Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mullakin nyt tilanne, että sain miehen pettämisestä kiinni

Vierailija
01.07.2014 |

mutta se ei tiedä sitä vielä. Oon pari tuntia ollut ystävän luona juttelemassa ja hänen mielestään pitäis jotenkin kostaa, mut musta tuntuu et haluan vaan lähteä. Jättää kaiken taakse kun muutenkin mennyt huonosti.

Miten toimisitte tässä tilanteessa? Tuskin on eka kerta tai siis luulen ettei varmasti ole. Kun jälkiviisaana mietin niin mies välillä ollut niin elämäniloa täynnä, että luulen silloin tapahtuneen jotain vastaavaa vastikään. En tiiä haluanko näpäyttää, mutta en halua mitään hyvääkään oloa jättää. En tiedä oonko shokissa vai miks ei tunnu oikein miltään, mutta mietin vaan miten toimisin kun kohta mentävä kotiin. Tai viimeistään nyt puoleltaöin kun huomenna työpäivä.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap? miten kävi, mitä teit

Vierailija
2/48 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tule kertomaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/48 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee?

Vierailija
5/48 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi? Kerro :(

Vierailija
6/48 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas uskotte kaiken...

Vierailija
7/48 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutut kaverin kanssa ilmeisesti loppuivat kesken, jos ap siirtyi tänne raportoimaan...

Vierailija
8/48 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hauskin kohta ap:n sepustuksessa oli se, että hän epäilee miehen pettäneen ennenkin koska tämä on ollut niin elämäniloa täynnä (ilmeisesti ap:n ja miehen suhteessa ei paljon ilo läikähtele... :)

Vierailija
9/48 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi käsiin kirja 1000 tapaa kostaa exälle. :D Siinä on toimivia vinkkejä, jotka ei liity mitenkään kostopanemiseen. :D Helpottaa varmasti oloa ko yhtä niistä kokeilet.

Vierailija
10/48 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti paras veto olisi se, että leikkii ihan "normaalia" elämää, mitä nyt ei enää pane, iskee vaikka kestomenkat päälle.

Pistää avioerohakemuksen menemään ja toki myös hakee asuntoa tai mitkä nyt sitten onkaan tämän hetkiset asuinjärjestelyt.

ja sitten vain lähtee. Ei kerro miehelle yksinkertaisesti mitään, hymyilee vaan, kun alkaa ihmetellä eroa. 

Vierailija
11/48 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Miten kävi, ap?

Vierailija
12/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan lähde millekkään "mä panen sit ton kans" -linjalle lähde. Saattaa itseäs kaduttaa jälkeenpäin. Jos kostaa haluat niin keksi jotain muuta.

Vierailija
13/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei en lähde kyllä tuolle linjalle tosiaankaan. Eikä oikein muutenkaan kiinnosta kostaa jotenkin. Tuntuu pikkasen lapselliselta. Itestä tuntuu, että paras olis kun menisin vaan kotiin ja nukkumaan ja en sanois mitään ja saisin häivyttyä johonkin hetkeks.

Olin tulossa tänään kotiin aiemmin töistä kun oli tarkotus ja miehen piti olla vielä pidempään töissä ku minä. Tai niin se sano. Mulla oli ruokakassit mukana ku aattelin et laitanpa ruokaa valmiiks kun tulee töistä kun pääsinkin näin hyvissä ajoin himaan. Näin ikkunasta ne kaks ja kyllä kummittelee mielessä.. Käännyin kannoillani ja soitin kaverille. -ap

Vierailija
14/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä näit? pusuja, halauksia, naintia?    vai oliko se vaan joku pölynimurikauppias edelleen vaatteet päällä istumassa pöydän ääressä.     

Vierailija
15/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mä näin ihan liikaa. Ihan naimista ja mun omassa kodissa ja keittiössä vaikka vaan muutaman sekunnin jäin tuijottaan. Kyl tää mua loukkaa. Haluisin pysyy nyt kovana mut en oikein jaksa mitään.. -ap

Vierailija
16/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot mitä näit. Älä kuuntele selityksiä, saatat taipua jäämään tähän huonoon suhteeseen. Jos on pidemmän aikaa mennyt huonosti niin tässä on hyvä syy lähteä pois, mies saattoi alituisesti jopa haluta jäädä kiinni kun kerran teidän keittiössä paneskeli toista naista.

Lähde kunnialla, samaan paskaan ei tarvitse itseänsä alentaa. Aloitat puhtaalta pöydältä. Suret aikasi, mutta ymmärrät kuitenkin pian tehneesi oikein lähtiessäsi.

Voimia!

Vierailija
17/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te hassuja :)

Vierailija
18/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon ennen normaalia aikaa tulit?  esim. klo 14, kun normaalisti 16-17?  eli kuinka hilkulle mies oli naimisensa laittanut... minkälaisissa töissä se on kun noin pääsee kesken päivää kotiin?  luulisi olevan kyllä suuri riski tuossa kun muutenkin naiset huomaa kotona jos hiuskin on liikahtanut sängyssä ja kulma rypyssä.  

olisit mennyt keskeyttämään niin olis nostettu kissa pöydälle saman tien.   

miten toimisitte? sanot vaan asiat suoraan että tämä on nyt poikki. kerää kamat ja häivy.     

Vierailija
19/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä kaveris teiän kotiin hakemaan sulle vaatteita ja hygieniatuotteet, jää kaverilles yöks äläkä vastaa miehelle puhelimeen ollenkaan tänään äläkä huomisen työpäivän aikana. Se on todellakin ansainnut järkyttyä pahanpäiväisesti.

Vierailija
20/48 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kohta jo ihmettele että missä viivyt? Jos meet kotiis niin älä puhu sille mitään. Tai pakkaa kamat ja mee hotelliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan