Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mullakin nyt tilanne, että sain miehen pettämisestä kiinni

Vierailija
01.07.2014 |

mutta se ei tiedä sitä vielä. Oon pari tuntia ollut ystävän luona juttelemassa ja hänen mielestään pitäis jotenkin kostaa, mut musta tuntuu et haluan vaan lähteä. Jättää kaiken taakse kun muutenkin mennyt huonosti.

Miten toimisitte tässä tilanteessa? Tuskin on eka kerta tai siis luulen ettei varmasti ole. Kun jälkiviisaana mietin niin mies välillä ollut niin elämäniloa täynnä, että luulen silloin tapahtuneen jotain vastaavaa vastikään. En tiiä haluanko näpäyttää, mutta en halua mitään hyvääkään oloa jättää. En tiedä oonko shokissa vai miks ei tunnu oikein miltään, mutta mietin vaan miten toimisin kun kohta mentävä kotiin. Tai viimeistään nyt puoleltaöin kun huomenna työpäivä.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:35"]

Lähetä kaveris teiän kotiin hakemaan sulle vaatteita ja hygieniatuotteet, jää kaverilles yöks äläkä vastaa miehelle puhelimeen ollenkaan tänään äläkä huomisen työpäivän aikana. Se on todellakin ansainnut järkyttyä pahanpäiväisesti.

[/quote]

järkyttyä? VAIN?   poikki vaan eikä mitään typerää hissuttelua, että 'kyllä se nyt miettii mua kun en vastaa puhelimeen' t. mies    

Vierailija
22/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:35"]

Lähetä kaveris teiän kotiin hakemaan sulle vaatteita ja hygieniatuotteet, jää kaverilles yöks äläkä vastaa miehelle puhelimeen ollenkaan tänään äläkä huomisen työpäivän aikana. Se on todellakin ansainnut järkyttyä pahanpäiväisesti.

[/quote]

järkyttyä? VAIN?   poikki vaan eikä mitään typerää hissuttelua, että 'kyllä se nyt miettii mua kun en vastaa puhelimeen' t. mies    

[/quote]

Niinhän sä haluaisit, mutta kidutus on herkullisempaa ;) Enkä puhunut mitään että sen mykkäkoulun jälkeen pitäisi antaa anteeksi :D Sitten voi keksiä lisää kidutusta ja sen jälkeen poikki tai jos suhde jatkuu niin arestia ja säännöt miehelle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on olo, että kotiin pitäis mennä. En ala nöyristelemään tässä nyt yhtään. En mä tiiä miksei toi oikeastaan tunnu edes missään just nyt. Vituttaa vaan aivan kauheesti eikä kyl oikeestaan mitenkään ole sydän palasina olo.

Kyllä mä sinne kotiin tänään meen ja oon tekstaillu miehelle ihan tavallisia tekstareita, että tuun suoraan nukkuun kun on jutut kesken täällä ystävän luona. Mies ei yleensä tekstaa ollenkaan ja nyt monta viestiä jo et missä olet. -ap

Vierailija
24/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit jatkaa? Kerrotko miehelle mitä näit? Aiotko jättää hänet? Annatko hänen koskea sinuun?

Vierailija
25/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:35"]

[/quote]

[/quote]

Niinhän sä haluaisit, mutta kidutus on herkullisempaa ;) Enkä puhunut mitään että sen mykkäkoulun jälkeen pitäisi antaa anteeksi :D Sitten voi keksiä lisää kidutusta ja sen jälkeen poikki tai jos suhde jatkuu niin arestia ja säännöt miehelle :)

[/quote]

kovapäinen ja tunneköyhä mies, joka on jo päättänyt pettää niin ei järkyty eikä pety (ellei tyttöystävä olisi joku Sara Chafak, jonka menettäminen vois vähän riipaista).  sille on helpotus jos huonosti menevän suhteen tyttöystävä pistää poikki. ei tarvii itse vaivautua ja kuunnella ikuista itkuvirttä. kun saa naisen vittuuntumaan ja lähtemään niin ei tarvii kuunnella sitä että se kinuaa sinua takaisin...  :) 

t. mies 

Vierailija
26/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:34"]

Ootte te hassuja :)

[/quote]

muakin hymyilyttää. aika helpolla porukan saa mukaansa matkalle Porvooseen. 

Vierailija
27/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap muista päivittää tänne1!!!!

Vierailija
28/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion jättää ja koitan pysyy ihan zombina ja olla reagoimatta mihinkään. En aio puhua mitään ja jos koskee niin ihan rauhallisesti koitan työntää pois. En tahdo tolta tyypiltä enää mitään enkä tarvii sitä mun elämään. Mutten tiiä milloin ja miten sitten kerron, melkein tekis mieli vaan kylmästi pakkailla tavarat ja häipyy sanaakaan sanomatta. -ap

Vierailija
29/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä meidät ajan tasalla ap!

Vierailija
30/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:34"]

Ootte te hassuja :)

[/quote]

muakin hymyilyttää. aika helpolla porukan saa mukaansa matkalle Porvooseen. 

[/quote]

Älkäähän nyt, on tää kiinnostavampaa ku jalkapallo.

Vierailija
31/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sähän olet se mies joka festareilla petti ja nyt vaan kyselee naisena vastaa va tilanetta..

Ja tunnistin sinut tästä

"-ap"

Vierailija
32/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No porvoolaiselta tää mustakin kuulostaa. En lähde vielä kotiin ku ei vaan huvita. Neljäs teekuppi vielä tääl kaverilla ja ehkä sitten ajeleen ja suoraan nukkumaan.. -ap

Vierailija
33/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

kovapäinen ja tunneköyhä mies, joka on jo päättänyt pettää niin ei järkyty eikä pety (ellei tyttöystävä olisi joku Sara Chafak, jonka menettäminen vois vähän riipaista).  sille on helpotus jos huonosti menevän suhteen tyttöystävä pistää poikki. ei tarvii itse vaivautua ja kuunnella ikuista itkuvirttä. kun saa naisen vittuuntumaan ja lähtemään niin ei tarvii kuunnella sitä että se kinuaa sinua takaisin...  :) 

t. mies 

[/quote]

Siksi kannattaakin nöyryyttää, kiusata ja kostaa miehelle mahdollisimman paljon, esim pilaa hänen jonkun projektinsa tai hävittää jotain tavaroita, kertoa kaikille tutuille mitä hän on tehnyt, kertoa uudelle naiselle että sinä olet saanut mieheltä herpeksen ja että mies on lyönyt ja pettänyt sekä varastanut rahaa :)

Vierailija
34/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle! Tosi kurjaa, kun luottaa ja petetään törkeimmän mukaan.

Olet siis satavarma, että oli sinun miehesi?

Pettävä mies ei ole sen arvoinen, että jäät tuollaisen kanssa elämään ja kärsimään. Hän todennäköisesti arvaa, että tiedät, koska olet ollut poissa kotoa ilmoittamatta. Varaudu siihen.

Järjestele itsellesi asunto (ellei tuo ole sinun nimissäsi), katsele valmiiksi, mitä otat mukaasi ja varaa töistä vapaapäivä muuttoon ja muuta pois. 

Voimia sinulle nyt toimia viisaasti ja kylmäpäisesti!
Nyt koskee, tosi kovastikin sattuu, mutta aika tekee tehtävänsä ja sinä selviät, kuten miljoonat kanssasisaresi, jotka tulleet petetyiksi ja lähteneet/joutuneet lähtemään.

Halauksia! 

Vierailija
35/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:49"]Aion jättää ja koitan pysyy ihan zombina ja olla reagoimatta mihinkään. En aio puhua mitään ja jos koskee niin ihan rauhallisesti koitan työntää pois. En tahdo tolta tyypiltä enää mitään enkä tarvii sitä mun elämään. Mutten tiiä milloin ja miten sitten kerron, melkein tekis mieli vaan kylmästi pakkailla tavarat ja häipyy sanaakaan sanomatta. -ap

[/quote]

No tee niin! Eihän sun ole mikään pakko sanoa sille mitään, eiköhän sillä pikkuhiljaa sytytä mistä on kysymys. Puhumisen voi hoitaa paremmalla ajalla ja voimilla.

Vierailija
36/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain pakkaa ja kylmästi lähde?

Vierailija
37/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

t. mies 

[/quote]

Eihän nyt kukaan nainen mitään pettäjää kinua takaisin!! :'D Ehkä sun kannattais käydä terapeutin juttusilla käsittelemässä sitä naista joka petti ja jätti sut. Voimia!

Vierailija
38/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

t. mies 

[/quote]

Tunnet Saran hyvinkin? Vai tarkoitatko, että sen upean vartalon menettäminen vois  riipaista? Jo on pinnallista.

Vierailija
39/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että keittiön pöydällä miehesi höyläsi ja fiilasi vai????

Vierailija
40/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olleet missään pöydällä vaan ihan tiskipöytää vasten ja kuvottaa muistikuvat.. En jäänyt kattomaan! -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme