisempi särkylääkkeenä? (Panacodia en ole ikinä ottanutkaan eikä ole määrätty minulle vaan miehelle mutta eihän sekään sen kummenpi ole kun särkylääke vain, ohjeissa luki jotain sellaista että voi ottaa raskauden aikana mutta pitkäaikaista käyttöä vältettävä)

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, flunssaan ja tavan päänsärkyyn särkylääkettä??!! Ei ihme ettei joku panadol auta yhtää mitään, kun särkylääkettä vedetään näköjään kuin jotain vitamiinipillereitä. Vaikka provohan tämä nyt oli...

Vierailija
42/44 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panacod aiheuttaa myös vaikeaa riippuvuutta. Johan se vauvakin pm vieroitusoireissa heti synnyttyään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi ottaa panadolia päänsärkyyn, oksennan melkei heti. Tuosta panacodista tuli joku tv-ohjelma joskus. Muistan siitä sen, että oli määrätty aina vaan isompaa annosta, ja lopulta ihan kodeiinia, ku elimistö ei kestäny enää sitä paracetamolia.. Ite olisin kyllä noiden vahvempien lääkkeiden kanssa varovainen.

Buranaa oon ottanu päänsärkyyn, loppuraskaudessa vaan kärvistelly.. Tosin tarvin särkylääkettä ehkä kerran kahdessa kuukaudessa..

Vierailija
44/44 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI missään nimessä MINKÄÄNLAISIA kemikaaleja raskauden aikana KOSKAAN. Ei, ei, ei, ei, EI, EI, EI! Haluatko, että laspsestasi tulee vammainen, jolloin muiden verorahoilla hänet elätät!? Mene kuumaan yrttikylpyyn, kivut helpottaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi