Voiko pitää paikkansa että lennot friscoon vain hieman yli
1000-1300€, meno-paluu??
Siis pelkät lennot, minulla majapaikka siellä, ei tarvitse hotellia
Kommentit (18)
Ei se niin pitkältä tunnu kun nukkuu koneessa :)
Kalliilta kuulostaa, etenkin kun tuolla hinnalla pääsee parhaimmilllaan Australiaan asti.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 11:48"]
Kalliilta kuulostaa, etenkin kun tuolla hinnalla pääsee parhaimmilllaan Australiaan asti.
[/quote]
Eikä näemmä maksa edes noin paljoa, randompäivillä Hki-Sydney menopaluu 1039 euroa.
Mistä olet ap nuo lentohinnat löytänyt? Momondo.fi:stä löytyy vastaavia lentoja jo 884 eurolla.
Jos oikeasti olet San Franciscoon menossa, älä nyt herranjumala kutsu sitä nimellä Frisco :D Tuo on ihan yleisesti vihattu "lempinimi".
Haluan siis ehdottomasti samalta yhtiöltä varatut liput.
Ehkäpä se nostaa hintaa.?
Jos tulee viivästyksiä tai peruutuksia, myöhästymisiä, en joudu itse maksamaan, vaan lentoyhtiö hoitaa jatkolennot.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 12:13"]
Jos oikeasti olet San Franciscoon menossa, älä nyt herranjumala kutsu sitä nimellä Frisco :D Tuo on ihan yleisesti vihattu "lempinimi".
[/quote]
Niin tosiaan, onko ap menossa San Franciscoon tai Dallasin lähellä olevaan Friscoon? Jos ensimmäiseen, Momondosta näkyy saavan menopaluuliput sinne 663 eurolla, jälkimmäiseen sitten tuolla 884 eurolla.
Kalliit on... itse ostin meno-paluun Losiin 400 eurolla
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 12:23"]
Jos tulee viivästyksiä tai peruutuksia, myöhästymisiä, en joudu itse maksamaan, vaan lentoyhtiö hoitaa jatkolennot.
[/quote]
Jos ostat lennon joissa on esim. 1 pysähdys ja kaksi eri lentoyhtiötä, et joudu maksamaan itse mitään jos tulee jotain sählinkiä. Tämä edellyttää sitä, että ostat lennon jossa automaattisesti tulee nuo kaksi yhtiötä eikä niin, että ostat molemmat lennonosat erikseen.
ok..kiva tietää! (16)
:san franciscoon olen menossa :)
-ap
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 12:13"]
[/quote]
Kelpaa se näköjään paikallisillekin.
http://ww2.hdnux.com/photos/26/35/30/5887501/7/628x471.jpg
Norvegiankin lentää sinne.
Tosin lähtö kai Tukholmasta vai Kööpenhaminasta?
Mulla oli lennot san diegoon vähän päälle 700 euroa.
Kalliilta kuulostaa - mutta riippuu tietysti matkan ajankohdasta. Itse olisin valmis maksamaan noin 800 euroa.
Kalliit on. Pitäis lähtee 700-800 eurolla.
Kalliit??
Pitkä on matkakin, sekä ajallisesti että kilometri määrä!!
En tiedä mitä luulin hinnaksi, mutta olin iloisesti yllättynyt :)
-ap