Missä painossa 170cm nainen kauneimmillaan?
Kommentit (224)
Eikä sitä kehtaa parturille sanoa, että jos leikkaat vahingossa vähänkään liikaa hiuksia niin multa lähtee parisuhde, että leikkaa please vaan se 2 cm mitä pyydän.
Parturissa käynti on kamalaa.
Ihan sama. Nainen ei kuitenkaan ole kiinnostunut siitä miehestä, joka olisi kiinnostunut hänestä naisesta.
Olen itse 172 cm nainen ja painan 62 kg ja olen nyt kauneimmillani. Jos olen kevyempi näytän liian laihalta. Nyt on just sopiva :)
Meillä anoppi ei tykkää, että minulla miniänä on pitkät hiukset. Olen saanut haukkumiset pitkistä hiuksistani monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Nainen ei kuitenkaan ole kiinnostunut siitä miehestä, joka olisi kiinnostunut hänestä naisesta.
Miehet saattaa kysyä seurustelusta vain kerran. Minä joskus hämmennyin enkä vastannut mitään, kun kysymys tuli yllätyksenä, menin niin hämilleni.
Olisin voinut alkaa kyllä seurustelemaan tämän miehen kanssa, mutta ei me sitten enää nähty eikä minulla ollut miehen puhelinnumeroa.
Olen kyllä sitä mieltä, että 50-60 kg nainen ei omista todellakaan naisellisia muotoja saatika lihaksia.
Pyöreät pakarat ovat seksikkäät sekä lihakset. Ei mikään rotta joka on luuta ja nahkaa. Ehkä vaatteet päällä joo mennettelee, mutta kun ne vaatteet oottaa pois...
Alimmillaan 54kg. Ei lainkaan rasvaa kehossa mielestäni olin upea. Ja voin henkisesti järkyttävän huonosti.
Menin 19-vuotiaana naimisiin, olen 169 cm ja painoin 52 kiloa. Eikös nuoret morsiamet ole aina kauniita?
170 cm on JUST siinä rajoilla, että ei ole liian pitkä. Kyllä se paino olisi hyvä olla 60 kg tai alle. En halua lihavaa tai miesmäistä naista. Lihaksikas nainen ei voi olla sievä.
170 cm naisen pitää seurustella vähintään 170 cm pitkän miehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Itsekin lähellä tuota pituutta, ja sanoisin että 55-65 paras paino. 70-> jo selkeästi potra.
Kun painoin 58 kg niin kaikki kysyivät onko mulla anoreksia.
Ihminen ei itse tajua kuinka laihalta ja huonovointiselta näyttää.
Nainen on laiha, kun paino on pituus - 100, näin sanoi minulle lääkäri.
Jos on 170 ja painaa 55 kg niin täytyy olla tosi pienet rinnat.
Riippuu ruumiinrakenteesta eli onko sellainen siro keijukaismainen vaiko enempi vantteraa mallia.
Suurin osa lienee "välimallia" eli silloin noin 60 kiloisena. Max.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sopusuhtaiset muuhun kroppaan nähden. Ne jotkut E-kupin silikonipallot ei näytä hyvältä.
Pituus -110 on toimiva kaava joka sopii useimmille aivan täydellisesti. Sillä siis päästään oikeastaan poikkeuksetta hyvin lähelle sitä omaa normipainoa ja hienosäätöä sitten ruumiinrakenteen mukaan kilo kaksi suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sopusuhtaiset muuhun kroppaan nähden. Ne jotkut E-kupin silikonipallot ei näytä hyvältä.
Monella hoikalla on tosi pienet rinnat. Osalla ei ole rintoja oikeastaan ollenkaan.
Osa käyttää topattuja rintaliivejä.
Meillä anoppi olisi halunnut, että leikkaan lyhyet hiukset, mutta vastasin hänelle, että voi voi, kun poikas ei hyväksy naisella lyhyitä hiuksia. Ja nyt mies hermostui kun tytär haluaisi leikata lyhyemmät hiukset ja minä olen tässä välikädessä, kun minun puolesta tytär saa leikata lyhyet hiukset.