Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäviä tai edes kavereita aikuisena?

Vierailija
01.07.2021 |

Miten te saatte ystäviä tai kavereita aikuisiällä?
Työkaverit on ihan kivoja, ja niiten kanssa viihdyn töissä, mutta ei siellä ole niitä joiden kanssa haluaisin vapaa-aikaa viettää.

Muutenkin oon kranttu ihmisten kanssa, siis tuttavuuksien kanssa osaan jutella, mutta en vaan osaa olla riittävän avoin/ reipas enempään, enkä yhtään jaksa kestää jos toinen ei oo samalla aaltopituudella.

N43

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään hakemalla :). Viimeksi sain ystävän naapurista, kun muutin nykyiseen asuntoon. On miespuolinen, mutta sukulaissielu. Ihana ihminen.

Haluaisin kyllä naispuolisen ystävän, jonka kanssa höpötellä, reissata, shoppailla.... Olen käyttänyt facea ja kaverihakua. Ei vain onnistu.

Vierailija
2/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös about samanikäinen nainen ja toihan just on se ongelma että nykyään sitä ei jaksa kovin kauaa jos ei oo samalla aaltopituudella. Nuorempana jaksoi, ei ollut niin tarkkaa että millaisia ihmisiä ne kaverit ympärillä oli. Kai sitä oli enemmän itseensä keskittynyt ja nyt vanhemmiten kattelee ympärilleen ja vähän kuunteleekin, niin nopeasti voi huomata että ei kovin usein edes pidä siitä mitä kuulee. Haluaisin kanssa löytää uusia kavereita ja laajentaa ystäväpiiriä, että olisi näin sinkkuna kavereita  keiden kanssa tavata ja tehdä asioita. 

Eli hankalaa on uusien kavereiden tapaaminen nykyään! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman ikäinen kuin sinä ja muutenkin sama tilanne enkä ole keksinyt vastausta tähän.

Vierailija
4/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain parhaimmat ystäväni kun kävin ulkomailla pidemmillä risteilyillä muiden suomalaisten kanssa. Tais olla Kristina Cruises.

Vierailija
5/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu. Olen huomannut, että kansalaisopistolla melkein kurssi kuin kurssi on täynnä samasta asiasta kiinnostuneita. Naamatuttuja on myös jumpassa jne, mutta ei niidenkään kanssa tuu moikkausta enempää juteltua.

Miten esim. näissä ympyröissä vois luontevasti tehdä "treffit" tai vaihtaa puhnrot jne? Ja tosiaan tarkoitan nyt ihan kaveruus /ystävyyspohjalta, enkä seurustelua.

Vierailija
6/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan olemassa joku tinderinkaltainen sovellus, missä vois sanoa, että etsin vain ystävää? Vai onko sellaisen käyttäminen noloa?

Vierailija
7/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noita tosiystäviä ole kuin yksi.

Muutamia ”ystäviä” jotka muistaa silloin kun jotain tavaraa tai laitteita lainaan tarvitsevat, osa tavaroista jää palauttamatta.

Vierailija
8/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä!

N 38

Vierailija
9/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Face on täynnä ystäväryhmiä. Ei vain lähiseudulta ketään. Mitään facetuttuja kun en halua. Yhden vastauksen sain kaverihaku. Netin kautta. Olin innoissani ja kerroin itsestäni enemmän kuin mitä vastaaja kertoi minulle itsestään. Ei sitten enää mitään vastausta takaisin.

Vierailija
10/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa itsessäsi on nyt vikaa, jos et löydä kavereita. Kirjoitit, että olet kranttu, joten muuta itsesi normaaliksi. Opettele ajattelemaan itseäsi ihan tavallisena ihmisenä, sillä et ole mikään uniikki lumihiutale.

Jos et löydä kavereita, niin voit syyttää vain itseäsi.

Vierailija
11/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Ei ole edes töitä vaan olen lasten kanssa kotona. Minulla menee muutenkin aikaa tutustua toisiin ja toiset ovat jo siinä vaiheessa ryhmäytyneet.

Vierailija
12/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Face on täynnä ystäväryhmiä. Ei vain lähiseudulta ketään. Mitään facetuttuja kun en halua. Yhden vastauksen sain kaverihaku. Netin kautta. Olin innoissani ja kerroin itsestäni enemmän kuin mitä vastaaja kertoi minulle itsestään. Ei sitten enää mitään vastausta takaisin.

Jaarittelit siis aivan liikaa ja outoja. Ei kukaan halua mitään jaarittelijaa kaveriksi, vaan tasapuolisen normaalin mukavan ihmisen, joka osaa keskustella muustakin kuin itsestään.

Vierailija
13/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan olemassa joku tinderinkaltainen sovellus, missä vois sanoa, että etsin vain ystävää? Vai onko sellaisen käyttäminen noloa?

Kirjeenvaihtosivusto www.etsitaanystavaa.com.

Vierailija
14/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kranttu. En kaipaa mitään sielunsiskoutta tai vastaavaa vaan mulle riittää, että toinen on mukavaa seuraa ja että meillä on jonkin verran yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Helpoiten on löytynyt kavereita alueen muista koiranomistajista, joidenkin kanssa olen ystävystynytkin. 

Vierailija
15/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinussa itsessäsi on nyt vikaa, jos et löydä kavereita. Kirjoitit, että olet kranttu, joten muuta itsesi normaaliksi. Opettele ajattelemaan itseäsi ihan tavallisena ihmisenä, sillä et ole mikään uniikki lumihiutale.

Millainen on ”normaali”?

Vierailija
16/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset kriteerit sinulla on kaverille? Tai minkälaiset teillä muilla kaverittomilla on?

Vierailija
17/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitiaikana sain tosi paljon juttelukavereita, ja osa niistä olisi voinut kehittyä ystävyyksiksikin, jos olisin niin halunnut. Mutta en halua. Kun olen töissä, ei ole energiaa edes omalle perheelle, saati sitten muille ihmisille. Kaikki ihmissuhteet vain imevät energiaa, eivät anna mitään. Joten viihdyn parhaiten omassa rakkaassa seurassani.

Vierailija
18/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas sama urpo, joka itse havainnoi toisen ihmisen olevan jotenkin erilainen - syyttää tätä uniikki lumihiutale ajattelusta. Kyllä olet tyhmä ja täällä palstalla pyörit toisetelemassa samaa.

Kuvitteletko osaavasi lukea muiden ajatuksia.

Vierailija
19/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaarittelit siis aivan liikaa ja outoja. Ei kukaan halua mitään jaarittelijaa kaveriksi, vaan tasapuolisen normaalin mukavan ihmisen, joka osaa keskustella muustakin kuin itsestään.

Hä? Ensimmäinen viesti hänelle. Kerroin samat asiat itsestäni miten hänkin kertoi itsestään. Lisäksi kesäloma-asioitani ja kysyin hänen lomastaan. Maailman politiikastako pitäisi ensimmäisessä viestissä kirjoittaa? Kai ensin tutustutaan ja löydetään se yhteinen juttu. Yhteistä kuitenkin jo oli ikä, kiinnostuksenkohteet, asuinpaikka.

Vierailija
20/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset kriteerit sinulla on kaverille? Tai minkälaiset teillä muilla kaverittomilla on?

Viinan kaljan viinien siiderien lipittäjää en ystäväkseni huoli.

Elämässä pitää olla muutakin kuin känny naamalla aina ja kaikkialla.

Politiikka, ituhippeily, ilmastovouhotus on juttuja jotka ei kiinnosta pätkääkään.