Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mullakin nyt tilanne, että sain miehen pettämisestä kiinni

Vierailija
01.07.2014 |

mutta se ei tiedä sitä vielä. Oon pari tuntia ollut ystävän luona juttelemassa ja hänen mielestään pitäis jotenkin kostaa, mut musta tuntuu et haluan vaan lähteä. Jättää kaiken taakse kun muutenkin mennyt huonosti.

Miten toimisitte tässä tilanteessa? Tuskin on eka kerta tai siis luulen ettei varmasti ole. Kun jälkiviisaana mietin niin mies välillä ollut niin elämäniloa täynnä, että luulen silloin tapahtuneen jotain vastaavaa vastikään. En tiiä haluanko näpäyttää, mutta en halua mitään hyvääkään oloa jättää. En tiedä oonko shokissa vai miks ei tunnu oikein miltään, mutta mietin vaan miten toimisin kun kohta mentävä kotiin. Tai viimeistään nyt puoleltaöin kun huomenna työpäivä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oot varma että oli sun mies? Tunsitko naista? Hyi saatana, jätä se ja äkkiä!

Vierailija
42/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein parasta olisi ottaa huominen vapaata, pakata kamat VIIMEISTÄ myöten ja häipyä. Siinähän sitten ihmettelee. Voisit konkreettisesti jättää kaiken taakse, ja samalla hänkin saisi näpäytyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 08:47"]Ja taas uskotte kaiken...

[/quote]

Tottakai. Jos tämä olisikin kusetusta, niin saamme ainakin osallistua itse tarinan kehittämiseen. Vähän niinkuin interaktiivinen romaani, huisin jännää ja tunteita herättävää.

Vaikka totta olisikin vain toinen puoli, moni saa tästä heijastuspintaa omaan elämäänsä. Sitten se oma sikamies on helpompi pistää niskaperseotteella kiertoon, kun pettäjän kohtaamisessa tarvittavaa raivoa on makustellut etukäteen täällä. Samoin jos on laittanut jo sikamiehen eteenpäin, kaduttaa vähemmän, kun voi todeta, että kyllähän se oli yleisemmänkin mielipiteen mukaan sikamaista käytöstä.

Vierailija
44/48 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ettekö te tajua että tämä on sama hlö joka muehenä kertoi pettänneensä iskelmäfestareilla??

Vierailija
45/48 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up?

Vierailija
46/48 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kostohan on se että vain lähdet. Jos petät ja miehesi saa tietää, niin hänkin suuttuu ja haluaa eroon. Älä kerro edes syytä miksi häivyt.

Vierailija
47/48 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut kyselevät oliko se varmasti sinun mies. Kuka muu muka? Hanakat-liikkeen putkimies ap:n ja miehen asunnossa jyystämässä jotain vierasta naista, vai?

Vierailija
48/48 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan