Missä painossa 170cm nainen kauneimmillaan?
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on 170 ja painaa 55 kg niin täytyy olla tosi pienet rinnat.
Ei vaan sopusuhtaiset muuhun kroppaan nähden. Ne jotkut E-kupin silikonipallot ei näytä hyvältä.
Monella hoikalla on tosi pienet rinnat. Osalla ei ole rintoja oikeastaan ollenkaan.
Osa käyttää topattuja rintaliivejä.
On siinä uusi mies ihmeissään, kun rinnat on lattialla, kun harrastetaan seksiä.
Painoi 48 kg. Lääkärin mielestä näytin vähän läskiltä. Sanoisin siis 42 kg.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on lapsen paino
Tämähän on ihan mielipide kysymys. Mutta omasta mielestäni ehkäpä jossain 60-70 kg välimaastossa.
Ei mitään väliä, kunhan on hyvä pylly.
Mulla ainakin oli kaikista paras olo 60-kiloisena (172cm), ja silloin olin myös tyytyväinen ulkonäkööni.
Vierailija kirjoitti:
Jos on 170 ja painaa 55 kg niin täytyy olla tosi pienet rinnat.
Minulla säilyy rinnoissa rintarauhaskudos, vaikka olisin kuin laiha. Jättimelonit on jättimelonit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on lapsen paino
Lääkärin mielestä olisin voinut laihduttaa pari kiloa.
Olen tuon pituinen ja painanut kaikkea 50 kg-73 kg välillä. Minulle paras paino on n. 65 kg, liikun pari kertaa viikossa, joten lihasmassaa ei ole paljon, mutta jotain kuitenkin.
Nuorena 50-55 kg näytti vielä ihan hyvältä, olin hyvin hoikka, mutta näytin terveeltä. Kolmekymppisenä lasten saamisen jälkeen 60 kg alkoi olla alaraja, sitä hoikempana näytin sairaalta ja ihmiset alkoivat huomautella painosta.
Näin keski-ikäisenä voi todeta, että näytän hoikalta n. 68 kiloon asti, siitä ylöspäin "normaalipainoiselta". En tiedä missä painossa alan näyttää lihavalta, ehkä yli 75 kiloisena?
Nyt 62 kg ja rinnat a-b, aiemmin aa. Noin 5 kg aiemmin lääkäri kommentoi alhaista painoa, ja minulla oli vuotohäiriöitä.
Alimmillaan painoa oli alle 50 kg (yläasteella), olinkin sitten sairaalahoidossa. Menkat loppuivat myös. Terve paino itselläni 170 pituisena on 65-75 kg.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi nimetä yhtä painoa. Ihmisten ruumiinrakenteet ja rasva-/lihasjakautumat ovat niin erilaisia, että kaksi samanpituista ja samanpainoista voivat olla lähes toistensa vastakohdat.
Nimenomaan. Itse olen 173cm ja mulle ihannepaino sekä oma hyvänolonpaino pyörii 65-70kg välillä. Ruumiinrakenne tasanen pötkylä eli kerään rasvaa ympäriinsä ja näytän aina paksummalta edes lievästi ylipainoisena kuin ytyökaverini, joka on 170cm pitkä. Kyseinen työkaveri, tiimalasinen ja "löllö" erittäin naisellinen näyttää vielä 75kg hoikalta ja pelkästään naiselliselta kurveineen. Minulla on meisät kahdesta sirompi luusto ja rakenne.
Kaavalla pituus-miinus-120 ei voi mennä kovin pieleen :)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:11"]Yli 60kg näyttää mielestäni hyvin pulskalta ellei paino ole lihasta. Minusta 50-55kg on sopiva paino naisella joka ei treenaa. Itse painan 58kg, valitettavasti.
Miten hitossa tätä on alapeukutettu näin paljon?
Koska 170 cm ja 50 kg on alipainon puolella, ja 55 kg vain nippa nappa ohjeellisen normaalipainon puolella. 60 kg ei ole edes ohjeellisen normaalipainon (bmi 18.5-25) puolivälissä vaan alle.
Ja alipaino on terveydelle vaarallisempaa kuin lievä ylipaino (joka siis 58-60 kg ei ole nähnytkään.) Terve on kaunista :)
Alipaino ei todellakaan ole vaarallisempaa, kuin ylipaino! :D :D
Mihin tämä täysin virheellinen käsityksesi perustuu? Siihen, että olet itse ylipainoinen? :D
No voi hyvänen aika kuinka typeriä täällä kysellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:11"]Yli 60kg näyttää mielestäni hyvin pulskalta ellei paino ole lihasta. Minusta 50-55kg on sopiva paino naisella joka ei treenaa. Itse painan 58kg, valitettavasti.Miten hitossa tätä on alapeukutettu näin paljon?
Koska 170 cm ja 50 kg on alipainon puolella, ja 55 kg vain nippa nappa ohjeellisen normaalipainon puolella. 60 kg ei ole edes ohjeellisen normaalipainon (bmi 18.5-25) puolivälissä vaan alle.
Ja alipaino on terveydelle vaarallisempaa kuin lievä ylipaino (joka siis 58-60 kg ei ole nähnytkään.) Terve on kaunista :)
Alipaino ei todellakaan ole vaarallisempaa, kuin ylipaino! :D :D
Mihin tämä täysin virheellinen käsityksesi perustuu? Siihen, että olet itse ylipainoinen? :D
https://www.sciencealert.com/the-healthiest-weight-could-actually-be-ov…
Tämä vain sivusta, en ole tuo jolle vastasit.
30 kg