Tinder-kokemuksia 40+ naisena?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 41. Laitoin ikähaarukaksi potentiaalisille miehille 30-40.
Silti jotkut 57v Kalevit yrittää matchata. Ei voi ymmärtää. Profiilejakaan ei lueta vaan jotkut vaan swaippaa lukematta.
Ymm. Tuota eipä se taida niitä 57v Kaleja näyttää, jos olet ikärajauksen oikein tehnyt...
Joko miehet kulahtavat ennen aikojaan tai sitten valehtelevat Tinderissä ikänsä. On nimittäin niin karsean kuluneita yksilöitä 30-40- vuotiaissa, että huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti jotkut 57v Kalevit yrittää matchata. Ei voi ymmärtää. Profiilejakaan ei lueta vaan jotkut vaan swaippaa lukematta.
Luuletko aikuisten oikeasti, että tuonikäiset miehet ovat kiinnostuneita yli neljäkymppisistä?
Voi kuule! Eläissäni ei perässäni ole juossut niin paljon parikymppisiä miehiä kuin silloin, kun täytin 40- vuotta. Vielä puoli vuotta sitten yksi lähetti vuosien jälkeen viestiä. Olen nyt 50- vuotias. Ap on juuri parhaassa iässä. Go girl!
Vierailija kirjoitti:
Omassa kaupungissa ainakin siellä pyörivät vuodesta toiseen samat tyypit. Ne jämät, jotka pyörivät kapakoissakin aina yksin ilman naista.
Ei todellakaan kiinnosta olla Tinderissä.
Siellähän sinäkin roikut. Kun kerran tiedät useamman vuoden kokemuksella. Vai oliko se niin, että ne kaikki muut vain on niitä säälittäviä jämiä? Olisiko tässä pieni itsetutkiskelun paikka.
Vierailija kirjoitti:
Kerron kohta.
T: Pena 42v
Sori mut Penoilla on ikää vähintään 20 vuotta enemmän!
Olen 44, enkä tiedä yhtäkään ikäistäni, saatika nuorempaa Penaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymm. Tuota eipä se taida niitä 57v Kaleja näyttää, jos olet ikärajauksen oikein tehnyt...
Myöskään mitään matcheja ei tule, jollei molemmat ole tykänneet.
Eli ihan paskapuhetta.
Tinderistä tykkäsin just sen takia, että siellä ei pääse ihan kuka tahansa perwo ällötys piinaamaan viesteillä.
Siltikin melko huono tarjonta ja sinkkuna mielummin.
Ja mitä ikään tulee, niin mua ainakin "superliketti" juurikin nämä 30v ,tai jopa alle ennen, kun vaihdoin ikähaarukan vähän vanhempiin.
Nuorekas N 39v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko miehet kulahtavat ennen aikojaan tai sitten valehtelevat Tinderissä ikänsä. On nimittäin niin karsean kuluneita yksilöitä 30-40- vuotiaissa, että huh.
Eiköhän siellä ole aika paljon näitä jotka "vahingossa" laittavat ikänsä vähän alakanttiin väärin. Ei sillä, etteikö naiset osaisi metkuja yhtäläiseen...
Omassa kaupungissa ainakin siellä pyörivät vuodesta toiseen samat tyypit. Ne jämät, jotka pyörivät kapakoissakin aina yksin ilman naista.
Ei todellakaan kiinnosta olla Tinderissä.